Autofreakie's collectie staat te koop!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
autofreakie
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 02 nov 2005 16:08
Schaal: 1:43
Locatie: Meise , Belgi�
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

:thump_up: Bedankt heren voor de positieve commentaar !! Ik heb net een e-mail gestuurd naar mijne nonkel om een nieuw model te bestellen. Het gaat om de Renault 5 Alpine maar dan de blauwe versie van Norev in 1:43. Hier is de foto : Afbeelding
Ik hoop dat er geen problemen gaan komen met de verkoper en dat ik hem snel krijg !!Ik moet wel nog bieden op het model dus het kan nog even duren voordat ik het model heb ...
Renault, Drive The Change !
Gebruikersavatar
mr.x turbo
Berichten: 225
Lid geworden op: zo 23 apr 2006 11:16
Locatie: Den Haag

Bericht door mr.x turbo »

Aan de doos te zien is het een dealerversie en aan het lettertype eentje die vers van de band komt.

Misschien komt die in Nederland ook in de nieuwe schaalmodellenbrochure :)
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Bericht door jonnoT »

mooie aanwinsten. Heb een zwak voor de A110 . Das een echte gave racebak 8)
Gebruikersavatar
Diciotto
Berichten: 3270
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 19:01
Schaal: 1:43
Locatie: Machelen

Bericht door Diciotto »

Inderdaad tof bakske :D
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Gebruikersavatar
autofreakie
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 02 nov 2005 16:08
Schaal: 1:43
Locatie: Meise , Belgi�
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

In afwachtig van men Renault 5 Alpine van Norev had ik nog een ander model gekocht op ebay. Ook een 1:43 Renault 5 Alpine maar van Nostalgie "Deuxième Edition". Vandaag heb ik bevestiging gekregen dat hij van mij is en dat hij vertrokken is van vanuit Parijs. Hier nog eens een foto van het model dat is gekocht :
Afbeelding
Renault, Drive The Change !
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Bericht door Droes »

Wil je daar dan is wat mooie duidelijke foto's van maken? Sta nog in twijfel om hem te kopen aangezien ik de eerste editie heb.

grtz :wink:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
autofreakie
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 02 nov 2005 16:08
Schaal: 1:43
Locatie: Meise , Belgi�
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

Hey Droes ik kan geen foto's van het model maken want het is nog niet toegekomen. Als hij is toegekomen , komen de foto's wel in dit topic te staan ! :wink:
Renault, Drive The Change !
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

Omdat het vandaag Oudejaarsdag is wil ik graag het jaar afsluiten met een oude racelegende ! De Renault 5 Turbo Rally van Ragnotti en Thimonier van tijdens de Rally van Corsica 1981. Ragnotti werd in dat WK van 1981 11de in de eindstand. Een jaar later in 1982 won hij wel in Corsica ook met een Renault 5 Turbo. Dit model zit al een tijdje in mijn colectie maar had er nog nooit op het forum een deftige update aangegeven.
1:43 - SKID - Renault 5 "Maxi Turbo" Tour de Corse 1981 :
Stoere 5jes Freakie :thump_up: Vooral die Maxi natuurlijk :worshippy:

Even wat info uit mijn rally-bijbel opgezocht, omdat je de jaartallen een beetje door elkaar gooit, maar dat overkomt de beste(n) :angel: :

De 5 Maxi Turbo debuteerde in 1985 tijdens de Tour de Corse, Ragnotti won inderdaad de rally, en dat is de versie die jij hebt :!:
In principe dus dezelfde uitvoering die Droes toont in zijn reactie.

De Tour de Corse van 1982 werd inderdaad ook door Ragnotti gewonnen, maar nog met de 'normale' 5 Turbo, in nagenoeg dezelfde zwart/geel/witte livery als Renault in 1981 gebruikte...

Afbeelding :worshippy:

Komen er nog meer Rally-bakken bij in je collectie ??

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
autofreakie
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 02 nov 2005 16:08
Schaal: 1:43
Locatie: Meise , Belgi�
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

@ Jolly Club : Idd normaal gezien komen er nog meer rallybakken bij maar alleen van Renault !

Ik kan jullie ook al zeggen dat de ik de 1:43 - Norev - Renault 5 Alpine (Blauw) heb gewonnen op ebay. Dinsdagavond kreeg ik het bericht dat hij vanuit Frankrijk naar mij word opgestuurt! Dus de 2 Renault 5 Alpine's die ik had bestelt op Ebay komen alletwee mijn richting uit. Ik hoop dat tegen volgend weekend de 2 modellen zijn toegekomen. Dan kan ik vrijdag al direct de foto's in dit topic posten! Ik kan ook nog iets zeggen over mijn vitrinekast , ik heb namelijk 2 nieuwe glasplaten in de kast gezet. Nu heb ik de kast in totaal 8 schappen. Volgende week daar ook een foto van! Nu ga ik jullie laten!

Groetjes , Björn (Autofreakie)
Renault, Drive The Change !
Gebruikersavatar
autofreakie
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 02 nov 2005 16:08
Schaal: 1:43
Locatie: Meise , Belgi�
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

Woensdag , in de loop van deze week was er bij men nonkel een paketje toegekomen. Het ging om de Renault 5 Alpine Turbo van Norev. Ik was natuurlijk heel blij. Maar ik vroeg me af waar die andere 5Alpine bleef , die van Nostalgie. Dus vroeg ik aan mijn nonkel dat hij eens een mail moest sturen naar de verkoper. Hij kreeg een e-mail terug van de verkoper "Maniatoys" : Hij kon me vertellen dat hij was vergeten mij te verwittigen dat hij het model niet meer had(Ondanks dat op ebay stond dat hij er 2 exemplaren van had). Ik ben niet kwaad dat ik het model niet heb maar waarschijnlijk wel omdat het een chaos zal worden om mijn geld terug te krijgen. Voor een jonge gast als mij is 34euro al veel geld eh. Maar bon laten we over gaan tot mijn schitterende aanwinst!!
1:43 - Norev - Renault 5 Alpine Turbo
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Hier staat hij op de foto met men 1:43 Norev Renault 5 Alpine :
AfbeeldingAfbeelding
En als afsluiter nog een foto van de echte !!
Afbeelding
Groetjes , Autofreakie !
Renault, Drive The Change !
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Bericht door Droes »

Vind het een prachtig model op zich, alleen kan Norev mij niet bekoren met deze 5 Alpine Turbo :doh:
Komt waarschijnlijk omdat ik de AT heb van Vitesse van jaren terug.. :eh: of een echte in schaal 1/1 :mrgreen:

Verder een leuke aanwinst hoor :dance: en nu maar hopen dat je snel je centjes terug krijgt gestuurd :roll: :thump_up:
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
autofreakie
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 02 nov 2005 16:08
Schaal: 1:43
Locatie: Meise , Belgi�
Contacteer:

Bericht door autofreakie »

Een tijdje geleden vertelde ik dat ik nieuwe glasplaatjes in de vitrine had gestoken. Maar , ik was vergeten foto's te maken!! :oops: Maar geen nood ik heb hier net eens snel een paar foto'tjes gemaakt! Kijk en geniet , als er eventuele vragen zijn : IK STA VOOR ALLES OPEN !! :wink:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Groetjes , Autofreakie !
Renault, Drive The Change !
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D mooi hoor :thump_up: :thump_up: :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Bericht door jonnoT »

prachtig 5je. :worshippy: Liefst zie ik toch de brute 5 turbo en bij het lezen van de naam Alpine denk ik aan de schitterende coupjes als A110 en A310 (waarvan er 2 naar mij onderweg zijn)
jurdup
Berichten: 1619
Lid geworden op: vr 05 aug 2005 12:58

Bericht door jurdup »

jah man die collectie groeit ook heel snel.

Er staan een paar leuke modellen tussen, subliem :thump_up:
Plaats reactie