wie heeft goede/slechte ervaringen met siens auto,s?

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5180
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Sien's auto's heeft al vele weken niks nieuw meer op hun site, er staat zelfs dat ze daar verbetering in brengen, maar ja dat duurt al een paar maanden en nieuwe modelauot'veoegen ze niet toe aan hun shop.

Ik denk dat je beter een andere internetwinkel kunt zoeken voor je modelauto's.
Afbeelding
GiRacer
Berichten: 201
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Hey Carlover!

Dat er geen adres bij staat hoeft niet perse verdacht te zijn, er zijn genoeg mailorder bedrijven (zoals curbstone, miniatuur.nl). Dat is meestal ook het verschil in prijs!

Maar ze hebben inderdaad geen nieuws, en gedateerde modellen. Als je het mij vraagt, niet doen!
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 269
Lid geworden op: vr 10 okt 2003 13:03
Locatie: Reeuwijk
Contacteer:

Bericht door Herman »

Ik heb wat nagevraagd bij diverse instanties, omdat we wellicht een webshop wilden beginnen, op mijn werk (is bewust voor gekozen om het niet te doen, overigens).

Een webshop gebaseerd in NL, en opererend voor de Nederlandse markt moet het volgende op de webshop hebben staan:

-Volledig adres
-Telefoonnummer
-KvK inschrijvingsnummer

Ik zeg niet dat een webshop die dit niet heeft, onbetrouwbaar is (andersom ook niet, overigens) maar het kan een indicatie geven.

Internet is een zodanig oncontroleerbaar medium, je kan van alles tegenkomen. Als ik de webshops zou moeten tellen, die niet aan deze eisen voldoen, kan ik voorlopig wel bezig blijven.

Ik vind het overigens wel een pré als er wel gewone gegevens op staan, om eventueel de boel te checken.
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5180
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Daar zit een kern van waarheid in, maar dat geldt eigenlijk toch niet voor webshops die goederen op rekening versturen :D dat zijn zeker goede shops
Afbeelding
GiRacer
Berichten: 201
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Nou ja.. je weet in iedergeval zeker dat je goederen hebt voor je geld..

Dat was voor mij de belangrijkste reden om via internet iets te kopen.
Gebruikersavatar
360spider
Berichten: 341
Lid geworden op: do 25 mar 2004 14:58
Locatie: velddriel

Bericht door 360spider »

Ik heb er 2 keer een auto besteld, een daarvan is gewoon aangekomen maar die ander stond wel op de site maar hadden ze niet, ik raad deze site over het algemeen ook niet aan... :thump_down:
Plaats reactie