Miniaturen De Kimpe

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
ferrari Tombi
Berichten: 9
Lid geworden op: za 28 okt 2006 16:18
Locatie: Kortrijk

Miniaturen De Kimpe

Bericht door ferrari Tombi »

Hallo

Is er iemand die al iets gekocht heeft bij mineaturen de Kimpe? Ik zou graag iets kopen van hem want de prijzen vallen nog mee?

gtz Ferrari Tombi
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Bericht door Droes »

Jep me!

Heb er ooit is een Renault Clio V6 1:18 gekocht.

Was er gwn naartoe gereden en vond het nogal moeilijk, wat bleek.. is dus een gwn huis hé, dus geen vitrine of dergelijke.

Toch maar aangebeld, zeer vriendelijke 'oudere' persoon hoor.
Hij was wat verrast, normaal is het de gang van zaken dat je mailt naar hem welk model je graag wilt en dan zet hij ze voor jou klaar.

Maar ik mocht zeker binnen hoor, zelfs mee achter mn model geweest.

Hij verzamelt ze in zijn garage, mooi gestapeld en van zover ik kunnen zien heb zijn de modellen gloednieuw.
De prijzen vallen reuze mee, altijd iets minder dan de normale prijs zeg maar.

Buiten dat het geen winkel is, zou ik het toch kunnen aanraden hoor!

Als je graag wat hebt, gewoon een mail sturen, dan zet hij de modellen voor je klaar maak je een afspraak en klaar :thump_up:
Afbeelding Afbeelding
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Bericht door Porsche »

:eh: Hij staat op beurzen oa
Kocht vroeger mijn 1/18 modellen bij hem :thump_up:
Hij was vroeger wel goedkoper maar na aankoop van zijn verkoopwagen duurder geworden
Kort samengevat : Prima verkoper & snelle goede verzending
Aanrader
http://www.miniaturendekimpe.be/
Gebruikersavatar
Diciotto
Berichten: 3270
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 19:01
Schaal: 1:43
Locatie: Machelen

Bericht door Diciotto »

Inderdaad, niets op aan te merken. Heb er al verschillende keren wat gekocht, steeds op beurzen (hij slaagt er altijd in mijn keuze zeer moeilijk te maken :wink:)
De BMW 635 (zie Privé Collecties) van eergisteren komt trouwens van bij hem. Prijs was trouwens correct. Hij had deze zelf goedkoper kunnen aankopen, en dat was doorverrekend in de eindprijs. Verklaart ook meteen het 29€ verschil met een andere standhouder. Zelfde dag. Zelfde plaats. Zelfde model.
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
wimsky1977
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 07:55
Schaal: 1:18
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

PERFECT

Bericht door wimsky1977 »

Geen opmerkingen, levert tot op m'n werk zelfs, woon een stad verder en brengt ze mij zonder te hoeven extra te betalen.

prachtige service
Gilles
Berichten: 74
Lid geworden op: do 20 apr 2006 14:24
Locatie: Ruiselede

Bericht door Gilles »

Ik koop er af en toe ook een wagen en
ben er heel tevreden over ! :thump_up:
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

Koop er ook af en toe en is een prima kerel Robert.Héél vriendelijk en doet de moeite om te informeren of een zeldzaam model nog te krijgen is.
Prijzen liggen goed.Emailcontact gaat heel goed en als er iets is dan belt hij je op.Krijgt van mij een 10.Site is ook up-to-date dus géén verrassingen.Momenteel 20% korting op alle NIET NIEUWIGHEDEN!!!!!!!!!
Scheelt een pak. :thump_up:
Gebruikersavatar
Timo
Berichten: 493
Lid geworden op: ma 23 okt 2006 22:46
Schaal: 1:18
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door Timo »

Is de eerste keer dat ik deze site bekijk , z'n prijzen liggen idd heel goed (toch zeker voor hier in België) en het is maar een kleine 20 min rijden van bij mij , gwn schitterend !
ik ga eens lekker rondneuzen op z'n site :dance: :mrgreen:
1/18e teller:
Nissan/Datsun/Infiniti : 242

attracing.be => Quads, buggy's, scooters & accessoires
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

Gisteren besteld,vandaag ontvangen.Vlugger kan het niet denk ik.Prima service :thump_up:
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Bericht door Lexusfreak »

Lekkere dure toko.
Gebruikersavatar
subarufreak
Berichten: 1549
Lid geworden op: vr 20 jan 2006 16:04
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Bericht door subarufreak »

ik had er ook één besteld
jammergenoeg was de laatste de dag voordien verkocht
hij ging me normaal mailen als ze terug binnenkomen dus ik hoop dat ik ook positief kan antwoorden :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Timo911
Berichten: 333
Lid geworden op: do 30 dec 2004 12:24
Locatie: Lokeren
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

Zeer vriendelijk verkoper.
Veel modellen van m'n collectie komen vanbij hem.
In winkel is hij niet , hoofdzakelijk gericht op beurzen / markten, maar afhalen kan idd ook perfect na afspraak.

Een 8 jaar geleden ( toen ik nog een klein gastje was ) leren kennen via iemand dat voor mijne pa werkte en toen we belden of we mocht afkomen was dit geen probleem, kwamen er toe, kwas gewoon overweldigd.
Misschien 30 Porsches stonden er die ik nog niet had ( UT-Models bestond toen nog en hij had ze allemaal ) elke keer we er kwamen een super moeilijke keuze welke ik wel of niet zou kopen/krijgen.
Kweet het zelf nog zeer goed dat ik voor mijne verjaardag een zwarte straatversie GT1 gekozen had en die 1400 belgische frank kostte en ik en mijne vooral dit toch wel vrij duur vonden.
Tegenover nu: kies je op zijn site en ga je erom, wel een nadeel aan het verzamelen tegenover vroeger vind ik.
En ivm prijzen: een AutoArt straatversie van 60a65 euro is een gewoon model. Maar omgerekend is dit wel 2400 belgische frank

@ Subarufreak : indien hij er nog aan kan geraken zal hij het u zeker laten weten.

Toegevoegd na 26 seconden:
Timo911 schreef:Zeer vriendelijk verkoper.
Veel modellen van m'n collectie komen vanbij hem.
Een winkel is hij niet , hoofdzakelijk gericht op beurzen / markten, maar afhalen kan idd ook perfect na afspraak.

Een 8 jaar geleden ( toen ik nog een klein gastje was ) leren kennen via iemand dat voor mijne pa werkte en toen we belden of we mocht afkomen was dit geen probleem, kwamen er toe, kwas gewoon overweldigd.
Misschien 30 Porsches stonden er die ik nog niet had ( UT-Models bestond toen nog en hij had ze allemaal ) elke keer we er kwamen een super moeilijke keuze welke ik wel of niet zou kopen/krijgen.
Kweet het zelf nog zeer goed dat ik voor mijne verjaardag een zwarte straatversie GT1 gekozen had en die 1400 belgische frank kostte en ik en mijne vooral dit toch wel vrij duur vonden.
Tegenover nu: kies je op zijn site en ga je erom, wel een nadeel aan het verzamelen tegenover vroeger vind ik.
En ivm prijzen: een AutoArt straatversie van 60a65 euro is een gewoon model. Maar omgerekend is dit wel 2400 belgische frank

@ Subarufreak : indien hij er nog aan kan geraken zal hij het u zeker laten weten.
Gebruikersavatar
pasmaar
Berichten: 250
Lid geworden op: ma 09 jul 2007 21:50
Locatie: Eindhoven

Bericht door pasmaar »

Ze leveren helaas niet meer in Nederland vanwege de vele pakketjes die verloren gaan. Ik had er 3 modellen besteld, ik hoop dat ik ze nog kan ophalen.
Live life in the fast lane! Ferrari 430 Suderia!!!

Mijn Ferrari 1:18 verzameling: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=12137

Afbeelding
Gebruikersavatar
subarufreak
Berichten: 1549
Lid geworden op: vr 20 jan 2006 16:04
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Bericht door subarufreak »

ik had wat gemaild met Robert over de toolsetkit van ford racing van gmp

uiteindelijk gezegd dak één wil bestellen
het ligt hier al thuis bij me...

toen ik de mail kreeg van ja, heb één opgestuurd, direct gemaild met de vraag van jah, heb wel nog niks betaald

mailtje terug van , overschrijving zit erbij, het is een kwestie van vertrouwen!!

ik vind dat ongelooflijk van em en apprecieer dat echt! ik zal zeker nog ginder bestellen!
zeer sympathieke man die zeker en vast zoals reeds gezegd moeite wil doen voor zijn klanten

greetz

Dominique
Afbeelding
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Bericht door Porsche »

:angel: zo is dat met Robert :thump_up:
Altijd OK :thump_up:
Plaats reactie