ervaringen met qualityscales.

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

reactie

Bericht door rudie20vt »

ik kom al jaren bij quality scales en ben er nu ook vaste klant ik ben er erg tevreden over en rob visserdijk is ook een aardige man kun je goed me overleggen en houdt je goed op de hoogte van de nieuwtjes als je er komt.
wat ik ook super aan de zaak vind is dat je er als vaste klant een kaart krijgt en als je die kaart vol hebt dan te hij alles bij elkaar op en daar krijg je 10% van is wel lekker want vrijdag had ik na 10 bezoeken mijn kaart vol en kon ik voor 74 euro,s uitzoeken.
wel lekker een dome 2003 van jan lammers en een audi r8 crocodile winner adelaide 2000 voor niks.
de tiende auto om de kaart vol te maken was een renault super 1600 van het merk universal hobbies met als rijder bernardi.
afz:rudie20vt
Afbeelding
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Bericht door Lexusfreak »

Ik koop er niet wat,die winkel is soms wel 20€ duurder dan een andere winkel,als dat 3x zo het geval is kun je van dat geld weer een schaalmodel kopen
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Lexusfreak schreef:Ik koop er niet wat,die winkel is soms wel 20€ duurder dan een andere winkel,als dat 3x zo het geval is kun je van dat geld weer een schaalmodel kopen


Denk dat het niet altijd om de prijs gaat :!:

Vind het zelf een leuke site heb er ook al een paar keer iets besteld, snelle afhandeling en snel in huis :thump_up:
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

reactie

Bericht door rudie20vt »

hallo
michien is hij wel duurder dan anderen maar ik kan aaltijd wat bestellen bij hem en als ik het dan ophaal na 3 a 4 weken dan is dat nog geen probleem.
ik heb erg goede ervaringen mee en als je redelijk wat bij hem koopt en alles op de kaart laat schrijfen dan vald het nog wel mee wat het kost.
en voor mij is het dicht bij en hij is de enige hier in het oosten met zoon winkel en zijn er wel meer maar die hebben minder keuze en zijn minder soepel in alles.
modelisimo is voor mijn 80 km rijden en daar kom ik ook wel eens alleen moet je de benzinekosten er dan wel bij rekenen en na een berekening scheeld het niet zo veel.
wat wel erg veel scheeld zijn de aanbiedingen bij modellisimo en Quality scales daarom rij ik wel eens naar munster de rest koop ik in glanerbrug.
waar ik toch 1 a 2 keer per jaar me kaart vol heb en dan tussen de 80 en 100 euro,s uit mag zoeken en dat vind wel gaaf al betaal je een deel er van zelf heeft wel wat vind ik het is een soort spaarpotje.
afz:rudie20vt
Afbeelding
Gebruikersavatar
Cedrick
Berichten: 476
Lid geworden op: do 30 sep 2004 20:24
Schaal: 1:43
Locatie: Lede (B)

Bericht door Cedrick »

Laten opsturen is toch een gemakkelijke functie he :wink: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Bericht door Lexusfreak »

Ik woon er 30km vanaf en we gaan regelmatig richting duitsland boodschappen doen,als ik er wat zou kopen zou ik er zelf naartoe gaan :wink:
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Lexusfreak schreef:Ik woon er 30km vanaf en we gaan regelmatig richting duitsland boodschappen doen,als ik er wat zou kopen zou ik er zelf naartoe gaan :wink:


In je andere bericht zeg je dat je er nooit heen zou gaan omdat ze te duur zijn...
Wat wordt het nou?

Vind ze zelf met sommige modellen wat aan de hoge kant...
Maar heb ook wel eens iets gezien wat niet zo duur was...

Gekocht heb er nooit... Als je iets niet hebt haal het dan uit de lijst...
Ze kunnen er ook verkocht neer zetten dus weghalen kan ook..

Anders :drool: voor iets wat ze niet meer hebben
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Bericht door Lexusfreak »

In je andere bericht zeg je dat je er nooit heen zou gaan omdat ze te duur zijn...
Wat wordt het nou?



ik zou er nooit wat kopen,ik ga er schaalmodellen kijken of ze er goed uitzien en dan bestel ik ze ergens anders goedkoper 8)
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Lexusfreak schreef:
In je andere bericht zeg je dat je er nooit heen zou gaan omdat ze te duur zijn...
Wat wordt het nou?



ik zou er nooit wat kopen,ik ga er schaalmodellen kijken of ze er goed uitzien en dan bestel ik ze ergens anders goedkoper 8)


was een beetje onduidelijk :oops:
Gebruikersavatar
Smokey
Berichten: 2766
Lid geworden op: di 28 jun 2005 13:23
Locatie: haaksbergen

oost, west bij quality scales red ik me best!

Bericht door Smokey »

Gezien de ligging van Haaksbergen is het redelijk logisch dat quality scales in Glanerbrug een van mijn vaste verblijfplaatsen op modelgebied is :worshippy: . De eigenaar is een schappelijke man die ik nog nooit onvriendelijk mee gemaakt heb hij is altijd bereid je te helpen en het een en ander na te kijken voor je. Het gros van mijn modellen komt bij hem weg en ik ben er zeer tevreden over.
Het kan zijn dat er modellen zijn die bij hem inderdaad duurder zijn,maar dat hoort bij verzamelen toch??? Snuffelen naar de beste prijs. In mijn geval is de service die je daar hebt veel waard. Als je een klantenkaart hebt stop je trouwens tien procent van elk model in je eigen zak en daar haal je na tien aankopen :dance: gratis extra modellen :dance: voor uit de winkel.

Good goan

Smokey
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3350
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Ze hebben er soms nog wel dingen die nieuw moeilijk te vinden zijn en boven de 50€ laten ze de bezorgkosten vallen. Net een pakketje binnen gehad en moet zeggen dat alles goed en snel ging. :thump_up:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Niels
Berichten: 539
Lid geworden op: do 13 nov 2003 17:38
Locatie: Markelo
Contacteer:

Bericht door Niels »

Voor de vaste gasten daar, vraag naar de spaarkaart!

Dan scheelt het namelijk weer met hoe "duur" hij is. Na 10 aankopen is je kaart namelijk vol en dan mag je voor 10% van het totaalbedrag (maw het gemiddelde van al je aankopen) weer wat uitzoeken.

Was bij mij toch weer een Red Line :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

Heb de winkel al twee maal gemaild maar tot op heden nog geen antwoord.Misschien zijn ze in verlof?
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Bericht door rudie20vt »

fobie schreef:Heb de winkel al twee maal gemaild maar tot op heden nog geen antwoord.Misschien zijn ze in verlof?
ik kom er regelmatig (woon er 10 kilometer vandaan)
hij is met vakantie dus wacht effe op de mail je krijgt wel een mail terug.
Afbeelding
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

rudie20vt schreef:[..]
ik kom er regelmatig (woon er 10 kilometer vandaan)
hij is met vakantie dus wacht effe op de mail je krijgt wel een mail terug.
Ok,thnx :thump_up: .Hij heeft een model staan wat ik zou willen en ik zou de verzendkosten naar Belgie willen weten.
Plaats reactie