Car Model Italie

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Car Model Italie

Bericht door Ferrari10flrb »

Wie van de medeforumleden heeft recentelijk ervaring met Car Model uit Italie?

http://www.carmodel.net is de site. Een zeer uitgebreide site met een enorm assortiment.

Ik heb in december 2 modellen besteld en direct betaald. Kwam allemaal heel betrouwbaar over met bevestigingen, perfect Engels ed.
Eerder in 2006 ook al eens wat besteld maar toen moeten annuleren omdat mijn vriendin hetzelfde model had gekocht. Ook allemaal geen probleem en direct reaktie op mail.

Maar nu reageert men niet op mijn mails en het telefoonnummer is niet in gebruik. Dus ik begin het ergste te vrezen.
Gebruikersavatar
buttonfreak
Berichten: 5159
Lid geworden op: vr 26 dec 2003 13:27
Schaal: 1:64
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Geen problemen met hun gehad, is binnen 2 week binnengekomen.
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Car Model Italie

Bericht door Ferrari10flrb »

Het "probleem" lijkt opgelost te zijn. Heb contact gezocht via de Ebay mail en kreeg vrijwel direct een reaktie. De modellen zijn de 3e januari verzonden. Volgens "Carlo" had hij wel terug gemaild maar blijkbaar is de mail niet overgekomen wel een beetje vreemd want de nieuwsbrief kreeg ik wel gewoon binnen. Per telefoon en fax kreeg ik ook geen verbinding.

Nu dus afwachten of de modellen idd binnen komen.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Car Model Italie

Bericht door Ricardo »

Ferrari10flrb schreef:Het "probleem" lijkt opgelost te zijn. Heb contact gezocht via de Ebay mail en kreeg vrijwel direct een reaktie. De modellen zijn de 3e januari verzonden. Volgens "Carlo" had hij wel terug gemaild maar blijkbaar is de mail niet overgekomen wel een beetje vreemd want de nieuwsbrief kreeg ik wel gewoon binnen. Per telefoon en fax kreeg ik ook geen verbinding.

Nu dus afwachten of de modellen idd binnen komen.
Laten we het hopen inderdaad :thump_up: Zag namelijk ook wat intressante modellen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Car Model Italie

Bericht door Ferrari10flrb »

Ricardo schreef:[..]

Laten we het hopen inderdaad :thump_up: Zag namelijk ook wat intressante modellen :mrgreen:
Ik zal je op de hoogte houden. Ze hebben idd een prima site en een zeer uitgebreide collectie, wel wat aan de prijs. nnToegevoegd na 4 uren 2 minuten:nn Gelukkig was ik een beetje voorbarig met min ongerustheid! :doh:

Modellen zijn net bezorgt! :D
Gebruikersavatar
buttonfreak
Berichten: 5159
Lid geworden op: vr 26 dec 2003 13:27
Schaal: 1:64
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door buttonfreak »

Voila. :)
Gebruikersavatar
jochen
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 06 jan 2007 16:22
Schaal: 1:18

Bericht door jochen »

wel dure prijzen, de site daarentegen is wel prima
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D er is inderdaad veel veranderd tegen over enkele jaren terug ,vooral de prijzen dan ,maar voor de rest prima kerel die carlo :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Car Model Italie

Bericht door Ferrari10flrb »

Mijn probleempje zat ergens in storing van het mailverkeer. Verder goede ervaringen.

Mooie uitgebreide site en een mega assortiment. Ik gebruik de site vaak voor info. De prijzen zijn aan de forse kant. De ART's gaan er voor meer dan € 40,- weg. En de IXO's boven de € 30,-.Als je geluk op Ebay hebt vind je ART en IXO voor onder de € 30,-.
De Ferrari 166 Tipo S van Looksmart kost bij Car Model € 120,-. Ik heb dit model op Ebay gewonnen voor de helft.

Een andere goede en uitgebreide Italiaanse site is:
http://www.alpimodel.com/

Maar deze italiaan is ook vrij duur.

Ik weet niet of het in zijn algemeen geldt dat modellen in Italie duurder zijn maar dit valt wel op.
Plaats reactie