VITRINEX

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Marc540i
Berichten: 1814
Lid geworden op: do 17 jan 2008 00:23
Schaal: 1:18
Locatie: Coriovallum (L)

Re: VITRINEX

Bericht door Marc540i »

Gisteren een model van hem binnen gekegen, Top model, goed verpakt en snel geleverd. En de prijs was inorde,

anders had ik het nl niet gekocht.

En een maand of 2 geleden heb ik ook een model bij hem gekocht, en hiervoor geld het zelfde vehaal,

Mooi gaaf model, orginele verpakking, goed verpakt en een snelle levering.

Ook het email contact met hem verloopt heel correct en vriendelijk en hij reageerd snel.

Wat mij betreft helemaal O.K. dus :thump_up:

Als hij weer iets aanbied wat ik graag wil hebben en de prijs klopt, dan zal ik het weer bij hem kopen,

geen probleem.

Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
RobinHelder
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 23 apr 2008 15:16

Re: VITRINEX

Bericht door RobinHelder »

Ik heb via marktplaats een 1:18 humvee van exoto gekocht. model was 50 euro dus volgens mij niet te duur!!

het uitlaat was onder de auto afgebroken maar dat heb ik gewoon zelf gemaakt.

VERDER BEN IK OPZOEK NAAR EEN WOODLAND CAMO HUMVEE VAN EXOTO!!!

Verder voor vitrinex :thump_up:
Gebruikersavatar
Vortec
Berichten: 376
Lid geworden op: vr 04 jan 2008 01:36
Locatie: Twente

Re: VITRINEX

Bericht door Vortec »

RobinHelder schreef:Ik heb via marktplaats een 1:18 humvee van exoto gekocht. model was 50 euro dus volgens mij niet te duur!!

het uitlaat was onder de auto afgebroken maar dat heb ik gewoon zelf gemaakt.

VERDER BEN IK OPZOEK NAAR EEN WOODLAND CAMO HUMVEE VAN EXOTO!!!

Verder voor vitrinex :thump_up:
Wat is dat voor een? Die Woodland Humvee? Kan er nergens foto`s van vinden op internet.

Die ander is die Catalunya Splash ofniet? Heb je er wel een leuke prijs voor betaald. Nieuw prijs bij Toms.nl, de goedkoopste aanbieder van deze auto (die ik ben tegengekomen) heeft `m voor 60 euro.

Goedkoper gaat die vaak ook niet via marktplaats weg.
Afbeelding
HUMMER-Teller: 100!
RobinHelder
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 23 apr 2008 15:16

Re: VITRINEX

Bericht door RobinHelder »

Ik heb de sert storm military polive versie en ik ben op zoek naar de normale camouflage zeg maar, hij gaat onder de naam command car.
RobinHelder
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 23 apr 2008 15:16

Re: VITRINEX

Bericht door RobinHelder »

Vortec schreef:
RobinHelder schreef:Ik heb via marktplaats een 1:18 humvee van exoto gekocht. model was 50 euro dus volgens mij niet te duur!!

het uitlaat was onder de auto afgebroken maar dat heb ik gewoon zelf gemaakt.

VERDER BEN IK OPZOEK NAAR EEN WOODLAND CAMO HUMVEE VAN EXOTO!!!

Verder voor vitrinex :thump_up:
Wat is dat voor een? Die Woodland Humvee? Kan er nergens foto`s van vinden op internet.

Die ander is die Catalunya Splash ofniet? Heb je er wel een leuke prijs voor betaald. Nieuw prijs bij Toms.nl, de goedkoopste aanbieder van deze auto (die ik ben tegengekomen) heeft `m voor 60 euro.

Goedkoper gaat die vaak ook niet via marktplaats weg.
bedankt voor de tip van http://www.toms.nl ik kwam er de station versie van exoto tegen en ik heb hem meteen besteld!! :dance:
RobinHelder
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 23 apr 2008 15:16

Re: VITRINEX

Bericht door RobinHelder »

helaas is de hummer uitverkocht en word hij ook niet meet nageleverd, mijn bestelling is automatisch geannuleerd :shock:

weet er iemand nog een goede site waar de exoto hummer word verkocht??

gr robin
Gebruikersavatar
Vortec
Berichten: 376
Lid geworden op: vr 04 jan 2008 01:36
Locatie: Twente

Re: VITRINEX

Bericht door Vortec »

RobinHelder schreef:helaas is de hummer uitverkocht en word hij ook niet meet nageleverd, mijn bestelling is automatisch geannuleerd :shock:

weet er iemand nog een goede site waar de exoto hummer word verkocht??

gr robin
http://www.armand-modelcars.nl

Spaar je alleen Hummers? Neem eens een kijkje in dit topic dan:
http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 1fa17aa2ba
Afbeelding
HUMMER-Teller: 100!
RobinHelder
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 23 apr 2008 15:16

Re: VITRINEX

Bericht door RobinHelder »

ik spaar inderdaad hummers, ik heb er al een paar van maisto maar ben aan het overstappen naar EXOTO.

bedankt voor de site, ik heb hem er gelijk besteld!! :yes:

Dit word mn 2e Exoto hummer

BEN NOG OPZOEK NAAR DE GROENE CAMOUFLAGE HUMVEE VAN EXOTO SCHAAL 1:18
Gebruikersavatar
Vortec
Berichten: 376
Lid geworden op: vr 04 jan 2008 01:36
Locatie: Twente

Re: VITRINEX

Bericht door Vortec »

RobinHelder schreef:ik spaar inderdaad hummers, ik heb er al een paar van maisto maar ben aan het overstappen naar EXOTO.

bedankt voor de site, ik heb hem er gelijk besteld!! :yes:

Dit word mn 2e Exoto hummer

BEN NOG OPZOEK NAAR DE GROENE CAMOUFLAGE HUMVEE VAN EXOTO SCHAAL 1:18
Poosje geleden nog op Marktplaats van zo`n kerel uit Zeeland. Die probeert je alleen wel de nieuwprijs voor 2ehands modellen te laten betalen!
Afbeelding
HUMMER-Teller: 100!
Gebruikersavatar
volvofiel
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 16:17
Schaal: 1:24
Locatie: Achterhoek

Re: VITRINEX

Bericht door volvofiel »

Zullen we weer even teruggaan naar Vitrinex? :P :oops:
RobinHelder
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 23 apr 2008 15:16

Re: VITRINEX

Bericht door RobinHelder »

:doh:
Gebruikersavatar
ViperArry
Berichten: 1030
Lid geworden op: ma 24 apr 2006 12:37
Locatie: omg. Arnhem

Re: VITRINEX

Bericht door ViperArry »

Ik ben erg tevreden over de mannen van Vitrinex. Heb er laatst een hele stapel AutoArt Vipers gekocht voor een schappelijke prijs.
Ben altijd erg bezorgd over het inpakken.... maar dat hadden ze perfect verzorgd! Zo goed dat ik inmiddels zelf niet meer anders verpak!
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Re: VITRINEX

Bericht door Opel-DTM »

Tom_Aston-Martin schreef:vandaag bij de stand van Vitrinex op de namacbeurs een gifgroene murc gekocht! Nette prijs dit keer, en toen ik er later achter kwam dat op de achtekant "lamborg" stond in plaats van "lamborghini" kreeg ik 10 euro terug! Prima service dus! hiermee veranderd mijn mening over vitrinex dus in positieve zin! :thump_up:
Dat wist die ook wel voor dat die 'm aan je verkocht :doh:... vandaar natuurlijk ook die 'nette prijs'... Geluk voor jou dat je het model nog even na hebt gekeken...
Een wijze les voor de volgende keer, kijk het model voor aankoop even na :wink:
Gebruikersavatar
W123
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 13 apr 2007 13:17
Locatie: Maarssen

Re: VITRINEX

Bericht door W123 »

Ik moet al mijn woorden over deze zaak en Gjalt terug nemen. Vandaag drie modellen bij hem afgenomen op de NAMAC beurs in Houten en de BASF M1 ingeruild. Heel prettig en correct zaken gedaan. Zeker voor herhaling vatbaar. :thump_up:
Vini Vidi Vici
Gebruikersavatar
Tom_Aston-Martin
Berichten: 4026
Lid geworden op: do 11 okt 2007 16:20
Locatie: Assen

Re: VITRINEX

Bericht door Tom_Aston-Martin »

Gjalt heef me vandaag weer erg geholpen!! Ik had een enzo van BBR op marktplaats gezien, ene zwarte, en die kon ik voor 125 euro kopen, ik vertelde het aan gjalt (hij wilde m overkopen) en hij vertelde mij dat hij ook contact met m had, en toen maikel heette, bij mj heette hij Murat, de rekeningsnummers kamen overeen. pas op voor deze man!!!! Het gaat dus om een zwarte BBR enzo! Op mp kun je m vinden als Enzo special... TRAP ER NIET IN!!! ik trapte er dus bijna in, maar gjalt heeft me verteld dat het geen zuivere koffie was... Hij kende meerdere mensen die door deze man zijn opgelicht... :thump_down: :thump_down: Hier ben ik m natuurlijk ergdankbaar voor! :thump_up: :worshippy:
Afbeelding
Plaats reactie