[Ebay] Auctionslady

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Las Vegas
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 10 dec 2006 15:19

[Ebay] Auctionslady

Bericht door Las Vegas »

Hoihoi

Heeft iemand ervaring met deze verkoper? Waar komt deze verkoper precies vandaan? Beetje snelle verzending?

Alvast bedankt voor info :)

Groetjes,

Daniel
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Bericht door Porsche »

Ik geloof van Canada en enkel met pay pal te betalen
Gebruikersavatar
manowar
Berichten: 3903
Lid geworden op: zo 19 sep 2004 19:29
Schaal: 1:43

Bericht door manowar »

Heb hier al meerdere malen wat besteld. Betalen inderdaad via paypal en meestal is het model in 7 werkdagen in huis. Modellen zijn goed verpakt.
Persoonlijk heb ik alleen maar goede ervaringen met deze ebay-verkoper.
BMWMaX
Berichten: 153
Lid geworden op: za 28 feb 2004 15:50
Contacteer:

Bericht door BMWMaX »

Deze persoon zit in Hong Kong (Knowloon o.i.d). Ik heb al diverse modellen gekocht hier. Altijd heel goed verpakt en redelijk snel met verzenden.

Je hebt ook nog 'Glorianfriends' en dat is volgens mij dezelfde persoon. Hetzelfde afzender adres en exact op dezelfde manier de modellen verpakt.

Ik beschouw ze beiden als een soort van vaste leverancier want ze hebben vaak al modellen in de aanbieding die weken later pas hier in europa verkrijgbaar zijn. Veelal nog goedkoper ook.
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

BMWMaX schreef:Deze persoon zit in Hong Kong (Knowloon o.i.d). Ik heb al diverse modellen gekocht hier. Altijd heel goed verpakt en redelijk snel met verzenden.

Je hebt ook nog 'Glorianfriends' en dat is volgens mij dezelfde persoon. Hetzelfde afzender adres en exact op dezelfde manier de modellen verpakt.

Ik beschouw ze beiden als een soort van vaste leverancier want ze hebben vaak al modellen in de aanbieding die weken later pas hier in europa verkrijgbaar zijn. Veelal nog goedkoper ook.
Ik kan dit helemaal bevestigen, absoluut betrouwbaar adres. :worshippy:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Tjaard
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 27 jun 2005 18:12
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Ze hebben inderdaad modellen die hier nog niet te krijgen zijn of helemaal niet hierheen komen ... verzenden is snel en netjes!
Gebruikersavatar
Las Vegas
Berichten: 105
Lid geworden op: zo 10 dec 2006 15:19

Bericht door Las Vegas »

Merci voor alle antwoorden. Maar ik ben toch niet helemaal zeker op het 1:18 gebied betreft. Krijg je dan niet last met de douane etc?

Mvg,

LV
Wassink
Berichten: 357
Lid geworden op: wo 06 dec 2006 19:13
Locatie: Valkenburg ZH

Bericht door Wassink »

nee hoor, waarde van een 1/18 model is niet van dusdanige schokkende aard. Ik heb er nooit gezeur mee gehad in ieder geval.
Maar is het niet safer om je modellen van iets dichterbij te halen?
Gevoelsmatig zeg maar...
"Some are born great, some achieve greatness...
...and some have greatness thrust upon them"
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Bij mijn laatste model uit de states zat wel een extra rekening van de Douane dus de kans is zeker aanwezig dat je extra moet betalen. :x Boven een bedrag van 22 euro moet je volgens mij al belasting betalen, maar de juiste bedragen weet ik niet.

Volgens de advertenties moeten de modellen uit de UK komen dus hoef je je verder niet bang te maken voor extra kosten, want de UK valt binnen de EU :thump_up:
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

De kans dat je door de douane aangeslagen wordt met
pakketjes buiten de EU is groter geworden de controle is aangescherpt.

Je zult voor een model een extra bedrag moetn betalen van ongeveer
25 á 30 euro invoerrechten / inklaringsrechten.
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D inderdaad kreeg van de douane 30 euro aangerekend voor mij 1/18 model uit de u.s.a daar ging mijn winst in rook op :angry_finger:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
BMWMaX
Berichten: 153
Lid geworden op: za 28 feb 2004 15:50
Contacteer:

Bericht door BMWMaX »

Auctionslady zet Gift op het douane stickertje en een lagere waarde dan het in werkelijkheid is. Voor zover ik weet hoef je van particulier naar particulier tot 35 euro incl. verzendkosten geen kosten te betalen.
Het is sowieso van belang dat er GEEN factuur in de verpakking aanwezig is.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

BMWMaX schreef:Auctionslady zet Gift op het douane stickertje en een lagere waarde dan het in werkelijkheid is. Voor zover ik weet hoef je van particulier naar particulier tot 35 euro incl. verzendkosten geen kosten te betalen.
Het is sowieso van belang dat er GEEN factuur in de verpakking aanwezig is.
Wel erg dom als het pakket verloren gaat en er staat een lager bedrag beschreven :doh:
bmw2005
Berichten: 49
Lid geworden op: di 02 aug 2005 20:18

Bericht door bmw2005 »

ALs de verkoper een "Kopersbescherming van PayPal
Gratis dekking nu tot 500 EUR. Klik hier voor de voorwaarden" heeft dan maakt dat niet heel veel uit. TOch? Je krijg je volledig bedrag van paypal.
Plaats reactie