[eBay] trends-toys

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
CSL
Berichten: 109
Lid geworden op: do 23 nov 2006 13:55

[eBay] trends-toys

Bericht door CSL »

Na heel wat eBay speuracties bij deze winkel uitgekomen, maar nog even gewacht i.v.m. de wat hoge verzendkosten (kom ik later op terug).

Nadat Montezemolo mij vertelde dat hij hier erg prettige ervaringen mee gehad had, werd toch wel duidelijk dat deze winkel het ging worden.

Uiteindelijk afgelopen dinsdagavond een, zeker in Euros, behoorlijke forse order geplaatst (4 modellen). Vandaag (zaterdag) de modellen ontvangen.

Om terug te komen op de verzendkosten, die zijn hoog (18 euro) als je 1 model koopt, maar als je meer modellen koopt blijven ze ook 18 euro. En gezien de snelheid van het opsturen (donderdagochtend) en het ontvangen, zie ik dit niet als een minpunt.

Ik ben erg tevreden over deze (eBay) winkel en kan hem zeker aanraden.

Site: http://stores.ebay.nl/trends-toys
Mijn excuses als ik geen eBay links mag plaatsen.
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Klopt allemaal, bij mij ging het inderdaad vlot en correct.

Zeker de Veyron daar vandaan gehaald :?:

Montezemolo :thump_up:
Gebruikersavatar
CSL
Berichten: 109
Lid geworden op: do 23 nov 2006 13:55

Bericht door CSL »

En de Gallardo en nog 2 andere modellen die een vriend van mij tegelijk met mij besteld had om kosten te besparen :)
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

:mrgreen: gewoon een algemene vraag:

Waarom starten jullie eigenlijk topics over ebayverkopers op? Er is toch een goed werkend feedbacksysteem :?:
Afbeelding
Gebruikersavatar
CSL
Berichten: 109
Lid geworden op: do 23 nov 2006 13:55

Bericht door CSL »

Omdat sommige mensen nog net een extra duwtje in de rug nodig hebben om een aankoop te durven doen.

Positieve aandacht is ook goed, ervaringen hoeven niet altijd negatief te zijn ;)
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:? 18 euro voor 1 wagen of meerdere dat is toch wel erg duur voor iemand uit duitsland ,ik koop ook veel in duitsland en betaal maar 10,50 euro voor 1 of 15 modellen en krijg ze ook heel vlug en aangetekend hier aan huis
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
CSL
Berichten: 109
Lid geworden op: do 23 nov 2006 13:55

Bericht door CSL »

Hij verstuurd ze met de DHL en ik moet zeggen als ik 1 model zou zoeken zal ik hem er niet zo snel kopen, maar met grotere bestellingen vind ik het niet erg.
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

CSL schreef:Hij verstuurd ze met de DHL en ik moet zeggen als ik 1 model zou zoeken zal ik hem er niet zo snel kopen, maar met grotere bestellingen vind ik het niet erg.
wel de verkoper die ik bedoel is het ook met DHL ,dus er klopt iets niet 2 uit duitsland ook met dezelfde transport firma maar de ene vraagt 18 euro en de andere vraagt maar 10,50 euro :?
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
CSL
Berichten: 109
Lid geworden op: do 23 nov 2006 13:55

Bericht door CSL »

Misschien maakt het uit dat het een DHL express verzending is. Misschien is het wat duurder dan het hoort te zijn (ik kreeg zelf overigens op de Duitse site van DHL een prijs van 17 euro voor mijn neus). Maar de verzending is nog altijd de snelste die ik tot nu toe uit Duitsland gehad heb.

Ik voel me in ieder geval niet opgelicht of iets dergelijks en daarnaast zijn de prijzen van de auto's een stuk lager dan ik ze ergens anders tegenkom :)
Gebruikersavatar
117ayrton
Berichten: 6967
Lid geworden op: do 14 okt 2004 10:26
Locatie: brugge
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D tja ieder zijn mening natuurlijk ,geef ook toe dat ik altijd wacht tot ik zeker een wagen of 15 heb of meer ,maar die krijg ik dan ook zeer vlug hier thuis soms duurt het 1 maand voor ik zeg dat ze mogen opsturen en iedereen weet waar ik mijn meeste modellen koop in duitsland ook niet duur zijn,zoals ik al zei iedereen heeft zo zijn favoriete verkopers :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie