Pole Position

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Pole Position

Bericht door Autofan »

Is er iemand bekend met Pole Position in Zandvoort? Ga namelijk binnenkort een dagje naar Zandvoort en als het wat is, wil ik er wel even kijken. Zit toch in de buurt. 8) Weet er iemand iets over hen?
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Bericht door Kyoshofan »

Ken het niet :?:
Nog nooit van gehoord :?
Hebben ze een webshop :mrgreen:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Gebruikersavatar
dino
Berichten: 135
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 20:38
Locatie: n.holland
Contacteer:

Bericht door dino »

Is een leuke winkel alleen erg prijzig.
bma43
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Autofan »

Kyoshofan schreef:Ken het niet :?:
Nog nooit van gehoord :?
Hebben ze een webshop :mrgreen:
Wel een site, maar niet echt een webshop. :)
dino schreef:Is een leuke winkel alleen erg prijzig.
Ok, thanks. Das een goede tip. :thump_up: Zal er zeker op letten voor ik evt. wat meeneem!!


Nog meer ervaringen? :)
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Bericht door Powersprint »

Ik ben er een keer geweest, en moet inderdaad ook toegeven dat ze wat prijzig zijn. Maar de winkel was toen leuk ingericht en ze hadden ook wel leuk spul staan. Best wel een bezoekje waard :)
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Autofan »

Ben er gisteren geweest en het is idd een leuk winkeltje. Alles is er wel een beetje ingepropt ivm ruimtegebrek, maar dat is wel op een nette manier gedaan. Ferry heeft me nog meegenomen naar het magazijn, waar ik hun laatste Maserati MC12 zag staan. Heb die uiteindelijk gekocht. 8) Foto's volgen in het topic met mijn collectie. Je moet idd wel op de prijzen letten, waarbij het wel scheelt als je een kaart van hun hebt. Maar de modellen verschillen per model in mate van 'duurheid'. Zo was de AA Bugatti Veyron €139,-. Moest toen inwendig even lachen toen ik bedacht dat ik hem voor de helft had gekocht. 8)
Cheetah
Banned
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 20:35

Bericht door Cheetah »

hele mooie zaak om is te bekijken! en hun magazijn op de andere locatie heeft soms verassend oude modellen.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Autofan »

Cheetah schreef:hele mooie zaak om is te bekijken! en hun magazijn op de andere locatie heeft soms verassend oude modellen.
Ja inderdaad. Was wel erg interessant om dat te zien. Moest me wel een beetje inhouden daar. :lol: Zag eel mooie modellen, alleen maren de prijzen vaak minder mooi, zoals een Audi R8 voor €99-.
Cheetah
Banned
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 20:35

Bericht door Cheetah »

ja ben ik met je eens, als ze korting zouden geven dan is de vooraadkamer zo leeg! :drool:

ik stond versteld van de hoeveelheid oude modellen in hun magazijn, geloof dat ze ook weleens op marktplaats wat doen? of deden...
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Ben er vorige week vrijdag geweest... kleine maar erg leuke winkel om even te kijken. Veel race-spul en toebehoren, vooral de helmen zijn erg mooi... ook voor de kids :)

Wat betreft de prijs... iets boven het gangbare.
Als je in Zandvoort bent zeker wel de moeite om een kijkje te nemen.
Guido
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 05 aug 2007 12:21
Locatie: Assendelft
Contacteer:

Bericht door Guido »

heb je een link van de site ?
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Autofan »

Guido schreef:heb je een link van de site ?
Natuurlijk:
http://www.poleposition.nl
Gebruikersavatar
Fruitcake
Berichten: 777
Lid geworden op: di 11 mar 2008 14:06
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Pole Position

Bericht door Fruitcake »

Ik vind het eigenlijk meer een merchandisewinkel geworden dan een modelautowinkel, je kan er zelfs horloges en zonnebrillen kopen die niks met autosport te maken hebben maar er gewoon staan om de toeristen te trekken :eh:

Nog even over de (veels te hoge) prijzen, ze durven gewoon 100 euro te vragen voor een UT Models C-Klasse DTM Tabac die een spiegel mist en waarvan ze de doos ook niet meer hebben :thump_down:

Magazijn is wel erg leuk om even doorheen te lopen, misschien kunnen we is met een paar man van dit forum na sluitingstijd langsgaan :mrgreen:

Ze verkopen trouwens ook WC-brillen: http://www.poleposition.nl/wc_art_pag.htm :lol:
Laatst gewijzigd door Fruitcake op wo 09 jul 2008 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sybren
Berichten: 384
Lid geworden op: di 08 jul 2008 19:22

Re: Pole Position

Bericht door sybren »

Ik vind ze belachelijk duur dat is het enige wat ik erover te zeggen heb.
Gebruikersavatar
Fruitcake
Berichten: 777
Lid geworden op: di 11 mar 2008 14:06
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Pole Position

Bericht door Fruitcake »

Bedacht me trouwens net nog dat ik tijdens mn bezoek eventjes over UT Models begon tegen een verkoper en hij wist niet eens waar ik het over had :lol:
Plaats reactie