Delatour (België)

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Sad Rebel
Berichten: 111
Lid geworden op: za 16 jun 2007 21:48
Locatie: Hageland

Delatour (België)

Bericht door Sad Rebel »

Kent iemand Delatour in Heist op den Berg (België)? De winkel beschikt ook over een eigen website: http://www.passionforwheels.com. Ik ben op zoek naar een winkel in mijn buurt waar ik nog eens kan binnenlopen (vroeger stapte ik wel eens bij Broux te Hasselt binnen). Ik weet alleen niet of deze winkel de trip naar Heist op den Berg waard is.
As you get older it is harder to believe in heroes, but it is a sort of necessary.
Per ardua ad astra
hermanwiegerman
Berichten: 50
Lid geworden op: do 04 mei 2006 09:33
Locatie: Dordrecht

Bericht door hermanwiegerman »

bespaar je de moeite maar!

in eerste instantie maakt de winkel veel indruk, maar daarna is het toch een bijelkaar geraapt zootje.

volgens mij zijn de meeste modellen die hij heeft tweedehands. Staan gewoon minichamps 1:18 F1 modellen waarvan de doos helemaal beschadigd zijn en de voorvleugels eraf liggen.

Weinig bijzonders, veel VHS en weinig DVD.
Duidelijk Renault F1 fan en Ferrari fans daar.
Gebruikersavatar
Sad Rebel
Berichten: 111
Lid geworden op: za 16 jun 2007 21:48
Locatie: Hageland

Bericht door Sad Rebel »

hermanwiegerman schreef:bespaar je de moeite maar!

in eerste instantie maakt de winkel veel indruk, maar daarna is het toch een bijelkaar geraapt zootje.

volgens mij zijn de meeste modellen die hij heeft tweedehands. Staan gewoon minichamps 1:18 F1 modellen waarvan de doos helemaal beschadigd zijn en de voorvleugels eraf liggen.

Weinig bijzonders, veel VHS en weinig DVD.
Duidelijk Renault F1 fan en Ferrari fans daar.
Bedankt voor de informatie en zo kan ik me deze rit weer besparen.
Laatst gewijzigd door Sad Rebel op za 30 jun 2007 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Ik ben er vorige maand nog geweest.
Als je iets bepaalds zoekt van Minichamsp F1 of Ebbro, dan kan je daar wel is gaan kijken.
Er staan ook wel wat AutoArt 1:18e raceauto's.

Maar gezien de prijzen daar, koop ik toch liever ergens in Nederland.
Afbeelding
audifreak
Berichten: 20
Lid geworden op: do 27 nov 2008 20:54

Re: Delatour (België)

Bericht door audifreak »

Hey iedereen,

Ik ben vorig weekend nog in Heist op den Berg geweest, de winkel is echt ruim, heel veel keuze en ze zijn er vriendelijk. Het zijn daar zeker geen Renault en Ferrari fans ,daar was toch niets van te merken!!! Ferrari is nu eenmaal een graag gezien automerk toch?
De winkel is daar veranderd en ook over bestellen via hun website valt niets op aan te merken, mn pakje is mooi op tijd aangekomen.
Kzou zeggen voor al diegene die er eens langs willen moet je zeker eens gedaan hebben. :) ze hebben er zelfs een ruim aanbod aan Nascar kleding dus toch ook leuk je vindt het bijna nergens anders. :wink: :wink:
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

Re: Delatour (België)

Bericht door mercedes fan »

Super service gehad bij deze winkel!

Modellen besteld, kreeg ik een telefoontje dat 1 model uit mijn bestelling niet leverbaar was...
Het model dat ik eigenlijk had besteld kostte 59 euro, echter vond de eigenaar het zo'n vervelend voorval dat ik een model erbij heb gekregen wat normaliter een prijs had van 79 euro! Ook de verzend tijd was gruwelijk snel, kortom niets dan lof over deze winkel!
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Gebruikersavatar
Paultje
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 21:15
Schaal: 1:43

Re: Delatour (België)

Bericht door Paultje »

Top winkel met een geweldig aanbod van Spark modellen. Heel veel modellen van Spark die ergens anders allang uitverkocht staan hier gewoon nog op de planken. Super vriendelijk en altijd tijd voor een praatje :D

Prijzen zijn hetzelfde als overal voor Spark modellen de rest heb ik niet naar gekeken.
Audi!!!!!!!
Corvetteboy
Berichten: 308
Lid geworden op: za 21 jan 2006 19:23
Schaal: 1:43
Locatie: Hasselt
Contacteer:

Re: Delatour (België)

Bericht door Corvetteboy »

Is sinds enkele maanden mijn vaste winkel geworden voor Spark modellen. Ruim aanbod, en zoals men hierboven zegt hebben ze nog veel oudere Spark modellen die ergens anders niet meer te vinden zijn.

Frank is een leuke kerel, altijd fijn om een praatje mee te doen.
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Delatour (België)

Bericht door NetForce84 »

Heeft hij ook 1:18 (race) modellen in zijn winkel of is het meer 1:43?
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: Delatour (België)

Bericht door the_stig »

vooral 1:43e, maar 1:18e hebben ze ook.
Ze staan ook vaak op Francorchamps en Zolder.
Afbeelding
Gebruikersavatar
roelie 007
Berichten: 309
Lid geworden op: vr 16 jun 2006 05:18
Schaal: 1:43

Re: Delatour (België)

Bericht door roelie 007 »

Winkel nog nooit bezocht maar al heel vaak op Spa & Zolder de nodige modellen gekocht veel keuze sparks GT en Le Mans.
Frank weet waar hij over praat , zal zeker de moeite waard zijn om zijn winkel eens te bezoeken , hij heeft zijn zaak verbouwd eind vorig jaar.
Gebruikersavatar
alain_1978
Berichten: 2951
Lid geworden op: zo 23 nov 2008 19:16
Schaal: 1:18
Locatie: Tropico

Re: Delatour (België)

Bericht door alain_1978 »

Ik ben vorige zaterdag er langs geweest. Meteen in kosten gevallen en de Ferrari 250 GT Breadvan gekocht daar :)
Hele leuke en mooie winkel. Vriendelijke man die in de winkel staat. Kan je goed mee praten.
Bovendien nog een medeforumlid tegengekomen daar dus dat maakte het er alleen maar leuker mee.
De winkel is zeker een bezoek waard. Ik ga er zeker nog eens terug naartoe :thump_up:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Delatour (België)

Bericht door NetForce84 »

alain_1978 schreef:Bovendien nog een medeforumlid tegengekomen daar dus dat maakte het er alleen maar leuker mee.
:D :thump_up:
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Delatour (België)

Bericht door NetForce84 »

Ik heb een mailtje gestuurd naar Delatour betreffende enkele modellen die gaan uitkomen, al een goede week geleden, maar nog geen antwoord gekregen.
Heb nu wel gezien dat er 2 emailadressen op de website staan nl delatourf1@skynet.be en info@delatour.be

Had eerst gemaild naar het info adres, nu heb ik de mail verstuurd naar het f1 adres.

Ga nu afwachten en zien of ik antwoord krijg.
Gebruikersavatar
NetForce84
Moderator
Berichten: 2661
Lid geworden op: zo 06 mei 2012 16:18
Schaal: 1:18
Locatie: Geraardsbergen

Re: Delatour (België)

Bericht door NetForce84 »

Daarnet al antwoord gekregen :D
Het enige juiste mailadres is delatourf1@skynet.be

Zeer goede communicatie verder, hij heeft zich onmiddellijk verontschuldigd voor het emailprobleem.

De eerste keer dat ik hier iets besteld en tot nu toe een zeer goed begin :thump_up:
Plaats reactie