Alpimodel

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Alpimodel

Bericht door Markopolo »

Heeft iemand bij deze wel eens wat besteld?

http://www.alpimodel.com/index.html
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Alpimodel

Bericht door Matt Modelautos »

Markopolo schreef:Heeft iemand bij deze wel eens wat besteld?

http://www.alpimodel.com/index.html


Ja, ik moet zeggen ABSOLUUT ONGELOOFLIJK.
Emails worden binnen het uur beantwoord.!!! :thump_up:

Ik had alles afgezocht om nog aan een Albers DTM 2003 te komen, en ook al 2 maal via internet gekocht, maar achteraf toch weer niet leverbaar. :cry:
Gisteren ( 16 september 2004 ) toevallig bij AlpiModel uitgekomen en navraag gedaan bij hun. Uurtje later antwoord dat ze er nog een hadden staan.
Natuurlijk direkt besteld, en zojuist ( 17 september 2004 ) om 11.00 uur heb ik het model in mijn handen. :worshippy:
Dus exact 24 uur later vanuit Italië bij mij thuis.
Echt goedkoop is hij niet, maar hier viel me toch de bek van open.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

moet je hier nog extra btw betalen of zijn die prijzen gewoon zo zoals ze daar staan?
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Alpimodel

Bericht door Curbstone Models »

Matt Modelautos schreef:
Ik had alles afgezocht om nog aan een Albers DTM 2003 te komen, en ook al 2 maal via internet gekocht, maar achteraf toch weer niet leverbaar.


Heb je zeker niet bij ons gekeken :think:
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Re: Alpimodel

Bericht door fish88 »

Curbstone Models schreef:
Matt Modelautos schreef:
Ik had alles afgezocht om nog aan een Albers DTM 2003 te komen, en ook al 2 maal via internet gekocht, maar achteraf toch weer niet leverbaar.


Heb je zeker niet bij ons gekeken :think:


bedankt voor de tip want die zocht ik ook al :P
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Re: Alpimodel

Bericht door Matt Modelautos »

Curbstone Models schreef:
Matt Modelautos schreef:
Ik had alles afgezocht om nog aan een Albers DTM 2003 te komen, en ook al 2 maal via internet gekocht, maar achteraf toch weer niet leverbaar.


Heb je zeker niet bij ons gekeken :think:


Kan ik me haast niet voorstellen. Was ie misschien "tijdelijk" uitverkocht bij jou. :?:
Vooral omdat bedragen bij Alpimodel excl. btw zijn. Daarbij nog de hogere verzendkosten was het model een stuk duurder als bij jou.....Dan ga ik toch niet in Italië bestellen....of heb ik een black-out gehad. :mrgreen:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
supernova
Berichten: 356
Lid geworden op: di 07 sep 2004 01:04
Locatie: Noord-Holland

Bericht door supernova »

Even een vraag: is er iemand van plan om binnenkort bij Alpimodel te gaan bestellen? Ik wil er 1 model (in 1/43) bestellen, maar dat model zou dan 48 euro (inclusief 10 euro verzendkosten) kosten. Alpimodel heeft nogal een apart beleid qua verzendkosten berekenen (Voorbeeld: 1 1/43 model versturen kost 10,20 euro en 5 modellen sturen kost maar 4,80 euro). Om de verzendkosten wat te verlagen zou het handig zijn om met iemand samen een bestelling bij Alpimodel te plaatsen. Stuur me maar een PB als je eventueel samen met mij bij Alpimodel zou willen bestellen.
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Alpimodel

Bericht door Ferrari10flrb »

Idd erg mooie en informatieve site, als ze alle modellen die op de site staan in ook daadwerkelijk in voorraad hebben.....dan zou ik daar wel eens wel kijken.

Men is wel aan de dure kant want bovenop de genoemde prijs komt nog een soort van btw overheen. (wilde bij Alpi een model van ART bestellen dat ik al een tijdje zocht, maar kwam incl btw en verzendkosten ruim boven de € 60,- uit en dat is toch wel een beetje veel voor een model dat ik een maand later voor € 30,- op Ebay gekocht heb.)
Plaats reactie