Curbstone

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Zo te horen zijn de verbeteringen die doorgevoerd zijn bij Curbstone models alleen maar ten goede gekomen naar de klant!!
Afbeelding
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

de service bij een bestelling kan ik niet over oordelen. Ik kan echter wel oordelen over het mailcontact wat ik poog te hebben met Curbstone (Models). Ze antwoorden vrijwel nooit, tenzij er iets te verkopen valt. Een vraag over een model of iets dergelijks heb ik nog bijna nooit antwoord op gehad..
Verder heb ik eens geinformeerd naar een setje decals bij deze winkel, vragen ze zich 2 euro verzendkosten binnen Nederland..ik weet niet waar zij hun postzegels halen, maar de mijne zijn niet zo duur...
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Jos, het gaat natuurlijk vooral om de verpakking. Ze willen natuurlijk niet dat er iets beschadigd. Ik neem aan dat mede daardoor de prijs ?2 is.
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

dat klopt zeker, maar een velletje decals tussen een stevig papiertje of kost nog steeds geen 2 euro! Bovendien moet hij er dan bij vermelden dat hij zoveel vraagt vanwege de verpakking vind ik..
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Valt eigenlijk best nog mee.

Heb eens een keer in Duitsland 5 velletje decals van "Mild Seven" besteld.
Ik ( zei de idioot zelf ) had niet op de verzendkosten gelet. Eigen schuld, dikke bult. :(
Decals komen binnen in een doos waar 2 auto's in de schaal 1:18 inpassen :doh: én 15,00 euro verzendkosten.
Dat noem ik nou compleet van de pot gepleurd. ( of Deutsche grundlichkeid )
Maar ze waren wél zéér goed verpakt. :mrgreen:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

hehe Matt dat doe je maar één keer! Daarna heb je er van geleerd...

maar 2 euro is misschien niet veel, maar ik ga voor iets wat 4 euro kost geen 2 euro verzendkosten betalen als er gewoon een postzegel op kan...nu heb ik datzelfde setje uit Duitsland laten komen voor 4,50 incl verzenden :P
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Dan is de vraag inderdaad waarom het in Duitsland zoveel goedkoper is.
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Bart schreef:Dan is de vraag inderdaad waarom het in Duitsland zoveel goedkoper is.


Dat is niet zo moeilijk: de markt is er vele malen groter.
Een andere vraag zou kunnen zijn: waarom is het verzenden er goedkoper.?
Antwoord: hoeft ook niet, denk maar aan Raceland.de. Daar betaal je voor verzendkosten ( i.d.d. ook decals, 19,90 ).

Kan eigenlijk alleen maar zeggen:
Zoek je een bepaald artikel, ga dan eens op verschillende sites rondneuzen, vergelijk ook de verzendkosten, en maak dan je keuze.!!!
Kan je écht vele euro's schelen.
Vertrouw je de site niet of is het verschil niet te groot: koop dan in Nederland.

Zo heb ik bij Frank (droomauto's) een bestelling lopen die mij in Duitsland 215,00 inclusief verzendkosten kost. Bij Frank: 227,40 exclusief verzendkosten. Bij hem échter 10% forumkorting. :thump_up: is dus 204,66.
Tel ik daar mijn verzendkosten bij op. ( of ga het zelf ophalen ), ben ik nog goedkoper uit dan in Duitsland.

Conclusie:
Rondneuzen kan je veel geld schelen, maar maak ook de overweging: het totale kosten plaatje én het bedrijf waarmee je zaken doet. Betrouwbaarheid gaat toch boven alles. Alhoewel het vanuit het buitenland ook zéér zelden fout gaat.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Wie heeft recente revaringen met Curbstone?

Ik heb in april ofzo een model besteld. Maar ik krijg al weken geen reacties meer op pb's en e-mails etc. :cry:
Ben ik de enige of ... ?
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Ik heb ook al een aantal weken geen nieuwsbrieven meer ontvangen via e-mail :?
Afbeelding
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Eind augustus heb ik een model besteld en dat is allemaal perfect verlopen. Zie mijn post wat verder naar boven.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

Na problemen met zijn nieuwe server is Michel deze week weer begonnen met het versturen van nieuwsbrieven
Gebruikersavatar
Curbstone Models
Berichten: 1282
Lid geworden op: di 24 feb 2004 17:35
Schaal: 1:18
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Curbstone Models »

Nou inderdaad... de problemen hadden zich helaas niet beperkt tot onze nieuwe server.. helaas waren en zoveel problemen dat ik ook het forum niet meer op kon... veroorzaakt door een foutief cookie (de koektrommel had te lang open gestaan... volgens een forumlid)

gelukkig is alles weer hersteld.. en heeft iedereen weer antwoord gekregen op zijn vragen... niet altijd wat ze graag hadden willen horen, maar toch.... allemaal weer beantwoord.

Inmiddels draait de nieuwe server op volle kracht en zijn de grootste problemen opgelost. Her en der zal er nog wel eens een plaatje ontbreken, maar als jullie er één tegen komen wil ik het graag horen.

één wijze les hebben we weer geleerd.... er bestaan geen "eenvoudige" migraties..... :? (rooie dropveter op de rooie)
Gebruikersavatar
schumifan
Berichten: 538
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 10:44
Locatie: Vuren

Bericht door schumifan »

b191 binnen van schumi. Nette levering en snel.

oftewel super

bedankt
Gebruikersavatar
Marc
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 11:46

Bericht door Marc »

hoe lang duurt ongeveer een gemiddelde levering?

ik heb afgelopen donderdag een AA Gallardo besteld bij hun, maar ik heb geen idee of het allemaal wel is doorgekomen, meestal krijg je toch een bevestiging per mail dat je bestelling is overgekomen en dat hij in behandeling is? Ik heb alleen nog niks gehoord.

Misschien dat dit gewoon normaal is hoor, ik bestel namelijk de voor de 1e keer bij hun dus ik weet nog niet echt hoe het allemaal bij hun in werking gaat.... :)
Plaats reactie