Curbstone

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
GiRacer
Berichten: 201
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Curbstone

Bericht door GiRacer »

Hier heb ik geweldige ervaringen mee. Ten eerste niet duur, erg snelle en vriendelijke antwoorden op vragen, snelle levering en je hoeft pas te betalen als je het pakketje hebt ontvangen!
Gebruikersavatar
wvniersen
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 19:10
Locatie: Grave
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

Op dit moment ben ik niet zo te spreken over Curbstone models, ten eerste had ik de laatste Valentia testwagen van Jos besteld en die is nooit geleverd maar wel een factuur krijgen hiervoor.
Na een week bleek dat dat hun fout was en wilden ze de Minardi alsnog leveren zonder verzendkosten, indien ze deze nog konden aankomen.
na 2 maanden heb ik ze hoierover gemaild om te vragen of ze deze nog konden leveren en geen bericht meer van ze gehad.
Ik heb nog 1 auto bij hen in bestelling staan en zoals het erna uit ziet is dat de laatste die ik bij hun heb besteld, ligt eraan of ze deze laatste bestelling wel fatsoenlijk uit leveren.
andere bestelingen zijn wel gewoon goed uit geleverd.
Dit zal misschien een uit zondering zijn. Dat hoop ik dan tenminste voor hen.

Groet Winno
Afbeelding
GiRacer
Berichten: 201
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Sjee, jammer dat het zo loopt.. Ik heb met Curbstone alleen maar goede ervaringen.
GiRacer
Berichten: 201
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Ik heb 1 keer gehad dat een bestelling niet door het bestelsysteem kwam. Toen kreeg ik ook geen bevestigingsmailtje. Toen heb ik gemaild, en kwam alles dik in orde!
Gebruikersavatar
wvniersen
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 19:10
Locatie: Grave
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=266&i=14953&t=14953
Hier staan nog veel meer negatieve ervaringen op dit moment met Curbstone models.
Ik weet niet of het allemaal waar is maar hou er rekening mee als je er iets gaat bestellen.
een gewaarschuwd mens telt voor twee zeggen ze wel eens...

ik heb inmiddels al meerdere mailtjes gestuurd over nog te leveren bestellingen en heb nog niets van hen vernomen..........
dus dit was echt de laatste keer. :thump_down:

Groet Winno
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

De website zelf wordt ook al een tijdje niet meer bijgewerkt zag ik. Zal er wel iets mee te maken hebben denk ik.
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

zo te zien heeft die winkel het aardig verkloot...
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Hoor en wederhoor :D

Misschien is er wel wat gebeurd in de familiaire sfeer ofzo???
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Schumi28 schreef:Hoor en wederhoor :D

Misschien is er wel wat gebeurd in de familiaire sfeer ofzo???


Dan kan je dat toch even melden.

sneakpoint.nl heeft er ook een paar weken uitgelegen, maar als je op de url klikt kreeg je mooi een pagina met "wegens familieomstandigheden wordt deze pagina voorlopig niet bijgewerkt".
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Misschien is die vent wel overreden door een modelauto en ligt ie al maanden onopgemerkt in zijn winkel..... :P


Ik denk niet in zijn winkel, maar wel op zijn zolder :D :D
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Curbstonemodels heeft inmiddels op de berichten op het prikbord gereageerd:

Curbstonemodels schreef:Re: Curbstone Models (reactie Curbstone Models)
Auteur: Curbstone Models (---.a2000.nl)
Datum: 03-02-2004 13:18

Geachte heer,

Ik vindt het jammer om te horen dat uw email niet beantwoord wordt, echter ik hoop een verklaring te kunnen geven.

Alle email wordt beantwoord. Als dit niet gebeurt is er iets niet goed gegaan, zoals :
1. wij hebben de email niet ontvangen, dit kan doordat uw email wordt afgevangen door anti-spam software. Vermeldt altijd in uw email het trefwoord "bestelling".

2. wij hebben uw email beantwoord, maar onze email is afgevangen door anti-spam software.

3. het (retour) emailadres dat u heeft gebruikt is niet geldig, óf uw postbak is vol.

Wij merken de laatste maand dat veel mensen anti-virus & anti-spam software hebben geinstalleerd, zowel door hun providers als zelf.

Indien u binnen enkele dagen geen bericht hebt gekregen, is er dus iets niet goed gegaan bij het bezorgen van de email. Ik verzoek het bericht dan nogmaals te verzenden of te vragen waarom u geen antwoord krijgt.

Tevens zal ik regelmatig dit forum bezoeken om zelf kennis te nemen van eventuele klachten en een oplossing te vinden.

Met vriendelijke groet,

Michel van der Laan
Curbstone Models




Johan een persoon met klachten schreef:de heer van laan doet nu voorkomen of dit een probleem van de laatste tijd is maar het probleem wat ik met deze waardeloze firma had heeft al twee jaar geleden plaatsgevonden en koop nu alleen nog maar bij toms models waar ik altijd correct en snel antwoord krijg .
ik heb tevens nog nooit zo,n slap verhaal gehoord over anti-spam anti-virus software ik denk dat bij curbstone hele andere problemen aan de hand zijn en probeert hier zieltjes te winnen met zijn zielige verhaal.
ik hoop dat de lezers van dit forum hier hun eigen conclusies uit opmaken .


Curbstonemodels schreef:Ik zal de laatste zijn die beweert dat altijd alles goed gaat. Maar zo zwart als u het hier neerzet is het zeker niet.

Het staat een ieder vrij om te kopen waar hij/zij dat wil, of waar u het beste geholpen wordt. En als dat niet bij Curbstone Models is, dan vinden wij dat jammer en willen wij er het nodige aan doen. Wij zijn uiteindelijk toch afhankelijk van onze klanten.

Inmiddels denken wij onze problemen aardig in kaart hebben, en wordt er hard gewerkt aan oplossingen voor deze problemen.

En dat niet iedereen tevreden gesteld zal worden, tja, dat vind ik ook zonde
Afbeelding
GiRacer
Berichten: 201
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Kijk, dat is in iedergeval een reactie..

Maar ik vind het anti-virus software oorzaak een beetje zwak hoor. Mijn mails komen altijd aan en dat zou dan betekenen dat alleen de mail naar curbstone afgevangen wordt.
Daarbij, heb je goede software, krijg je een berichtje dat er zo'n mail naa je is verstuurd..
Gebruikersavatar
wvniersen
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 19:10
Locatie: Grave
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

Krijg nou wat, heb ik vanmorgen ineens weer een nieuwsbrief van Curbstone models, met de nieuwste modellen van week 6 :lol:
ik hoop dat het weer gaat verbeteren, het begint in ieder geval goed.

Groet Winno
Afbeelding
GiRacer
Berichten: 201
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:27
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door GiRacer »

Klopt, ik ook :)
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ik vindt dat er nu wat meer positieve dingen gezegd mogen worden. Ik ontvang namelijk nu al twee of drie weken lang hun nieuwsbrief, hun website wordt steeds met de nieuwste modellen geupdated en ik had binnen een dag antwoord op een aantal vragen van mij.

Ze zijn weer op de goede weg :D
Plaats reactie