Ebay Winkels ervaringen

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door The Red Dream »

Minichampsfan schreef:Wat bij Merge-Left opvalt is dat hij steeds minder modellen aanbiedt zou zijn voorraad door dat succes op raken?

Zou het misschien komen, dat hij onder 2 verschillende namen aanbiedt op ebay:

merge-left-shop en merge-left
Gebruikersavatar
Minichampsfan
Berichten: 66
Lid geworden op: di 05 feb 2008 21:46

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Minichampsfan »

Op merge-left shop worden momenteel geen artikelen aangeboden.
*****
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Honda.f1 »

het is niet echt een winkel, maar deze knaap biedt verschillende decals aan

http://search.ebay.nl/_W0QQsassZchrisi788

heeft iemand hier ervaring mee? er staat een benson & hedges setje tussen die ik al een tijdje zoek voor m'n ralph firman jordan
Onderweg:

Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Ben

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Ben »

Ikzelf koop de meeste ( bijna alle ) auto's op eBay. Alleen de USA versie. Die heeft het meest. Erg gemakkelijk , de verkoper heeft zijn geld snel binnen en het is betrouwbaar. Niet al te duur ook. Soms kom ik tegen de €90,- aan voor een zeldzaam autootje uit Australië. En dat incl. de verzendposten. Hier betaal je voor het hele auto zoveel zonder verzend kosten. Tot nu toe goeie ervaringen.

LET OP: Koop alleen bij mensen met veel positieve feedback , die worldwide ( ' wereldwijd ' ) versturen. Anders kan je in de problemen raken , en dan krijg je weer negatieve feedback.
MiddleMan
Berichten: 158
Lid geworden op: za 19 jan 2008 21:47
Schaal: 1:18

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door MiddleMan »

Ben schreef:Ikzelf koop de meeste ( bijna alle ) auto's op eBay. Alleen de USA versie. Die heeft het meest. Erg gemakkelijk , de verkoper heeft zijn geld snel binnen en het is betrouwbaar. Niet al te duur ook. Soms kom ik tegen de €90,- aan voor een zeldzaam autootje uit Australië. En dat incl. de verzendposten. Hier betaal je voor het hele auto zoveel zonder verzend kosten. Tot nu toe goeie ervaringen.

LET OP: Koop alleen bij mensen met veel positieve feedback , die worldwide ( ' wereldwijd ' ) versturen. Anders kan je in de problemen raken , en dan krijg je weer negatieve feedback.
En natuurlijk niet geheel onbelangrijk de huidige koers van de dollar. :cool:
Instagram: DutchC6
Ben

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Ben »

Ja die ligt erg laag op het moment geloof ik. Ik verwacht nu 7 auto's ( zie onderschrift ) , en die waren bij elkaar nog maar dik €200,-. :D
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Ferrari10flrb »

2 amerikaanse Ebay verkopers met door de lage dollar leuke prijzen:

Autex en Replicarz

Normaal gesproken heb je de modellen binnen week in huis. Iets waar men in België en Italie een voorbeeld aan kan nemen. Verzendkosten vallen mee. Autex zet BBR en Autobarns meestal voor € 1,- als startprijs op Ebay. Replicarz heeft ook een eigen site met een erg groot aanbod waar regelmatig korting van 10% worden aangeboden.

Slot_racing/Schmidbauer Modellauto:
Deze duitser heeft volgens mij containers vol met de Ferrari's 375 Plus van BBR en de 365 GTB van Kyosho want hij zet ze gewoon voor € 1,- als startprijs op Ebay. Ik heb al een aantal modellen voor bijzonder lage prijzen weten winnen bij deze verkoper. De BBR's gaan gemiddeld onder € 180,- weg en de Kyosho's onder de € 70,-. Tevens vallen de verzendkosten vanuit Duitsland ook wel mee.
Gebruikersavatar
Freddie_07
Berichten: 2
Lid geworden op: do 11 jan 2007 18:42
Locatie: Gent

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Freddie_07 »

Hey,

Ik volg dit forum al een tijdje, maar dit is pas m'n eerste post..

Heeft iemand van jullie ervaring met de (Duitse) eBay-winkel Modellautodreams (qua verzendkosten/verzendtijd)?

Bedankt!

Frederik
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Powersprint »

Hoi Frederik,

als ik me niet vergis hanteerd deze verkoper €9,95 tot 2 kilo en €11,95 tot 4 kilo aan verzendkosten. Over de verzendtijd durf ik je niets te zeggen, heb er zelf geen ervaring mee.
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door rpi »

Ferrari10flrb schreef:Slot_racing/Schmidbauer Modellauto:
Deze duitser heeft volgens mij containers vol met de Ferrari's 375 Plus van BBR en de 365 GTB van Kyosho want hij zet ze gewoon voor € 1,- als startprijs op Ebay. Ik heb al een aantal modellen voor bijzonder lage prijzen weten winnen bij deze verkoper. De BBR's gaan gemiddeld onder € 180,- weg en de Kyosho's onder de € 70,-. Tevens vallen de verzendkosten vanuit Duitsland ook wel mee.
Bij deze verkoper heb ik al diverse auto's gekocht.

Tis wel een trage verzender en de communicatie is ronduit slecht. Ook geven ze GEEN feedback :thump_down: , terwijl ze die wel volop ontvangen. Maar vanwege de interessante prijzen bij de veilingen kom ik toch terug :oops:

De BBR 375 Plus is zowieso redelijk goedkoop te vinden als je wat oplet. Ik heb hem vorige week bij een andere duitse Ebay verkoper gekocht voor € 104. (nog niet binnen)
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Ferrari10flrb »

Bij deze verkoper heb ik al diverse auto's gekocht.

Tis wel een trage verzender en de communicatie is ronduit slecht. Ook geven ze GEEN feedback :thump_down: , terwijl ze die wel volop ontvangen. Maar vanwege de interessante prijzen bij de veilingen kom ik toch terug :oops:

De BBR 375 Plus is zowieso redelijk goedkoop te vinden als je wat oplet. Ik heb hem vorige week bij een andere duitse Ebay verkoper gekocht voor € 104. (nog niet binnen)[/quote]

Communicatie is idd matig. Feedback maakt me persoonlijk niet zoveel uit.

Met trage verzending heb ik géén ervaring mee want ik laat zendingen uit Duitsland bij het bedrijf van mijn vader in Duitsland bezorgen. Kan zijn dat hij via Hermes Post verzendt dat is de Duitse Sociale werkplaats die aan post verzenden doet. Weliswaar goedkoop. Maar dit bedrijf staat in Duitsland bekend om de trage verzending en het kwijtraken van post. Als ik wat koop bij een Duitse Ebayer verzoek ik of ze het pakket niet met Hermes willen versturen.

Mooie prijs voor de BBR 375 Plus, welke versie heb je?
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door rpi »

De gewone wegversie 375 plus (klikbaar linkje) heb ik gekocht.

Ze verzenden overigens met GLS met tracking nummer. Daaruit bleek dat ze 2 weken hadden gewacht met verzenden, na ontvangst van de betaling :evil:

Daarnaast had GLS nog een fout gemaakt en het pakket op een ander adres afgegeven zonder ervoor te laten tekenen. Gelukkig werkte men op dat adres mee en kreeg ik mijn spullen alsnog. Schmidbauer werkte helemaal niet mee. Heb alles zelf moeten uitzoeken en regelen en vele emailtjes moeten sturen naar Schmidbauer om de nodige gegevens te krijgen (die ze in het eerste mailtje al hadden kunnen verstrekken) Meestal geen reactie of een reactie waar ik niets aan had.
Ben

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Ben »

Van de week een autotje op de kop wete te tikken. :P

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %26fvi%3D1
MiddleMan
Berichten: 158
Lid geworden op: za 19 jan 2008 21:47
Schaal: 1:18

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door MiddleMan »

Ben schreef:Van de week een autotje op de kop wete te tikken. :P

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... %26fvi%3D1
En hoeveel rekenen ze aan verzenden? :)
Instagram: DutchC6
Gebruikersavatar
jochen
Berichten: 1499
Lid geworden op: za 06 jan 2007 16:22
Schaal: 1:18

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door jochen »

ik zal even 2 linken plaatsen en even kort uitleggen hoe het zit...

1ste link is het model dat ik heb gekocht op ebay.de en reeds betaald(29januari) is maar nooit aangekomen is.....tot op de dag van vandaag(1maart)
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dl ... 0200732810

2de link is volgens mij hetzelfde model dat de (zelfde)verkoper(andere account)aanbied enkel de foto is vanuit een andere positie gemaakt, beide ebayers komen uit Essen...
http://cgi.ebay.de/Alfa-Romeo-2000-Spid ... dZViewItem

heb inmiddels al ebay gekontakteerd.... ik wacht vol ongeduld af.... ik ben :evil: razend
i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
Plaats reactie