Ebay Winkels ervaringen

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Tjaard
Berichten: 320
Lid geworden op: ma 27 jun 2005 18:12
Contacteer:

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Tjaard »

Met ck-motorsport-modellbau heb ik tot nu toe goede ervaringen. Ik heb gister 4 AA's in 1:18 gewonnen bij hun dus we zien wel hoe dit verloopt! Ook met andere, wat grotere handelaren heb ik geen problemen gehad wat betreft modelauto's.

Engelse heb ik gemengde ervaringen mee, de laatste keer ben ik 180 Euro kwijtgeraakt ... Paypal doe ik niets meer mee, ze zijn alleen geïntereseerd in je geld en als je problemen hebt ben je gewoon de pineut. Mijn account staat momenteel in de - nadat een koper een "leuk trucje" toegepast heeft en ze dreigen nu met allerlei rechts maatregelen ... enige hulp bieden ze niet, het feit dat je al jaren daar zonder problemen handelt terwijl de ander net nieuw is en z'n account gebruikt om mensen op te lichten maakt verder niets uit ... :evil:
Steven
Berichten: 35
Lid geworden op: za 28 feb 2004 23:28
Locatie: België

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Steven »

Iemand ervaring met Whd_Direct ? Zit op de engelse Ebay.
Gebruikersavatar
Fruitcake
Berichten: 777
Lid geworden op: di 11 mar 2008 14:06
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Fruitcake »

Nope, maar weet wel waarom ie van die scherpe prijzen heeft, de verzendkosten voor 1 model is 27 euro en 4.50 voor elk volgend model.. :roll:

Zo kan ik het ook, andere UK shops zitten rond de 12 eu voor 1 model.
Gebruikersavatar
borbase
Berichten: 1084
Lid geworden op: zo 15 jun 2008 17:29
Locatie: geldrop
Contacteer:

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door borbase »

Steven schreef:Iemand ervaring met Whd_Direct ? Zit op de engelse Ebay.
je kan nook mailen dat het goedkoper kan mijn model kwam voor 13 euro
gr rob
Gebruikersavatar
Vlieghe
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 31 dec 2008 12:22

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Vlieghe »

Hallo,

Ik heb daar ook al een paar modellen aangeschaft. Nu is het inderdaad zo dat je toch 3 à 4 dagen moet rekenen voor jouw geld overgeschreven is. Dan moet het pakketje nog verzonden worden wat ook weeral 3 à 4 dagen op zich laat wachten. Maar op zich was ik zeer tevreden over hoe alles ingepakt was. Echt wel te betrouwen. Staat bij mijn favoriete verkopers.

Greetz

Vlieghe
Gebruikersavatar
Fruitcake
Berichten: 777
Lid geworden op: di 11 mar 2008 14:06
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Fruitcake »

Als je Paypal gebruikt staat het gelijk op zn rekening hoor :)
wimsky1977
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 07:55
Schaal: 1:18
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door wimsky1977 »

Hey ik koop enorm veel via ebay en bij de volgende vooral:

ck-modelcars : reeds vele malen gekocht zonder probleem, verzending rond de 12 euro voor 1/18e model (duits)

merge-left : altijd in orde (duits)

mrs - modellautos : perfecte service (duits)

got models: ok geen probleem (engels)

zilvladimi : alle 1/12 Autoarts daar gekocht en steeds in orde (USA)

bij wie niet meer wegens slechte ervaringen:

slot racing : reageert niet op emails of prijstotaal vraag , andere vrienden ook miserie gehad bij verkeerde levering, terugsturen maar geen vergoeding voor
terugsturen.....
greetzzzzz!
wimsky e-rider into the future!!!
dgm
Berichten: 38
Lid geworden op: za 27 dec 2008 00:46
Schaal: 1:18

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door dgm »

Het grootste deel van mijn collectie komt van Ebay en tot nu toe vrijwel alleen goede ervaringen. Wat kleine ergernisjes, maar wel altijd de modellen zoals beschreven ontvangen.

Merge-left (Duits): Helemaal goed, vriendelijk, snelle levering, niets op aan te merken. Zou ik zeker weer kopen als ze iets leuks hebben.

Schmidbauer (Duits): Beetje kortaf in de communicatie. Verder verzendkosten niet hoog, maar ook niet zo'n beste vervoerder (hele buitendoos was kapot gescheurd en opnieuw dichtgetaped door GLS en al vaker meegemaakt met pakjes via GLS). Model en verpakking wel helemaal onbeschadigd. Geeft geen feedback.

MRs Modellautos (Duits): Goede communicatie, vriendelijke mensen en snelle levering. Met internationale overschrijving binnen 5 dagen! Doos voor zes auto's volgepropt met krantenproppen, met 2 auto's in het midden. Perfect verpakt dus. Zou ik zeker weer kopen.

EE-Haus (Duits): Helemaal goed. Alleen niet zo veel veilingen...

Car.tima (Duits): Ging vlak na sluiten van de veiling 2 weken op vakantie. Wel netjes aangegeven hoor, maar toch niet zo fijn. Ik wacht dus nog op het model.

Verder ook op particulieren weinig aan te merken. Altijd goed gegaan. Moet ik er wel bij zeggen dat ik eerst altijd de gedetailleerde feedback bekijk en bij twijfel niet bied.
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Powersprint »

Vandaag weer iets bij merge-left gewonnen. Ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden van de afhandeling :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door Powersprint »

vandaag het model binnen gekregen, dus weer top service van Merge-Left! Morgen komen de foto's in mijn topic te staan :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
BenF1
Berichten: 755
Lid geworden op: ma 17 nov 2008 15:32
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper (BE)

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door BenF1 »

Met Merge-left en ck-modelcars heb ik alleen positieve ervaringen gehad. Scherpe
prijzen en snelle verzending.

Bij collectorsworld_modellautos koop ik niet meer. Al 2 keer een 1:43 schumacher
model gewonnen, paar dagen later komt er bericht dat het niet in voorraad is.

Hij stelt dan voor om te ruilen of geld terug... . Na wat over en weer mailen uiteindelijk
mijn geld (tot de laatste eurocent :D ) teruggestort.
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door rpi »

dgm schreef:Schmidbauer (Duits): Beetje kortaf in de communicatie. Verder verzendkosten niet hoog, maar ook niet zo'n beste vervoerder (hele buitendoos was kapot gescheurd en opnieuw dichtgetaped door GLS en al vaker meegemaakt met pakjes via GLS). Model en verpakking wel helemaal onbeschadigd. Geeft geen feedback.
Deze ervaring heb ik ook met Schmidbauer. Heb echter wel (positieve) feedback gekregen van hen, toen ik ze mededeelde dat ik nooit meer iets bij ze zou kopen als ze geen feedback achterlieten. GLS (NL) is waardeloos, maar daar kan de duitse verzender niets aan doen. Die verzenden met een andere dienst, die het in NL aan GLS overdraagt. Waardeloos is het natuurlijk wel als de verzending niet goed gaat.
BMWMaX
Berichten: 153
Lid geworden op: za 28 feb 2004 15:50
Contacteer:

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door BMWMaX »

@ rpi

Dat jij een positieve feedback krijgt, klopt wel want verkopers kunnen geen negatieve meer geven.
Gebruikersavatar
rpi
Berichten: 2395
Lid geworden op: do 01 nov 2007 21:26
Schaal: 1:18
Locatie: Willemstad

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door rpi »

BMWMaX schreef:@ rpi

Dat jij een positieve feedback krijgt, klopt wel want verkopers kunnen geen negatieve meer geven.
Toen nog wel...
Gebruikersavatar
borbase
Berichten: 1084
Lid geworden op: zo 15 jun 2008 17:29
Locatie: geldrop
Contacteer:

Re: Ebay Winkels ervaringen

Bericht door borbase »

Steven schreef:Iemand ervaring met Whd_Direct ? Zit op de engelse Ebay.
zeer snelle levering
woensdag gekocht betaald en vandaag vrijdag binnen
en verzendkosten zijn 18 engelse ponden(lang leve de creditcrisis :dance: ) voor 2 auto's kijk in mijn priveverzameling
gr rob
Plaats reactie