Modelissimo..

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5181
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Ik heb een tijdje terug toch wat gekocht bij Modelissimo, namelijk 11 Sparks Le Mans 1:43 die in de aanbieding waren, topdeal :thump_up:.


Alles kwam heel erg goed verpakt in een doos met schuimvlokken aan, op 1 modelauto na, het was een Porsche :lol: (ligt aan het merk) spiegels ontbraken.
Die heb ik toen op de allergoedkoopste manier terggestuurd, was nog goedkoper dan een pakketje binnen Nederland :S en later kreeg ik een nieuwe Porsche terug met de post. Alleen die was ook stuk, de achtervleugel lag eraf en een luchthapper aan de achterkant lag eraf.
Volgens Modelissimo kwam het volgens de douane en dat leek mij eigenlijk ook wel, want hij zat er zo erg horkerig ingeduwd dat het niet anders kan. Ding maar gelijmd en ziet er weer prima uit.

Mailcontact was heel erg klantvriendelijk en begrijpelijk, niet in Nederlands maar in engels.

Geld overmaken ook lekker makkelijk met IBAN en lekker snel. En pakket kwam ook lekker snel aan.

Superdeal :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Hoe heb je je mailtje naar modelissimo gestuurd, ook in het engels? Ik stuur de mailtjes altijd in het nederlandsen krijg dat ook gewoon nederlands antwoord terug.

Ik zie dat ik mijn lof nog niet over Modelissimo uitgesproken heb, bij deze dan :thump_up: erg goeie zaak. net wat Schumi zegt, goed verpakt en af en toe nog een leuk presentje ook. Echt super!
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5181
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Markopolo schreef:Hoe heb je je mailtje naar modelissimo gestuurd, ook in het engels? Ik stuur de mailtjes altijd in het nederlandsen krijg dat ook gewoon nederlands antwoord terug.

Ik zie dat ik mijn lof nog niet over Modelissimo uitgesproken heb, bij deze dan :thump_up: erg goeie zaak. net wat Schumi zegt, goed verpakt en af en toe nog een leuk presentje ook. Echt super!



Ja in het engels, zo waren hun begonnen, maar ik weet wel dat er een Nederlander werkt. Maar goed dit is weer goed voor de internationale communicatie :mrgreen:

En ja dat presentje, ze waren lekker :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
///M Power
Berichten: 254
Lid geworden op: za 28 feb 2004 17:50
Locatie: Baak

Bericht door ///M Power »

MMMM Modelissimo snoepjes :drool:
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Heb bij modelissimo een porsche besteld een tijd geleden. Alles liep zeer netjes en correct en de auto was zeer snel in nederland. Dit had ik niet verwacht. Goede service en snel antwoord! Alleen maar lof...

Afbeelding
Gebruikersavatar
De_Modelautogarage
Berichten: 1804
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 19:21
Schaal: 1:18
Locatie: Den Haag.
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Ik heb er 6 modelauto's gekocht die waren toen dik ?200,00 en toen had ik wel iets van als ze geen oplichters zijn maar alles was prima in orde :thump_up: En de snoepjes die ik erbij kreeg waren ook lekker.En BMWMaX wat betreft het Bic en Iban die krijg je vanzelf bij hun als je bij hun besteld krijg je een mailtjes met daarin de betaal wijze die jij heb gekozen bij het bestel formulier.
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Heb inmiddels al 18 auto's bij hun gekocht,..en iedere keer zonder problemen en supersnel geleverd.
Deze leverancier krijgt van mij een hele dikke voldoende. !!!
En wel waarom:
Afhankelijk natuurlijk van je manier van betalen: gewoon een snelle levering.
Hebben vaak zéér scherpe aanbiedingen.
Email kontakt is werkelijk perfect.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ben benieuwd. Heb vanmiddag daar wat besteld. K'zal wel zien hoe het gaat :wink:
Gebruikersavatar
De_Modelautogarage
Berichten: 1804
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 19:21
Schaal: 1:18
Locatie: Den Haag.
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Ik weet 100% zekker dat alles goed komt :D
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Bart, je hoeft echt niet bang te zijn dat er wat mis gaat, ik spreek uit ervaring! 8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ik vrees ook voor niks hoor.

Bedoel er gewoon mee, dat ik wel zie hoe het verloopt :mrgreen:
BMWMaX
Berichten: 153
Lid geworden op: za 28 feb 2004 15:50
Contacteer:

Bericht door BMWMaX »

De_Modelautogarage schreef:En BMWMaX wat betreft het Bic en Iban die krijg je vanzelf bij hun als je bij hun besteld krijg je een mailtjes met daarin de betaal wijze die jij heb gekozen bij het bestel formulier.



Ik gebruik me creditcard meestal indien mogelijk. Via onlinebanking kan ik geen geld overmaken omdat bij mijn bank dit niet kan. Ik moet voor betalingen naar, in dit geval, Duitsland langs op het bankfiliaal.

Helaas zijn de prijzen de laatst weken enorm explosief belachelijk gestegen dus verdienen ze niet veel tot niets meer aan mij.

Zonde dat de hobby op deze manier om zeep geholpen wordt. :cry:
Gebruikersavatar
Carfanatic
Berichten: 260
Lid geworden op: vr 30 apr 2004 17:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Carfanatic »

BMWMaX schreef:
De_Modelautogarage schreef:En BMWMaX wat betreft het Bic en Iban die krijg je vanzelf bij hun als je bij hun besteld krijg je een mailtjes met daarin de betaal wijze die jij heb gekozen bij het bestel formulier.



Ik gebruik me creditcard meestal indien mogelijk. Via onlinebanking kan ik geen geld overmaken omdat bij mijn bank dit niet kan. Ik moet voor betalingen naar, in dit geval, Duitsland langs op het bankfiliaal.

Helaas zijn de prijzen de laatst weken enorm explosief belachelijk gestegen dus verdienen ze niet veel tot niets meer aan mij.

Zonde dat de hobby op deze manier om zeep geholpen wordt. :cry:


bij de postbank kan het helaas ook niet online :angry_finger:, maar kun je geen internationale overschrijvingskaarten krijgen van je bank?
BMWMaX
Berichten: 153
Lid geworden op: za 28 feb 2004 15:50
Contacteer:

Bericht door BMWMaX »

Carfanatic schreef:
BMWMaX schreef:
De_Modelautogarage schreef:En BMWMaX wat betreft het Bic en Iban die krijg je vanzelf bij hun als je bij hun besteld krijg je een mailtjes met daarin de betaal wijze die jij heb gekozen bij het bestel formulier.



Ik gebruik me creditcard meestal indien mogelijk. Via onlinebanking kan ik geen geld overmaken omdat bij mijn bank dit niet kan. Ik moet voor betalingen naar, in dit geval, Duitsland langs op het bankfiliaal.

Helaas zijn de prijzen de laatst weken enorm explosief belachelijk gestegen dus verdienen ze niet veel tot niets meer aan mij.

Zonde dat de hobby op deze manier om zeep geholpen wordt. :cry:


bij de postbank kan het helaas ook niet online :angry_finger:, maar kun je geen internationale overschrijvingskaarten krijgen van je bank?


Zou ik niet weten. Maakt me ook niet uit want ik doe het buiten me creditcard om via een ander kanaal waar ook het verzenden geregeld wordt. ( http://www.huifkar.de )
Gebruikersavatar
Paultje
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 21:15
Schaal: 1:43

Bericht door Paultje »

Ik had n vraagje: Waar ligt die winkel eigenlijk ligt ie ver van limburg af????

Alvast Bedankt

Paultje

Nieuwste Aanwinst: Alfa Romeo GT 1/43, Blauw :worshippy:
Plaats reactie