Modelissimo..

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Paultje schreef:Ik had n vraagje: Waar ligt die winkel eigenlijk ligt ie ver van limburg af????

Alvast Bedankt

Paultje

Nieuwste Aanwinst: Alfa Romeo GT 1/43, Blauw :worshippy:


Ligt niet naast de deur:
Modelissimo
Inselbogen 30
48151 Muenster

Verzendkosten bedragen slechts 8,00 euro. Kun je niet zelf voor gaan rijden.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

De internet bestelling ging trouwens ook super. Donderdag gekocht en zaterdag in huis :!: Daarbij zat trouwens ook netjes een rekening in het Nederlands :dance:
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Ik heb vorige week m'n eerste bestelling van bij Modelissimo ontvangen, ze hadden daar een paar oudere F1 modelletjes in de aanbieding die ik graag wou hebben. Het contact verloopt prima en ik had de spullen snel in huis. Het is natuurlijk sowieso handig dat daar een Nederlander werkt, zodat je alles in je eigen taal kunt regelen. :thump_up:
Afbeelding
BVR
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 17:58
Locatie: Bocholtz

Bericht door BVR »

Alleen maar goede ervaring met Modelissimo :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Ze zijn zeer snel met sturen en de modellen komen altijd onbeschadigd en erg goed verpakt aan. Topdealer! :thump_up:
Gebruikersavatar
Cedrick
Berichten: 476
Lid geworden op: do 30 sep 2004 20:24
Schaal: 1:43
Locatie: Lede (B)

Bericht door Cedrick »

BVR schreef:Alleen maar goede ervaring met Modelissimo :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Ze zijn zeer snel met sturen en de modellen komen altijd onbeschadigd en erg goed verpakt aan. Topdealer! :thump_up:


En als er dan al iets toevallig moest misgaan, zorgen ze er voor dat het direct in orde komt.

Ken iemand die er 2 auto's besteld had, en 1 van de 2 was de verkeerde, dit in een mailtje gemeld en ze hebben de goede opgestuurt. En diegene die verkeerd was, heeft hij mogen houden :wink: :shock:
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Kwam een aantal foto's tegen op diecastcentral van de winkel, denk zal jullie deze niet onthoude. Aangezien de meeste mensen alles per post bestellen is het wel leuk om te zien hoe de winkel eruit ziet :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
These pictures were first shown on scale18.com, I believe the photographer to be called Frank!


Winkel ziet er vrij groot uit, erg strak en optimaale benutting van de ruimte. Misschien missen ze wat sfeer, maar dat is wat lastig te beoordelen vanaf foto's.


Laatst weer een prima transactie met Modelissimo gehad, toppie :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Is inderdaad leuk om te zien, en wat ik al vermoedde wordt nu ook bevestigd. Winkel ziet er namelijk zeer strak uit, en van chaos kun je niet spreken. Vandaar dat de bestellingen ook altijd zo lekker lopen via hun.
Gebruikersavatar
Timo911
Berichten: 333
Lid geworden op: do 30 dec 2004 12:24
Locatie: Lokeren
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

Prachtig ten toon gesteld.
Daar wil ik echt eens naartoe, maar waarschijnlijk zal ik er nooit geraken omdat het wat ver van mij is.
Ik koop dus ook alleen online bij deze winkel.

Zeer veel modellen.
Makkelijke betaalwijze.
En perfecte verzending.

Voor mij de beste onlinewinkel die ik tot hier toe gevonden heb.
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Nu zie ik tenminste ook een keer de winkel waar ik altijd op internet naar kijken maar ziet er allemaal zeer goed uit :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

heb er 2x wat besteld en altjd geweldige sevice
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Gebruikersavatar
Donkervoort
Berichten: 1503
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 16:01
Locatie: Goes (Zeeland)

Bericht door Donkervoort »

Hej gave foto's! Ik had me eigenlijk een soort fabriekshal voorgesteld, ik wist niet dat het een gewone winkel was. Ziet er strak uit, mijn favourite online winkel! 2 maal iets besteld en ging altijd perfect! :thump_up:
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Afgelopen zaterdag voor het eerst iets besteld bij Modelissimo.

Zondag na bevestigende e-mail met IBAN- en BIC-nummers meteen geld overgemaakt. Gisteren al het pakketje in de bus! Keurig verpakt, met ruim voldoende piepschuimwokkels. Modellen zijn zoals beschreven, alles perfect.

Zo hoort het!
Gebruikersavatar
Donkervoort
Berichten: 1503
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 16:01
Locatie: Goes (Zeeland)

Bericht door Donkervoort »

tom schreef:Afgelopen zaterdag voor het eerst iets besteld bij Modelissimo.

Zondag na bevestigende e-mail met IBAN- en BIC-nummers meteen geld overgemaakt. Gisteren al het pakketje in de bus! Keurig verpakt, met ruim voldoende piepschuimwokkels. Modellen zijn zoals beschreven, alles perfect.

Zo hoort het!



Zaten er ook nog snoepjes bij? :mrgreen: Bij mijn bestellingen steeds wel.! :thump_up:
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Net nog eens het kilo styreenchips doorgegraven, maar tenzij je die chips kunt eten zit er niks meer bij.
TVR freak
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 21:36
Locatie: Zeeland

Bericht door TVR freak »

Ik vind het echt een super zaak. Gisteren weer wat besteld en ik denk dat het morgen binnen is. Wegens veiligheid koop ik de modellen via creditcard en bel ik het nummer door. Dat werkt super en is dus nog wat veiliger. Prijzen zijn zeker ook goed en ze hebben altijd wel leuke modellen in de aanbieding. Ze stonden pas ook op het Goodwood Festival of Speed met een hele groep Exoto's in de aanbieding.
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Plaats reactie