Modelissimo..

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Misschien dat ik in de vakantie een keer een kijkje ga nemen samen met mijn vriendin. Is van mij uit maar 1.5 uur rijden met de auto. Wel leuk om een keer die winkel in het echt te zien. Maar de service is er goed :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Cedrick
Berichten: 476
Lid geworden op: do 30 sep 2004 20:24
Schaal: 1:43
Locatie: Lede (B)

Bericht door Cedrick »

Iemand enig idee of ze in verlof zijn daar?

Heb begin deze maand drie modelletjes besteld daar, na een maand worden deze terug in de winkel geplaatst (in mijn geval binnen drie dagen) Heb twee weken een mailtje gestuurd om te bevestigen dat ik ze dan ging kopen, geen antwoord gekregen, ondertussen nog twee mailtjes gestuurd, maar nog steeds geen antwoord.

:?
TVR freak
Berichten: 709
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 21:36
Locatie: Zeeland

Bericht door TVR freak »

Cedrick schreef:Iemand enig idee of ze in verlof zijn daar?

Heb begin deze maand drie modelletjes besteld daar, na een maand worden deze terug in de winkel geplaatst (in mijn geval binnen drie dagen) Heb twee weken een mailtje gestuurd om te bevestigen dat ik ze dan ging kopen, geen antwoord gekregen, ondertussen nog twee mailtjes gestuurd, maar nog steeds geen antwoord.

:?


Hmmm, dat is inderdaad vreemd. Ik heb al vaker in vakanties iets besteld en dat werd het gewoon verzonden. Misschien even bellen?
TVR Griffith 500 - the true spirit of driving -
Gebruikersavatar
Cedrick
Berichten: 476
Lid geworden op: do 30 sep 2004 20:24
Schaal: 1:43
Locatie: Lede (B)

Bericht door Cedrick »

Heb vandaag mailtje gekregen

:wink:

Oef, ze hebben m'n modelletjes nog :D
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

madtraxx schreef:mocht er nog iemand zijn die hier binnenkort wat besteld, zou diegene even een PM willen sturen, ik wil hier namelijk ook wat vandaan bestellen maar heb geen creditcard (wel paypal)


Je kunt het geld ook gewoon overschrijven met bv. internetbankieren, dit doe ik ook altijd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

madtraxx schreef:[..]



ow oke, dus gewoon met mijnpostbank ofzo? ik wist niet dat je daar internationaal mee kon betalen.


Ik zit niet bij de postbank maar ik kan me niet voorstellen dat je bij de postbank niet internationaal kan betalen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Carfanatic
Berichten: 260
Lid geworden op: vr 30 apr 2004 17:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Carfanatic »

boerke04 schreef:[..]



Ik zit niet bij de postbank maar ik kan me niet voorstellen dat je bij de postbank niet internationaal kan betalen.



natuurlijk kan er internationaal betaald worden bij de postbank, helaas kun je dit niet van "mijn postbank" doen. je zal speciale internationale overschrijvingskaarten aan moeten vragen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Snelle levering en scherpe prijs

Bericht door lambo »

Op dinsdagavond voor het eerst besteld bij Modellisimo i.p.v. Modelcarweb. Levering is vrijdag aangekomen. Dus voortaan ga ik ze daar maar bestellen. Ze zijn goedkoper, sneller in levering en hebben sneller de nieuwe modellen. De Carrera GT van AutoArt is bij Modelcarweb nog niet te krijgen.
Gebruikersavatar
manowar
Berichten: 3903
Lid geworden op: zo 19 sep 2004 19:29
Schaal: 1:43

Bericht door manowar »

Moet zeggen dat ik hier regelmatig wat bestel en met grote tevredenheid, maar als je zelfs een kerstcadeautje krijgt toegestuurd dan begin ik me toch een paar dingen af te vragen. :mrgreen:

Afbeelding

Toch maar eens kijken hoeveel ik daar heb besteld dit afgelopen jaar zal wel behoorlijk zijn. Goed voor de collectie maar zwaar voor de portemonnee zullen we maar zeggen.
Gebruikersavatar
Donkervoort
Berichten: 1503
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 16:01
Locatie: Goes (Zeeland)

Bericht door Donkervoort »

Erg attent van hun!! Ook goed dat ze het in het Nederlands doen. Tsja, er werk een Nederlander he!

Ik ben benieuwd of wij ook zoiets thuis krijgen na 3 bestellingen dit jaar :wink:
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Bericht door lambo »

In december mijn 2e bestelling gedaan, ook alles goed verlopen. Levering duurde iets langer dan de 1e keer maar het was ook net voor de kerst. De bestelde auto: lamborghini murcielago roadster is bij de nederlandse winkels nog steeds niet te krijgen. Eerst verwacht in december, toen begin januari, en het zal uiteindelijk wel eind januari worden. Toch raar dat ze in Duitsland de modellen bijna een maand eerder hebben. N.a.v. de langere levering heb ik ook nog mail-contact gehad om te kijken of er iets fout was gegaan en op elke mail kreeg ik binnen het uur reactie terug. Dat is pas service.
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

lambo schreef: Toch raar dat ze in Duitsland de modellen bijna een maand eerder hebben.


Autoart is een Duits bedrijf. De nieuwe modellen worden eerst in Duitsland uitgeleverd en met wat geluk krijgen de overige landen ook wat modellen, als er wat overblijft :?
Dinky_Boy
Berichten: 123
Lid geworden op: wo 04 jan 2006 17:53
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Dinky_Boy »

Carfanatic schreef:[..]


natuurlijk kan er internationaal betaald worden bij de postbank, helaas kun je dit niet van "mijn postbank" doen. je zal speciale internationale overschrijvingskaarten aan moeten vragen.


Sinds een paar weken kan er ook via mijn.postbank on-line internationaal betaald worden. Werkt goed, dus het geklier met die kaarten per vier(!!!)stuks aanvragen is nu ook afgelopen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Vandaag na lange tijd weer eens een pakketje van bij Modelissimo ontvangen, zoals altijd zat het model weer goed en stevig verpakt :thump_up: . Maar nadat ik het model uit de doos had gehaald merkte ik dat de doos nog niet leeg was. Het resultaat van de grabbelton: 2 posters van de CMC Ferrari 250GT, autoart en hotwheels catalogus, A4 folder over de CMC Maserati 250F en als klap op de vuurpijl een schitterend CMC boek :worshippy: . Oftewel, ik ben dik tevreden :mrgreen: :thump_up: .
Afbeelding
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

Mijn Kyosho 131 Abarth kwam ook vandaar.De boekjes zaten er ook bij en het pakket was goed verzorgd.Supersnelle service maar dat zijn we van hen gewend. :thump_up: Een dikke tien.
Plaats reactie