Marktplaats

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Ruudjee
Berichten: 5
Lid geworden op: za 09 jan 2010 01:35

Re: marktplaats verkoper

Bericht door Ruudjee »

Heb er ook eens model gekocht via MP
Gewoon betaald en daags erna verzonden.
Gebruikersavatar
Marc540i
Berichten: 1814
Lid geworden op: do 17 jan 2008 00:23
Schaal: 1:18
Locatie: Coriovallum (L)

Re: marktplaats verkoper

Bericht door Marc540i »

Over Vorselaars niets dan lof. :thump_up:

ZEER scherp geprijsde modellen, super snelle levering, en dat alles correct verpakt. :dance:

Bij vragen via mail altijd een direkt en eerlijk antwoord. :)

Heb al bij verschillende webshops en marktplaats handelaren gekocht, maar deze is toch

1 van de beste, en al helemaal qua prijs. Nieuwe modellen die net uitkomen verkoopt hij

15 tot 20 euro goedkoper dan andere handelaren.

HULDE, HULDE, HULDE. :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Gebruikersavatar
marco71
Berichten: 1111
Lid geworden op: za 10 jan 2009 00:11
Locatie: rotterdam ( HOOGVLIET )

Re: marktplaats verkoper

Bericht door marco71 »

Marc540i schreef:Over Vorselaars niets dan lof. :thump_up:

ZEER scherp geprijsde modellen, super snelle levering, en dat alles correct verpakt. :dance:

Bij vragen via mail altijd een direkt en eerlijk antwoord. :)

Heb al bij verschillende webshops en marktplaats handelaren gekocht, maar deze is toch

1 van de beste, en al helemaal qua prijs. Nieuwe modellen die net uitkomen verkoopt hij

15 tot 20 euro goedkoper dan andere handelaren.

HULDE, HULDE, HULDE. :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Grtz Marc.

mark perfect geantwoord
hierbij sluit ik mij aan :dance: :dance: :dance:
Afbeelding
sport and supercars forever
Gebruikersavatar
john
Berichten: 331
Lid geworden op: ma 09 nov 2009 16:17
Schaal: 1:43
Locatie: Silvolde

Re: marktplaats verkoper

Bericht door john »

Ad Vorselaars is een zéér goede verkoper van miniaturen. Heb regelmatig wat bij hem gekocht. Pas nog de BMW 320 junior team, en nu in bestelling de nieuwe Minichamps uitgave van de 917 Martini. Goede prijs en snelle verzending. Voorbeeld voor menig andere webshop/winkel. :thump_up:
Gebruikersavatar
mo360
Berichten: 120
Lid geworden op: do 09 okt 2008 11:50
Locatie: in mijn vitrinekast
Contacteer:

verkoper marktplaats..

Bericht door mo360 »

Graag zou ik willen weten of er iemand is die eerder schaalmodelen heeft gekocht bij JP uit Heerlen, Limburg.

Hij zit al 4,5 jr op marktplaats en heeft leuke prijzen. Het is voor mij een aardig stukje rijden en zou graag de ervaringen van andere willen weten voor ik de rit onderneem.

Alvast bedankt!
Afbeelding
Ferraristi
Gebruikersavatar
Marc540i
Berichten: 1814
Lid geworden op: do 17 jan 2008 00:23
Schaal: 1:18
Locatie: Coriovallum (L)

Re: marktplaats verkoper

Bericht door Marc540i »

Vandaag ook weer 2 pareltjes binnen gekregen van Vorselaars (Richard).

Zeer gave nieuwe modellen, perfekt verpakt tegen een zeer scherpe prijs.

Van mij alleen maar hulde en lof voor deze marktplaats verkoper.

Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

vreemde bieder op marktplaats

Bericht door thebulldog »

Hallo

Ik wil jullie even melden dat er een hele vage bieder op MP zit

Deze man doet een bod en zeg dan (bij mij nu al 2 weken) dat het geld onderweg is en dat het door zijn bank komt enz enz blabla maar ik heb dus nu na 2 weken nog geen euro gezien, heb het model wel apart gehouden omdat ik heb een paar x gebeld heb en hij me vroeg het apart te houden omdat hij het geld al had overgemaakt.

Hij zit onder de naam

E l k e r l y c ..... B o a t s t y l i n g (i n f o * b o a t s t y l i n g *n l )
D a v i d ... P o u w

als je het deel achter zijn @ in het mailadres in google gooi kom je bij zijn site uit, iets in boten enz.

Ik heb er bij MP al een melding van gemaakt dat hij erg vreemd doet op MP.

Ik heb een week geleden een mail gekregen van hem met hoge prio waarin staat dat hij het geld heeft overgemaakt en dat het de dag erna op mijn rekening moet staan, wat dus niet zo was heb hem toen op woensdag gebeld en hij gaf aan het komt door de bank maar het is onderweg (dus al 48 uur later, diezelfde aaf had ook een andere koper geld overgemaakt en dat was wel de volgende dag binnen) ik moest hem bellen als het op donderdag niet op mijn rekening stond wat dus ook zo was, ik proberen te bellen maar kreeg alleen zijn voicemail en dat ging zo door tot vandaag dus en kreeg hem aan de lijn waarna ik erg grof te woord werd gestaan.

Dus mensen pas op met deze bieder, hij zit volgens mij alleen achter gegevens aan maar koopt uiteindelijk helemaal niks.

Mvg,
Gebruikersavatar
Daytona69
Berichten: 1013
Lid geworden op: vr 18 mei 2007 14:46
Schaal: 1:18
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: vreemde bieder op marktplaats

Bericht door Daytona69 »

Lekker frustrerend is dat zeg! Volgens spyderweb heet zijn vrouw waarschijnlijk Bibian (Als hij in de woonplaats van zijn bedrijf woont) , zou hij op zijn trouwerij ook zo op tijd zijn geweest als met betalen?
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks
Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw
Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: vreemde bieder op marktplaats

Bericht door lambo »

Ik zou het object opnieuw op marktplaats zetten, en de eerste koper een berichtje sturen dat het niet doorgaat. Ben je er in ieder geval van af.
Afbeelding
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: vreemde bieder op marktplaats

Bericht door thebulldog »

Daytona69 schreef:Lekker frustrerend is dat zeg! Volgens spyderweb heet zijn vrouw waarschijnlijk Bibian (Als hij in de woonplaats van zijn bedrijf woont) , zou hij op zijn trouwerij ook zo op tijd zijn geweest als met betalen?
Ik moest naar een Postbus verzenden ook in die woonplaats.

lambo schreef:Ik zou het object opnieuw op marktplaats zetten, en de eerste koper een berichtje sturen dat het niet doorgaat. Ben je er in ieder geval van af.
Die heeft al een model gevonden dus die verkoop gaat helaas niet door.

Ik snap dit soort mensen gewoon niet he, als ik netjes bel en ik zeg wie ik ben verbreekt hij de verbinding, zeg me genoeg he.

Mvg,
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Re: marktplaats verkoper

Bericht door Lexusfreak »

Een paar maanden geleden had hij een zwarte Is350 te koop, gisteren gemaild of hij deze toevallig nog had...ja dus.. :D
en nog 8,- goedkoper dan waarvoor hij op Marktplaats staat ben benieuwd Vorselaars....
Gebruikersavatar
Bjorn
Berichten: 386
Lid geworden op: za 08 aug 2009 09:40
Schaal: 1:18
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door Bjorn »

Ik erger me ook vaak kapot op Marktplaats, dan doet iemand een bod bij je plaatsen en als je dan reageert hoor je niks meer :evil: .
Dit soort biedingen mieter ik ook meteen weg.

Laatst had ik een auto er op staan waar ik 30,- voor wilde hebben, iemand bood 25,- en ik mailde dat ik akkoord ging, die bieder heette OPEL
Ik kreeg toen geen reactie en ben eens gaan zoeken en ik vond van diezelfde auto nog eentje op Marktplaats.
Die andere adverteerder heette anders maar had wel zo'n 100 advertenties van Opels.
Dus die gast deed bij mij bieden zodat als iemand zo'n auto zocht die van hem zou pakken omdat mijne al een hoger bod had.

Ik had hem gemaild en hij zei van niks te weten, maar hij had dan toch wel heel erg de schijn tegen.
1:18 Fast and Furious
Gebruikersavatar
Wieldop
Berichten: 1024
Lid geworden op: za 27 dec 2008 18:21
Schaal: 1:18
Locatie: Boxmeer

Re: Marktplaats

Bericht door Wieldop »

Ahh, dat verklaard ook veel van mijn irritante bieders :wink: Ik zal eens kijken of ik dergelijke mensen kan terugpesten :idea:
Afbeelding
wimsky1977
Berichten: 436
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 07:55
Schaal: 1:18
Locatie: Merelbeke
Contacteer:

Re: Marktplaats

Bericht door wimsky1977 »

heb 2 bieders gehad, de ene kon het object dus hebben aan die prijs + verzending en zegt dan dat hij een ongeval gekregen had met z'n wagen en daardoor
geen geld meer had voor de miniatuur.... is reeds een herhalende uitleg...., dus verkoop hen aan de 2 bieder, die komt dan met uitleg af dat hij niet genoeg
geld meer heeft op rekening en dat hij dan maar 100 euro kan geven ipv zijn bod 115 euro.... goed bezig!!!!

greetzzz
greetzzzzz!
wimsky e-rider into the future!!!
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: vreemde bieder op marktplaats

Bericht door thebulldog »

thebulldog schreef:
Daytona69 schreef:Lekker frustrerend is dat zeg! Volgens spyderweb heet zijn vrouw waarschijnlijk Bibian (Als hij in de woonplaats van zijn bedrijf woont) , zou hij op zijn trouwerij ook zo op tijd zijn geweest als met betalen?
Ik moest naar een Postbus verzenden ook in die woonplaats.

lambo schreef:Ik zou het object opnieuw op marktplaats zetten, en de eerste koper een berichtje sturen dat het niet doorgaat. Ben je er in ieder geval van af.
Die heeft al een model gevonden dus die verkoop gaat helaas niet door.

Ik snap dit soort mensen gewoon niet he, als ik netjes bel en ik zeg wie ik ben verbreekt hij de verbinding, zeg me genoeg he.

Mvg,
Ik zie dus nu dat mijn topic verplaatst is naar dit topic, ik dacht het is gewist, maar niet dus :D

Ik heb melding gedaan bij MP en ze gaan stappen tegen deze bieder ondernemen.

Top MP :thump_up:
Plaats reactie