Rossi

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
audifreak
Berichten: 20
Lid geworden op: do 27 nov 2008 20:54

Rossi

Bericht door audifreak »

Hey iedereen,

Ben nog eens kijkje gaan nemen in Heist op den berg, ben met iets nieuw gestart!! Verzamel nu alles van Rossi :cool: hebben er een ruim assortiment van.
ook kleding dus maakt het toch compleet. Mensen zijn er echt symphatiek dus ik heb mijn winkel wel gevonden. Ook via internet verloopt alles vlotjes.
hermanwiegerman
Berichten: 50
Lid geworden op: do 04 mei 2006 09:33
Locatie: Dordrecht

Re: Rossi

Bericht door hermanwiegerman »

Jaren geleden eens geweest in die winkel, toen hadden ze niet veel Rossi.

Misschien wel weer de moeite om weer eens te gaan kijken. Heeft ie de paddock bike nog staan?
audifreak
Berichten: 20
Lid geworden op: do 27 nov 2008 20:54

Re: Rossi

Bericht door audifreak »

Weet ik niet.Welke is precies de paddock bike? Ik heb net de Assen versie en LeMans versie gehaald samen met de monster pet.Ik heb wel ondervonden dat veel winkels deze beloven maar tot hiertoe niemand hem echt had.Daar hadden ze hem gewoon op de plank liggen.Heb je een foto dan weet ik misschien meer.
hermanwiegerman
Berichten: 50
Lid geworden op: do 04 mei 2006 09:33
Locatie: Dordrecht

Re: Rossi

Bericht door hermanwiegerman »

Le Mans en Assen zijn toch gewoon overal te koop? Assen is al sinds mei/ juni uit.

Dit is de paddockbike
Afbeelding
audifreak
Berichten: 20
Lid geworden op: do 27 nov 2008 20:54

Re: Rossi

Bericht door audifreak »

De LeMans en Assen versie zijn inderdaad meer te koop maar de kleding is al wat lastiger.Ik ben net begonnen en deze 2 modellen spraken mij aan.Ik wilde graag de monster pet hebben en deze vond ik niet.Alleen op een aantal sites die ik niet vertrouwde.In Heist op den berg hadden ze hem en is niet ver voor mij dus gemakkelijk.De versie die op jouw foto staat zouden ze binnen krijgen, ik heb hem namelijk ook besteld.Spaar jij alles van Rossi ,ik bedoel ook de figurines en helmen?
audifreak
Berichten: 20
Lid geworden op: do 27 nov 2008 20:54

Re: Rossi

Bericht door audifreak »

Hallo allemaal,
IK heb de paddock bike binnen en ik moet zeggen hij ziet er nog beter uit dan op de foto.Heb jij er nog 1 kunnen bemachtigen?Ik heb wel begrepen dat ze overal uitverkocht zijn. :worshippy: :dance:
hermanwiegerman
Berichten: 50
Lid geworden op: do 04 mei 2006 09:33
Locatie: Dordrecht

Re: Rossi

Bericht door hermanwiegerman »

Nee, ik heb hem niet meer gevonden voro een normale prijs. Heist op den Berg gebeld, had hem ook niet.
audifreak
Berichten: 20
Lid geworden op: do 27 nov 2008 20:54

Re: Rossi

Bericht door audifreak »

Dan moeten ze er veel in bestelling gehad hebben.Toen ik er was stonden er 2 dozen met ik geloof 12 stuks ieder.Heb ik toch geluk gehad.Wat ga je nu doen?
Plaats reactie