Autoland Hilversum

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

De meeste 1:43 modellen bij Autoland zijn handbouwmodellen van BBR, MR etc, die zijn gewoon duur en kan je qua prijs niet vergelijken met minichamps of enig ander diecast merk. De oplagen zijn ook veel kleiner
Gebruikersavatar
wvniersen
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 19:10
Locatie: Grave
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

ik kwam vroeger regelmatig bij autoland.
fijne zaak hoor..mooi assortiment, veel F1, ook dingen die bij F1 horen als 1:1 helmen en dergelijke.
het is dat ik niet vaak meer in de buurt van Hilversum kom anders ging ik daar echt nog wel eens kijken..
en de prijzen....volgens mij kun je de modellen bij elke andere winkel voor de zelfde prijzen kopen. ik vond het niet echt duurder dan bij een andere winkel.

groet Winno
Gebruikersavatar
B.A.Z. 10
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 22 dec 2004 17:52

Bericht door B.A.Z. 10 »

de winkel mag van mij wel blijven zitten als ik naar huis race op me citta ga ik heel even wat langzamer rijden om naar binnen te kijken maar de echte auto's die ervoor staan van hele rijke modelauto verzamelaars die zijn helemaal prachtig! dat maakt me verrotte schooldag weer helemaal goed. :D
vorige keer stond er een getunde lotus die heel erg op een lotus exige leek wel eens een paar keer een murcielago gezien en vele ferrari's.
Afbeelding
Gebruikersavatar
wvniersen
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 19:10
Locatie: Grave
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

B.A.Z. 10 schreef: vele ferrari's.

volgens mij rij jij dan al op een andere weg in Hilversum...... :wink:
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

B.A.Z. 10 schreef: maar de echte auto's die ervoor staan ....
een getunde lotus .


Hoe weet je nou dat ie getuned was????
Gebruikersavatar
B.A.Z. 10
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 22 dec 2004 17:52

Bericht door B.A.Z. 10 »

een lotus met een gt 40 geluid moet wel getuned zijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bracer
Berichten: 2450
Lid geworden op: za 18 okt 2003 13:42
Locatie: Maastricht

Bericht door Bracer »

Nou een Lotus maakt anders nogal wat geluid hoor :roll:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Donkervoort
Berichten: 1503
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 16:01
Locatie: Goes (Zeeland)

Bericht door Donkervoort »

Goede service, divers assortiment, exclusieve modellen.. :worshippy:

BBR / Prouvence Moulage zijn goed geprijst, IXO en Minichamps (1/43) zijn er wel erg duur! :thump_down:
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

autoland hilversum

Bericht door Montezemolo »

Autoland is super, mischien wat duurder maar ze doen altijd veel moeite om het juiste model te vinden. Ook wordt je altijd keurig gebeld als je bestelling binnen is.
Wat mij betreft verdienen Marcel en Mirjam een dikke 10.
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

Tja als je helemaal gek bent van de F1 is dat een winkel
bij uitstek , maar voor de gewone 1:18 modellen hoef je er
niet te zijn want zoveel keus hebben ze daar niet in.
Ik was in de vakantie in de buurt en dacht ga er ff een kijkje
nemen en het viel me toch wel tegen .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
mercedes-diecast
Berichten: 9
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 09:28
Locatie: Apeldoorn

Bericht door mercedes-diecast »

Toen ik nog in Hilversum werkte kwam ik er bijna iedere week wel een keertje.
Ze zijn inderdaad wel duurder dan andere winkels, maar daar tegenover hebben ze al snel de nieuwe modellen en ook word je er netjes behandeld.
Cheetah
Banned
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 14 jan 2007 20:35

Bericht door Cheetah »

smalle lange winkel met veel F1, is 1 v/d duurste winkels op dit gebied, maar maakt betere prijzen als je vaker koopt.
Gebruikersavatar
Honda.f1
Berichten: 699
Lid geworden op: ma 25 dec 2006 14:52
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Honda.f1 »

Ik heb niks anders dan goede ervaringen met deze winkel en de mensen die er werken. die vrouw vraagt altijd of ik koffie wil. en ze weten inmiddels dat ik voor de ferrari's kom dus ze zeggen het meestal al als ik binnenkom welke er nieuw zijn hehe. Met de kerstdagen een klein dioramatje gekocht van 20 eurootjes en kreeg er zomaar een fles rose bij. alleen jammer dat de prijzen iets hoger zijn dan de andere bedrijven waar ik m'n modellen koop , maar wel lekker makkelijk dat het 2 minuten bij m'n werk vandaan is
hermanwiegerman
Berichten: 50
Lid geworden op: do 04 mei 2006 09:33
Locatie: Dordrecht

Bericht door hermanwiegerman »

Cheetah schreef:smalle lange winkel met veel F1, is 1 v/d duurste winkels op dit gebied, maar maakt betere prijzen als je vaker koopt.
nou jarenlang kocht ik daar sinds 1991. Altijd de volle mep. Per 2 maanden kwam ik langs om hfl 250,- te brengen. Nam steeds meer vrienden mee. Bedragen gingen steeds verder omhoog.

De laatste keer dat ik er was kreeg een andere klant een fles wijn met de kerst. Stonden dozen vol.
Ik lust niet eens wijn, maar gewoon om het principe.
Na 13 jaar als flapdrol eigenlijk daar te zijn behandeld nooit meer een voet binnen gezet. Dan zijn er wel een hoop andere zaken die betere service hebben.
Gebruikersavatar
vivado ferrari collection
Berichten: 1154
Lid geworden op: do 11 nov 2004 12:20
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Groot breed en diep assortiment. Combineerde middagje Kroymans vaak met een bezoekje aan Autoland. Kocht wel altijd iets (Mooi Ferrari magazine ofzo). Leuke spullen en je kan er lekker rondneuzen maar toch niet echt mijn winkel. Service heb ik daar zelden mogen beleven. Jammer,maar was misschien elke keer een moment opnamen.....Modelauto's heb ik er echter nooit gekocht wel boeken. Boeken en tijdschriften bestel ik tegenwoordig bij Autonet carbooks....

Kortom Groot breed en diep assortiment,punt.
Plaats reactie