Schuiten miniaturen te Rotterdam

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Smiley84
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 jan 2014 13:39
Schaal: 1:18

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door Smiley84 »

Leuke winkel, aardige mensen achter de balie. Alleen weinig F1 1:43, wat ze hebben is daarnaast ook beetje prijzig.

Wel veel ander spul, maar spaar enkel f1
Smiley's F1 1:18 collectie viewtopic.php?f=21&t=26857
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door Johan »

In het verleden best prima ervaringen in deze winkel maar ben er een tijd geleden nog binnen gelopen maar dat was een teleurstelling. Winkel heel rommelig en modellen bijna niet te bekijken. Alles stond gestapeld in grote kartonnen dozen, velen ook gewoon dicht.
Ik stond dan na 5 minuten ook weer zonder aankoop buiten en het niet het gevoel dat ik er nog eens terug zou gaan.
Hoe het momenteel is weet ik niet.

Jammer van mijn laatste ervaring daar want in het verre verleden wel leuke ervaringen.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
elcamino
Berichten: 658
Lid geworden op: do 15 jul 2004 16:36
Schaal: 1:18

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door elcamino »

Ken ze alleen van beursen
nette mensen
Kwa prijs vind ik zewel duurder als het gemiddelde
Met sexy kleding maak je bij mij geen indruk
Laatst gewijzigd door elcamino op za 01 feb 2020 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Johan
Berichten: 3103
Lid geworden op: di 27 jul 2010 17:36
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door Johan »

elcamino schreef: Met sexy kleding maak je bij mij geen indruk
:D

De prijzen van hun zijn inderdaad hoger dan het gemiddelde.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Gebruikersavatar
stormbreaker
Berichten: 259
Lid geworden op: za 10 aug 2019 21:01
Schaal: 1:18

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door stormbreaker »

Prijzen zijn iets hoger maar ik vind Ton Schuiten erg aardig. Er staat wel veel daar, maar als je gewoon netjes vraagt willen ze alles laten zien. Dit zijn geen mensen van als je een keertje niks koopt of iets goedkoop dat ze meteen vervelend doen, ze blijven altijd netjes en aardig. En Ton is gewoon een topgozert, op z'n Rotterdams.
tibre007
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 24 mei 2010 16:20

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door tibre007 »

Weet iemand of deze winkel nog open is? Als ik via de website contact probeer op te nemen met een vraag dan krijg ik geen reactie en ook het telefoonnummer is niet te bereiken. Voor dat ik een uur in de auto zit en blijkt dat de winkel er niet meer is, dacht ik stel mijn vraag hier even.
Gebruikersavatar
LittleLeroy
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 10 mei 2020 20:54
Schaal: 1:18

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door LittleLeroy »

tibre007 schreef: wo 26 mei 2021 14:18 Weet iemand of deze winkel nog open is? Als ik via de website contact probeer op te nemen met een vraag dan krijg ik geen reactie en ook het telefoonnummer is niet te bereiken. Voor dat ik een uur in de auto zit en blijkt dat de winkel er niet meer is, dacht ik stel mijn vraag hier even.
Yep, Schuiten heeft ook nog steeds een fysieke winkel. Ze zijn idd vaak slecht of niet telefonisch bereikbaar. Vind ik ook wel eens lastig. Maar mails worden altijd redelijk snel en heel vriendelijk beantwoord.
Modelauto's zijn meestal stil en energiezuinig
Gebruikersavatar
LittleLeroy
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 10 mei 2020 20:54
Schaal: 1:18

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door LittleLeroy »

Brimbrammer schreef: zo 12 jan 2020 12:16 In het verleden best prima ervaringen in deze winkel maar ben er een tijd geleden nog binnen gelopen maar dat was een teleurstelling. Winkel heel rommelig en modellen bijna niet te bekijken. Alles stond gestapeld in grote kartonnen dozen, velen ook gewoon dicht.
Ik stond dan na 5 minuten ook weer zonder aankoop buiten en het niet het gevoel dat ik er nog eens terug zou gaan.
Hoe het momenteel is weet ik niet.

Jammer van mijn laatste ervaring daar want in het verre verleden wel leuke ervaringen.
Ben er pas nog geweest en toen was het netjes. Misschien kwam je net op een verkeerd moment? Een winkel moet ook wel eens aanvullen of opruimen denk ik zo.
Modelauto's zijn meestal stil en energiezuinig
tibre007
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 24 mei 2010 16:20

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door tibre007 »

Bedankt voor je reactie. Dan ga ik binnenkort toch weer eens langs, kijken of ze nog wat hebben wat ik graag wil hebben.
Gebruikersavatar
LittleLeroy
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 10 mei 2020 20:54
Schaal: 1:18

Re: Schuiten miniaturen te Rotterdam

Bericht door LittleLeroy »

No thx! Zeker doen. Leuke snoep winkel voor ons verzamelaars!
En online heb ik met deze winkel ook erg goede ervaringen.
Modelauto's zijn meestal stil en energiezuinig
Plaats reactie