Basecap.de ( Duitsland )

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Basecap.de ( Duitsland )

Bericht door Matt Modelautos »

Heeft iemand hier ervaring mee.?
Voor het eerst iets besteld ( en tevens laatste keer ). :evil:
Dit internetbedrijf heeft veel op het gebied van caps, shirts, én ook modelauto's. Ze hebben (of hadden) er zelfs nog de Albers 2003.!!!
Deze dus besteld, en via Paypal betaald. ( dit gaat normaal wereldwijd lekker snel en is veilig omdat je niet iedereen je credicard gegevens hoeft te geven). Paypal heeft inmiddels mijn creditcard met het bedrag belast....................Het bedrag is inmiddels ook al door Mastercard van mijn rekening afgeschreven,....................maar nog steeds géén Albers 2003.
Op de site staat bij Albers nu inmiddels een andere auto ( wel nog de gegevens van C. Albers). Hier 4 emails over gestuurd. 6 dagen later als antwoord: "Sie bekommen das richtige Auto".
Ik "bekomme" echter niks. Géén verder antwoord meer, én geen auto.
Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! dus. :thump_down:

p.s.
en maar ruig doen over levertijd: 4 tot maximaal 6 dagen. :angry_finger:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Frenk74
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 19:42
Locatie: Schipluiden
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Ik heb er geen ervaring mee, maar zo te lezen, gaat dat nog wel eventjes duren ook :roll:

Maar ik hoop dat je hem krijgt, kan je anders je geld terug halen ?
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Frenk74 schreef:Maar ik hoop dat je hem krijgt, kan je anders je geld terug halen ?


Zal het dan in ieder geval proberen. :cry:
Ik vermoed dat hij uitverkocht is, maar dan nóg heb ik er nog moeite mee dat ze het niet even laten weten. Zo'n emailtje kost 30 seconden van hun tijd.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Nooit meer dus.
Gelukkig via Paypal betaald.
Op 13 september klacht ingedient bij Paypal.
Dezelfde dag al antwoord van hun: Ze verlangen verzendbewijs, of bewijs van email verkeer van basecap.
14 september direkt al antwoord van basecap.de: Albers 2003 niet meer leverbaar, maar willen wel J.Alesi afsturen. :evil:
Niet op ingegaan, maar Paypal wel direkt aankoopbedrag terug gestort. :thump_up:

Vandaag ( 16 september ) op internet nog eenzelfde auto gevonden en direkt besteld ( uit Italië ). Krijg zojuist bericht dat hij morgen binnen is. Hou jullie op de hoogte.
Trouwens url van bedrijf is: http://www.alpimodel.com/kt34_4.html
Laatst gewijzigd door Matt Modelautos op vr 17 sep 2004 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Frenk74
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 18 feb 2004 19:42
Locatie: Schipluiden
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

Wat een ballentent !!!

Nog een Alesi proberen te slijten ook. Terwijl je een ALBERS had besteld.
Ze beginnen allebei met een A, moet hij gedacht hebben :doh:

Maar goed dat Paypal wel goed zijn/haar werk doet, en je je muntjes terug bezorgt :thump_up:

Al met al, een wijze les (nieteens een dure, zoals meestal het geval is)
Plaats reactie