Carmodelz willemstad

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
marco71
Berichten: 1111
Lid geworden op: za 10 jan 2009 00:11
Locatie: rotterdam ( HOOGVLIET )

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door marco71 »

vandaag bij rob thuis geweest en ik moet zegen echt perfect
wij hebben leker kunnen kletsen over de modellen zelfs met zijn zoontje erbij
ik heb 2 dikke nissan van auto art signatures en een bbr bij hem vandaan

de nissan had hij vast gehouden omdat ik met een kaakontstekking thuis zat wel vaak contact gehad met hem via de mail :thump_up:

echt een top winkel dit :dance: :dance: :dance:
Afbeelding
sport and supercars forever
Gebruikersavatar
sybren
Berichten: 384
Lid geworden op: di 08 jul 2008 19:22

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door sybren »

Nogmaals een zeer positieve ervaring met Carmodelz. Asian 2009 porsche bij hem gekocht. Dag later in huis keurig verpakt met een zakje autodrop erbij :P .

Ook als je wat wilt hebben wat niet op z'n site staat probeert hij je te helpen aan het model.

Ik geef deze winkel/site een 10+
Gebruikersavatar
Bagger
Berichten: 52
Lid geworden op: di 05 feb 2008 18:56
Schaal: 1:18

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door Bagger »

1,5 week geleden een model auto (Tyrrell P34 #3, Swedish Grand Prix Winner)besteld bij Carmodelz. Aangezien ik in de buurt woonde stelde hij voor om het model persoonlijk af te geven. Vorige week maandag stond hij zoals afgesproken op de stoep met het model en een zakje autodrop! :D

Toen ik later die avond het model nog eens goed bekeek, zag ik dat er een lak beschadiging was op de achtervleugel. Ik heb Rob gelijk een e-mail gestuurd hierover, kreeg de volgende dag gelijk een reactie dat hij contact opgenomen had met de leverancier en het model zou omruilen. Dinsdagavond heeft hij gelijk het model opgehaald bij mij thuis. Hij had geen nieuwe modellen meer op voorraad, maar hij zou ze later die week/begin volgende week binnenkrijgen.

En jawel hoor, vandaag een mailtje gehad of hij het model vanavond kon afgeven. Dus inmiddels staat er een perfect model in de vitrinekast( foto's volgen later nog).

Ik kan dus niet anders zeggen dat Modelcarz een super winkel is. Goede en snelle communicatie, erg klantvriendelijk en zoals gebleken bieden ze een super service! :D :thump_up: :thump_up: :thump_up:
1:18 F1 :45
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door Markopolo »

Als hoofdsponsor van onze fotowedstrijd moest de chief toch even polshoogte nemen :D en heb gisteren even de Dirty Version van de Mad Max 1:43 set opgehaald, tsja en dan gaat het eigenlijk vanzelf over waar we het liefst over praten, auto en motorsport en de bijbehorende modelletjes. :cool:
Rob, super bedankt, en je passie voor modellen en het aan ons verkopen van deze is wel te merken :thump_up: Was erg gezellig en tot de volgende keer. :thump_up:
Gebruikersavatar
Alpina
Berichten: 152
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 17:22

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door Alpina »

Echt perfect deze winkel :thump_up: maandagmiddag rond 5 een honda nsx bestelt en vanmiddag al in huis :)
zo snel heb ik het nog nooit gehad geef het een dikke 10.
Nieuw Honda NSX formule red
Gebruikersavatar
Silverarrow
Berichten: 2942
Lid geworden op: zo 20 apr 2008 16:07
Schaal: 1:43

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door Silverarrow »

Vandaag de Zonda R van Rob/Carmodelz mogen ontvangen, zoals gebruikelijk was alles perfect in orde en er zaten ook weer wat extra flyers en het zakje autodrop bij :worshippy: ! Service met de hoofdletter S, bedankt Rob :dance: .

Nu moet ik alleen nog een paar maanden wachten tot ik het model in het echt kan aanschouwen, heb tot nu toe alleen een preview via skype gehad :doh: :lol: .
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door rsh_scuderia »

Weer een goed pakket mogen ontvangen van Rob.
Goed verpakt, communicatie verloopt altijd lekker.
Model kwam met een mooie brochure van de CMC Bugatti die in pre-order staat, als ook een Autoart catalogus en natuurlijk de autodrop.

:thump_up:
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door Powersprint »

Hier ook wederom een goede ervaring na bestelling van de Zonda R :thump_up: De autodrop was weer heerlijk! :worshippy:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door Montezemolo »

Waardeloze tent die Carmodelz... heb daar een Pagani besteld en dat bedrijf deed allemaal dingen die ik niet gewend was !

1. hield mij geweldig op de hoogte van de voortgang van de bestelling !

2. De betaling via paypal ging super !

3. komt het model binnen met ongevraagde snoepjes ! wel heel lekker :D

4. zitten er ook nog eens geweldige folders en brochures bij om mijn portemonai leeg te trekken :D

5. Snelle levering.

6. bleek er ook nog eens een geweldig model in de doos te zitten !

Het is maar wat je gewend bent :worshippy:

Bedankt Rob :thump_up:

Montezemolo :thump_up:
Modelautoforum: 100% ADH
carmail
Berichten: 10
Lid geworden op: wo 20 dec 2006 23:13
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door carmail »

Voor de 1e keer iets besteld.
Na afspraak zelf opgehaald in Willemstad.
Aardige man en enthousiast.
Ga daar zeker meer bestellen. Prijstechnisch ook interessant.
Gebruikersavatar
bugatti
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 11 jun 2010 19:30
Schaal: 1:18
Locatie: hoogvliet

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door bugatti »

gisteren 2 modelauto's opgehaald, ging er eigenlijk voor 1 :oops:
modellen zien er top uit en zijn in goede staat, ik kom vaker wat halen bij je! :thump_up:
de autodrop was erg lekker :D

Rob hardstikke bedankt voor deze pracht modellen, de acceptgiro voor de betaling van die Veyron gaat morgen naar de bank
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door lambo »

Voor de 1e keer iets besteld, goed bereikbaar voor vragen en goed geleverd ( incl. drop ).
Modellen van Autoart sneller en voor een betere prijs dan meeste andere shops in Nederland en tenminste juiste pre-order data :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
sybren
Berichten: 384
Lid geworden op: di 08 jul 2008 19:22

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door sybren »

Ik ook weer erg tevreden met Carmodelz. Prima prijzen snelle levering naar mijn mening de beste online winkel van NL
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door rsh_scuderia »

Een megadoos ontvangen vandaag.

Eerst schrok ik mij ongelooflijk. Er zat een doos in van een Mercedes CL. Rob zal zich toch niet hebben vergist in het feit dat ik stoere wagens verzamel :?:
Afijn, het was gelukkig maar opvulling voor 3 Crystal Cases van Autoart en de ongelooflijke CMC Bugatti 57.
Fijne catalogus van Autoart er bij, factuurtjes netjes uitgeprint, maar waar is de Autodrop. Was zeker te lekker :D

Weer een 100% top services, hulde en driewerff hoera! :worshippy:
Gebruikersavatar
Rossy
Berichten: 1043
Lid geworden op: za 31 mar 2007 21:12
Schaal: 1:18
Locatie: Emmeloord

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door Rossy »

Je zal het meemaken, volgende week een doos autodrop op de stoep :mrgreen: :mrgreen:

Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Plaats reactie