Carmodelz willemstad

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Driver-X
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 22 mar 2010 20:20
Schaal: 1:18
Locatie: Wolvega

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door Driver-X »

Ik had een zakje autodrop bij hem besteld, krijg ik er gewoon een 1:18 modelauto bij! :thump_up:
Afbeelding
Gerrit78
Berichten: 242
Lid geworden op: di 03 jan 2012 14:45
Schaal: 1:18
Locatie: drunen

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door Gerrit78 »

Driver-X schreef:Ik had een zakje autodrop bij hem besteld, krijg ik er gewoon een 1:18 modelauto bij! :thump_up:

Idd hier het zelfde!! :D
niks anders dan lof over deze zaak/site!
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door rsh_scuderia »

De Ferrari F12berlinetta van Rob ontvangen.
Prima verpakt, uitmuntende communicatie en een onwijs mooi blad van CMC en een catalogus als toetje. Fantastisch weer! :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door Maarten Mercedes »

Vorige week weer een pakketje uit Willemstad ontvangen met onder andere 3 AutoArt showcases. Het komt niet vaak voor dat deze heel overkomen dus wederom een goede ervaring met Rob/Carmodelz :worshippy:
Maarten
Afbeelding
Flickr
ferbugchesubmus
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 08 apr 2012 09:48
Schaal: 1:18

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door ferbugchesubmus »

me aller eerste BBR modelauto is net aangekomen via Carmodelz

Na wat vraagjes via de e-mail komt Rob Pieterse dat ie er nog 1 heeft staan voor me de rode enzo in schumacher editie

Volgende dag al binnen en wat een topmodel

Doos zeer goed opgevuld met piepschuimblokjes doos waar model in zit met bubbelplastic ingepakt en op de doos plakband met breekbaar erop :D :thump_up:

Er zat nog meer in de doos erg veel folders en catalogus van CMC en natuurlijk zakje autodrop :thump_up:

Erg prettig zaken met Rob Pieterse gedaan en denk ook samen met je mee

Het model laat ik aan jullie zien als me vitrinekasten binnen zijn gekomen in het bedoelde topic prive collectie

DIKKE 1O
Corvetteboy
Berichten: 308
Lid geworden op: za 21 jan 2006 19:23
Schaal: 1:43
Locatie: Hasselt
Contacteer:

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door Corvetteboy »

Net mijn Diablo en Superleggera ontvangen van Carmodelz.
Door de positieve ervaringen van mensen op dit forum daar maar eens een bestelling gedaan.
Aangename verrassing bij het openen van de doos: Een zakje autodrop én een gratis 1/43 AutoArt model (VW Beetle Cabrio) :worshippy:
ferbugchesubmus
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 08 apr 2012 09:48
Schaal: 1:18

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door ferbugchesubmus »

Weer wat besteld bij Carmodelz

1ste bestelling 2 wagens van autoart netjes verpakt zakje autodrop erin en een edition 9 catalogus van autoart erin

2de bestelling kwam kort achter de 1ste aan.Had Rob wat vraagjes gesteld over de mail en tot mijn verbazing had die het model van autoart snel binnen.Netjes verpakt en zakje autodrop erbij

Zeer goede ervaringen met Rob van Carmodelz
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door rsh_scuderia »

Zo vaak koop ik geen modellen meer, maar voor een blauwe Maserati Ghibli van BBR in een oplage van 25 stuks wilde ik gaarne een uitzondering maken.
Navraag bij Rob leerde dat twee blauwe en een grijze zijn kant op kwamen.
De grijze is ook bijzonder fraai, alleen zijn sportieve auto's in het blauw niet te versmaden. Voor mij een kwestie van sportief en chique in een keer, bij het juiste ontwerp en de juiste filosofie natuurlijk.

De communicatie verliep meer dan uitstekend. Vanuit Italiaanse kant was de communicatie richting Carmodelz niet altijd correct, wat ook weer keurig werd opgepakt richting mij.
De verpakking was weer dikke prima en nummer 23 van de 25 siert nu mijn collectie.

Dank Rob! :worshippy:
Derovere
Berichten: 174
Lid geworden op: di 02 feb 2016 12:53
Schaal: 1:43
Locatie: Holland

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door Derovere »

Zondag CMC model besteld
Vandaag geleverd vanuit Oostenrijk Geweldige service en voor herhaling vatbaar
Bedankt RoB Drop :thump_up: :worshippy:
Gebruikersavatar
Smiley84
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 jan 2014 13:39
Schaal: 1:18

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door Smiley84 »

Recentelijk eerste bestelling gedaan. Betreft een pre-order voor de Max Spain RB van Spark 1:18.

Goede prijs ieder geval, ben benieuwd naar de levering.
Smiley's F1 1:18 collectie viewtopic.php?f=21&t=26857
Gebruikersavatar
Smiley84
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 jan 2014 13:39
Schaal: 1:18

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door Smiley84 »

Een nadeel van deze modelauto winkel vind ik de verzending met FedEx.

Edit: Model binnen. Prima verpakt. Prima prijs ook.

Nadeel dus echt FedEx, ook voor mij reden om hier in de toekomst minder snel te bestellen. FedEx doet niet aan ophaalpunten en ondanks het feit dat ik gevraagd had aan ze bij mij buren te bezorgen hebben die klojo's de zending als niet-thuis genoteerd. Kon ik vanaf Deurne naar Veldhoven (voor werktijd, in de spits, meer als een uur) rijden om mijn pakket op te halen.
Smiley's F1 1:18 collectie viewtopic.php?f=21&t=26857
Overspeed
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 06 apr 2007 22:30

Re: Carmodelz willemstad

Bericht door Overspeed »

Communicatie over pre-order modellen is niet optimaal.

Pre-order geplaatst in mei 2017 voor model dat in oktober 2017 geleverd zou worden.
In oktober 2017 geen bericht van Carmodelz.
In november 2017 per mail gevraagd naar leverdatum, binnen 5 minuten (supersnel!) antwoord terug: naar verwachting 3 a 4 weken.
Ok, iets later, is geen probleem, ik heb geen haast. Tot zover allemaal prima.

In december 2017 geen bericht van Carmodelz.
In januari 2018 2x gemaild naar ze, 2x geen antwoord.

In februari 2018 via Facebook Messenger gevraagd naar verwachte leverdatum: binnen 1 dag een reactie en binnen paar dagen antwoord over leverdatum: ongeveer 2 weken + benodigde controle tijd door douane.
Ok, fijn, dan weet ik waar ik aan toen ben, die paar weken extra zijn geen probleem.

In maart 2018 geen bericht van Carmodelz.
in april 2018 via Facebook Messenger gevraagd of zending al door douane controle is heen gekomen: geen reactie.
In mei 2018 per mail gevraagd naar leverdatum: geen reactie.

Deze week misschien maar even telefonisch proberen.
Plaats reactie