Traffic Modelcars & Car Documentation

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

Afgelopen woensdag een boek besteld, na eerst wat info te hebben opgevraagd per e-mail.

Kreeg op elk mailtje snel antwoord, dus ik kon woensdagavond het geld overmaken en had het boek vrijdag keurig verpakt in huis.

Dik in orde dus :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
Ferrari10flrb
Berichten: 2996
Lid geworden op: zo 16 jul 2006 22:40
Schaal: 1:43
Locatie: Eibergen
Contacteer:

Traffic

Bericht door Ferrari10flrb »

Prima winkel! Goed op de hoogte van automodelwereld.

Onlangs voor mij een mooie Ferrari SWB van Bang uit Italie meegebracht, die ik al heel lang zocht! :thump_up: :worshippy:
Gebruikersavatar
TheSpeedfighter
Berichten: 59
Lid geworden op: di 29 mar 2011 05:54
Schaal: 1:18
Locatie: Sydney

Re: Traffic Modelcars & Car Documentation

Bericht door TheSpeedfighter »

Sinds hier al heel lang niet op gereageerd is, weet ik niet of het nog wat uitmaakt of niet.

Maar mijn ervaring met Traffic is meer dan geweldig.

Sinds ik oorspronkelijk uit die buurt kwam (voordat ik naar Sydney ging), kwam ik er zeker 2x per week dus raakte snel bekend met de eigenaren van deze winkel.

Ik kan mij echt geen betere winkel indenken.

Kreeg altijd netjes telefoontjes als er weer een nieuwe Ferrari binnenkwam, en om het iets persoonlijker te maken (wij zijn erg goede vrienden geworden), hij stuurde altijd mijn moeder weg, want dan kon ik geld uitgeven daar haha.

Heb erg leuke en mooie herinneringen aan deze winkel, want voor mij gaat het verder dan een modelbouw-winkel :)
Afbeelding

Maar dat is toch zeker een half uur rijden? Ik ben d'r met 10 minuten!!!
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

Re: Traffic Modelcars & Car Documentation

Bericht door a vd winkel »

Even ter info,

per 1 januari 2017 is de winkel enkel geopend op vrijdag en zaterdag. (ook telefonisch enkel dan te bereiken)
dit in tegenstelling tot hun site (welke nog aangepast gaat worden)

dit om teleurstellingen te voorkomen
Plaats reactie