Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Is een onderdeel van het Duitse Modellautohaus, ik heb er pas een AA 911 GT3 RS besteld voor weinig en deze werd vanuit Modellautohaus geleverd, sindsdien krijg ik ook elke maand een folder van hun.
Model is goed geleverd dus verder geen klachten.
lambo schreef:Is een onderdeel van het Duitse Modellautohaus, ik heb er pas een AA 911 GT3 RS besteld voor weinig en deze werd vanuit Modellautohaus geleverd, sindsdien krijg ik ook elke maand een folder van hun.
Model is goed geleverd dus verder geen klachten.
Nope! Is een zelfstandig opererende online webwinkel. Om levertijd te versnellen wordt soms gekozen voor directe levering vanuit de leverancier, maar is absoluut GEEN onderdeel van Modelautohaus. Heeft veel samenwerkingsverbanden in verschillende landen. Levertijd is soms iets langer doordat het merendeel van de modellen uit het buitenland komt. Goede commentaren op de website.