Le Cram Automobilia

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Le Cram Automobilia

Bericht door lambo »

Iemand ervaring met deze friese webshop ( ebay + marktplaats )

Prijzen zijn ok, maar ben benieuwd of iemand hier al eens besteld heeft
Laatst gewijzigd door lambo op zo 06 jan 2013 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

Re: La Cram Automobilia

Bericht door mercedes fan »

Vandaag het eea besteld bij deze verkoper, echter zo met hem afgesproken dat ik niet eerder betaal als wanneer de modellen daadwerkelijk leverbaar zijn (veel modellen die hij aanbiedt zijn geback-ordered).

Ik houd jullie op de hoogte :thump_up:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: La Cram Automobilia

Bericht door lambo »

Ik heb net ook contact met hem gehad, had de countach 5000S van autoart op mp staan, hij zij dat deze binnenkort weer geleverd worden, dus maar even uit de droom geholpen, alleen de qv komt naast de 25 ann. , lp400 en walter wolf versies.
Hij had hem voor € 92 aangeboden, aangezien de nieuwe countaches allemaal signature zijn moet hij er geld bij gaan leggen ben ik bang.

Het is wel vervelend dat er niet bij staat dat het pre-orders betreft.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Q4Jan
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 05:08

Re: Le Cram Automobilia

Bericht door Q4Jan »

Ik hou dit ook in de gaten. Op ebay tot nu toe alleen maar verkopen van artikelen zo rond de 3 euro. En nu allemaal fraaie 1:18 modellen voor erg mooie prijzen.

Ik wacht even op de eerste beoordelingen op ebay van verkopen met een hogere waarde, ondanks dat ik wel in de verleiding kom.....
Alfa Romeo, honda F1, honda S2000, volvo v70 modellen. En wat redelijk tot erg zeldzaam spul.

Mijn collectie
Gebruikersavatar
Q4Jan
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 05:08

Re: Le Cram Automobilia

Bericht door Q4Jan »

Inmiddels zijn veel 1:18 modellen van ebay verdwenen van deze verkoper met hooguit 3 verkopen per stuk, terwijl hij beweerde er meer dan 10 te hebben.
Even de feedback in de gaten houden die de kopers gaan geven.

http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dl ... world=true
Alfa Romeo, honda F1, honda S2000, volvo v70 modellen. En wat redelijk tot erg zeldzaam spul.

Mijn collectie
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Le Cram Automobilia

Bericht door lambo »

De modellen zijn allemaal van ebay en marktplaats af, ik heb zondag telefonisch contact gehad en ze vertelde mij dat ze rechtstreeks bij AA kochten, dit blijkt niet waar te zijn. Ook het aanbieden van goederen die niet aanwezig zijn en niet vermelden dat het pre-orders zijn mag volgens mij ook niet op ebay ( en mp )
Afbeelding
Gebruikersavatar
Q4Jan
Berichten: 124
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 05:08

Re: Le Cram Automobilia

Bericht door Q4Jan »

Op ebay was een tekst toegevoegd dat alle nieuwe modellen pre-orders danwel back-orders waren.
Maar ik ga gewoon even de feedback in de gaten houden, kijken wat er gebeurd. Ik durfde het zelf nog niet aan.
Alfa Romeo, honda F1, honda S2000, volvo v70 modellen. En wat redelijk tot erg zeldzaam spul.

Mijn collectie
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Le Cram Automobilia

Bericht door lambo »

Ben benieuwd of hij ze voor de aangeboden prijzen kan leveren, als hij rechtstreeks kon kopen zou hij een hele kleine marge hebben, maar dit kan hij niet, dus kopen bij een tussenhandel wordt dus bijna geld bijleggen. Ook voor garanties wordt het denk lastig. We zullen de feedback op ebay en hier in de gaten houden. De advertenties op ebay zijn verwijderd: Deze aanbieding is door de verkoper beëindigd omdat het object niet langer beschikbaar is. :eh:
Afbeelding
tim1803
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 19 sep 2010 12:59
Schaal: 1:43

Re: Le Cram Automobilia

Bericht door tim1803 »

Als hij alleen al pre orders aanbied en dan voor prijzen die te mooi zijn om waar te zijn gaat er dan geen lampje branden?
Gebruikersavatar
luigi1515
Berichten: 14
Lid geworden op: di 08 sep 2009 21:03
Schaal: 1:18

Re: Le Cram Automobilia

Bericht door luigi1515 »

Lees al tijden mee op dit forum en moet me binnenkort maar eens voorstellen hier. Veel informatie en de liefhebbers bij elkaar!

Wat betreft deze verkoper. Ik heb er ook mijn bedenkingen over. De prijzen die hij aanbiedt zijn wel erg mooi...
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Le Cram Automobilia

Bericht door lambo »

Modellen staan inmiddels weer op ebay, ben benieuwd naar de ervaringen m.b.t. levertijden, prijzen zijn zeer goed, € 135 voor een Aventador van AA is een koopje, helaas ben ik al vzv de Aventador :(
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Le Cram Automobilia

Bericht door Mr. Dj M. »

Ik heb er van het weekend wat gekocht en ruim 200 euro betaald (E-type Coupé en Volvo 850 Estate).
Zag vandaag ook het bericht dat de advertenties waren verwijderd. Dat is niet positief, maar laten we er maar vanuit gaan dat alles goed gaat. Hij is op marktplaats en Ebay toch al geruime tijd lid!
Ik stuur hem een bericht.
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Le Cram Automobilia

Bericht door lambo »

Heb een paar keer contact gehad met hun en ook met AA, ze kopen hun modellen bij een groothandel in Nederland en nemen genoegen met een kleine marge. Goed voor ons, maar slecht voor de markt, als meerdere shops zo handelen zullen steeds meer andere moeten sluiten. Eens kijken hoe lang ze het vol houden.
Afbeelding
Gebruikersavatar
borbase
Berichten: 1084
Lid geworden op: zo 15 jun 2008 17:29
Locatie: geldrop
Contacteer:

Re: Le Cram Automobilia

Bericht door borbase »

lambo schreef:Heb een paar keer contact gehad met hun en ook met AA, ze kopen hun modellen bij een groothandel in Nederland en nemen genoegen met een kleine marge. Goed voor ons, maar slecht voor de markt, als meerdere shops zo handelen zullen steeds meer andere moeten sluiten. Eens kijken hoe lang ze het vol houden.
of ze moeten ook minder gaan vragen waarom kan de ene het wel en de andere niet
word de markt ook weer interessanter
Gebruikersavatar
Mr. Dj M.
Berichten: 7098
Lid geworden op: za 29 sep 2007 14:47
Schaal: 1:18
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

Re: Le Cram Automobilia

Bericht door Mr. Dj M. »

Vandaag netjes reactie gehad en de Volvo wordt alvast verzonden :thump_up:
Hoop dat de E-type er ook snel is. Even afwachten maar hoe snel het bootje hierheen vaart.
Plaats reactie