Modellautohaus.de

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
shelby492
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 26 okt 2012 17:32
Schaal: 1:18

Re: Modellautohaus.de

Bericht door shelby492 »

Ik heb er 2 modellen besteld en betaald want deze waren niet in voorraad,ik heb lange tijd niets van hen gehoord of ze al binnen waren.
Heb verschillende keer gemaild en na enige tijd antwoord gekregen,de modellen waren niet meer leverbaar en was bijna mijn geld kwijt.
Ik heb via mijn bank moeten kunnen bewijzen dat ik wel degelijk voor die 2 modellen heb betaald en na 2 weken zwoegen mocht ik een model kiezen die op hun website leverbaar was.( moest 13 euro opleggen)
Dit heeft allemaal 1 jaar aangesleept,nooit koop ik nog bij hun. :evil:
Ik koop veel nog in duitsland bij **** ,betrouwbaar en perfete levering.
Laatst gewijzigd door Ricardo op zo 28 okt 2012 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: SPAM
MAH2010
Berichten: 34
Lid geworden op: di 09 nov 2010 21:06

Re: Modellautohaus.de

Bericht door MAH2010 »

lambo schreef:Ze hebben tegenwoordig ook een connectie met de nederlandse webshop modelautohuis, ik heb er recent een GT3 RS besteld voor weinig en deze werd geleverd vanuit Duitsland en was afkomstig van modellautohaus, de rekening was ook door de Duitse shop gemaakt. Toch raar als je denkt dat je iets in Nederland besteld, op de site staat hier niets van vermeld. verder prima geleverd en voor een prima prijs
Is geen onderdeel van Modelautohaus. Lijkt zo door de naam, maar Modelautohuis is een Nederlandse, zelfstandig opererende firma die soms direct vanuit het buitenland levert om prijzen en levertijden zo aantrekkelijk mogelijk te maken.

Dus absoluut GEEN onderdeel van Modelautohaus in Duitsland!
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: Modellautohaus.de

Bericht door St. Paul »

MAH2010 schreef:
Is geen onderdeel van Modelautohaus. Lijkt zo door de naam, maar Modelautohuis is een Nederlandse, zelfstandig opererende firma die soms direct vanuit het buitenland levert om prijzen en levertijden zo aantrekkelijk mogelijk te maken.

Dus absoluut GEEN onderdeel van Modelautohaus in Duitsland!
Maar dat doen ze vast niet gratis dus dan kun je beter direct bestellen bij modelautohaus. :thump_up:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Modellautohaus.de

Bericht door lambo »

Zal misschien geen onderdeel zijn van Modellautohaus maar de pakbon was toch echt van Modellautohaus en ook de reclamefolders die ik maandelijks kreeg toegestuurd na bestelling bij modelautohuis. Dus enige connectie is er wel en dit wordt niet vermeld op de site.
Afbeelding
Plaats reactie