Minichamps Site Danhausen

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Paultje
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 21:15
Schaal: 1:43

Minichamps Site Danhausen

Bericht door Paultje »

Ik had n vraagje heeft iemand weleens bij danhausen.de wat gekocht en hoe gaat dat???, en kan je er ook anders betalen dan met een creditcard en goeie levering enzo????

Alvast Bedankt,

Paultje
Gebruikersavatar
pejevedeve
Berichten: 28
Lid geworden op: za 08 jan 2005 22:40
Locatie: Brunssum
Contacteer:

Bericht door pejevedeve »

Nee, ik heb daar geen ervaring mee, zo'n 15 jaar geleden ben ik 'n paar keer bij Danhousen in de modellenwinkel in Aken geweest, maar hoe het er NU aan toe gaat weet ik niet, bedenk wel dat de verzendkosten vanuit Duitsland ? 9,10 bedragen..
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

de winkel in Aken bestaat niet meer, maar ik ben ervan overtuigd dat de online bestelservice goed is!
Gebruikersavatar
Paultje
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 21:15
Schaal: 1:43

Bericht door Paultje »

er staat bij creditcard of Prepaid betalen maar wat is dat geld overmaken ofwat en verzendkosten zijn maar 6 euro nog wat kijk maar :roll:
Gebruikersavatar
jonnoT
Berichten: 6779
Lid geworden op: za 23 apr 2005 12:54
Schaal: 1:87
Locatie: sneek

Bericht door jonnoT »

Danhausen is Pauls Model Art / Minichamps geworden en bestaat als winkel dus niet meer
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3347
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Dannyboy schreef:Als winkel niet nee,
maar het rare is dat als je wat besteld bij minichamps zelf dat je doorverwezen word naar danhausen...


Zo raar is dat niet het staat er immers boven:

Minichamps has a wide spread net of dealers.
For your Internet purchase we pass you on to the Danhausen - Shop under www. etc...


Waarschijnlijk willen ze de moeite of het geld er niet insteken om het zelf te doen en plaatsen ze die verantwoordelijkheid bij Danhausen.
Plaats reactie