MartinsModelle (Duitsland)

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DeProfessor
Berichten: 109
Lid geworden op: do 09 okt 2003 14:27
Locatie: Utrecht
Contacteer:

MartinsModelle (Duitsland)

Bericht door DeProfessor »

Onlangs heb ik twee modellen bij deze (online)-winkel besteld: http://www.martinsmodelle.de/
De website is vooralsnog niet zo'n goede afspiegeling van het aanbod (er staat minder op en hij wordt niet zo vaak bijgewerkt), maar ik geloof dat de eigenaar zich voor heeft genomen dat te veranderen. Mijn bestelling verliep geheel via e-mail.
Ik krijg altijd zeer snel antwoord op mijn e-mails (de volgende ochtend), desgewenst in het Engels, en het is een vriendelijke man. De prijzen zijn zeer goed te noemen ('normale' Minichamps kosten bijvoorbeeld 24,60 :) ), alleen de verzendkosten zijn wat aan de hoge kant (11,50). Maar met twee Minichampsjes is het al gelijkgetrokken t.o.v. bijvoorbeeld Modelcarweb.

Eén van de modellen (Minichamps Porsche 911 GT3-RS wit/blauw) was bijzonder slecht van kwaliteit. Meerdere lakfouten, duidelijk een productiefout. Ik heb het model met wat kunst- en vliegwerk onder de scanner gekregen en de plaatjes gestuurd; hij bood meteen aan een nieuwe te sturen en dat is dus goedgekomen.

Al met al een aardige aanvulling op mijn winkelaanbod.. :D
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

ik vind de website slecht ik moet alles via de zoekfunctie doen..echter een Albers2003 voor 30 euro is goedkoop! verzenkosten 4,50 binnen Duitsland...ik ken genoeg Duitsers die dat voor mij de grens over smokkelen als het moet :lol:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Weinig DTM :| Prijzen zijn wel leuk.
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Leuke site, leuke prijzen, maar weinig wat ik leuk vind... Maar als ie zegt dat hij daar verandering in zal brengen, dan kom ik vaker kijken natuurlijk!! 8)
Afbeelding
Gebruikersavatar
DeProfessor
Berichten: 109
Lid geworden op: do 09 okt 2003 14:27
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door DeProfessor »

Wat op de site staat is maar een klein deel van de voorraad. Ik heb 'm nog gemaild om te vragen of hij daar inderdaad wat aan gaat doen, ben benieuwd.
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

ik ben ook benieuwd. :? Hou ons op de hoogte zou ik zeggen!! :worshippy:
Afbeelding
Plaats reactie