Iets in Nunspeet?

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Donkervoort
Berichten: 1503
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 16:01
Locatie: Goes (Zeeland)

Iets in Nunspeet?

Bericht door Donkervoort »

De 1e week van Juli ga ik met een paar maten op vakantie naar Vierhouten (dicht bij Nunspeet), o.a. met TVR Freak. Weet iemand daar een goede modelzaak?
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Ik kom er regelmatig... zover ik weet zit er geen speciaalzaak...
Misschien dat een speelgoedwinkel er een afdeling heeft :roll:

Wel wat leuke tips:
-de disco van de camping Samoza

-Disco's Markzicht en de Joy in Nunspeet...

-Zandenplas, lekker zwemmen, in de zomer 's avonds ook vaak gezellig, kampvuurtjes en veel drank

-Transferium, achter het station op donderdagavond vaak een algemene meeting... om de week is dat dus misschien heb je geluk.

-Een ijsje van Rozeboom, van Vierhouten richting Emst/Gortel door het bos :thump_up: . Je ziet 'm vanzelf staan aan de rechterkant...

Vierhouten zelf is niet veel aan.. veel terrasjes en de daarbij behorende mensen op leeftijd... de Gortelse en Vierhoutense bossen zijn verder niet veel aan... Ja of je moet graag willen kijken naar VVV-varkens :lol:
Gebruikersavatar
Donkervoort
Berichten: 1503
Lid geworden op: ma 25 apr 2005 16:01
Locatie: Goes (Zeeland)

Bericht door Donkervoort »

Hahah, nee man, ik ga met drie wilde zwijnen, dus heb geen behoefte om er nog meer op te gaan zoeken :mrgreen: :mrgreen:

Maar bedankt voor de tips..we zullen eens beetje gaan kijken daar. 1 dag hebben we al gereserveerd om naar Lelystad te gaan, naar onzer aller vriend Joop, Joop Donkervoort :drool: Foto's zullen jullie nog wel te zien krijgen!
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Als het goed is kun je gewoon naar binnen kijken... Ben er 1 keer geweest, pakje brengen :D ... daar zat vast iets in voor een Donkervoort :shock: :roll:

Als je uitgekeken bent, dan is Bataviastad ook aan te bevelen.
Voor de rest is Lelystad een beetje saai.

Mocht je je trouwens gaan vervelen in Vierhouten, ga dan niet Emst in! Voor dat je het weet ben je er weer uit. Epe & Vaassen is ook niet aan te bevelen. Stappen in Epe is trouwens altijd zonde van je geld.

Wat betreft The Joy... daar zoeken ze meestal ruzie :thump_down: of je moet er van houden :twisted:
En Markzicht is niet echt een disco, maar meer een grote kroeg.

Knal bij Nunspeet de snelweg op richting Zwolle, en ga bij 't Harde (2de afslag) er weer af, rechtsaf slaan en voor het spoor aan de linkerkant zit The New Break... Leuke disco, geen ruzie-zoekers, en veel leuke chickies :mrgreen:

Of naar Apeldoorn, genoeg kroegen en 1 disco... al weet ik niet of het daar gezellig is... :oops: ik mag er nooit meer in.

In Apeldoorn zitten wel een stel modelzaken, waaronder Wentink maar deze heeft veel treinen-spul... En vlakbij de Mac in de stad zit Vos-Api die heeft aardig wat staan... Als je in de buurt bent is het wel de moeite, ik zou er niet speciaal voor naar toe rijden.
Plaats reactie