EWAcars.com

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Paultje
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 29 aug 2004 21:15
Schaal: 1:43

EWAcars.com

Bericht door Paultje »

Hallo beste verzamelaars,

ik zat te kijken bij deze website en zag dat de prijzen helemaal niet duur waren, 1 dollar is 0,77 euro. alleen zijn volgens mij de verzendkosten peperduur??, heeft iemand al eens hier besteld en hoe gaat dat met betalen??

http://www.ewacars.com

Groetjes

Paultje
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Ik heb er eens wat gekocht en dat was een zware bevalling.
Betaling gaat per creditcard en nadat ik het bedrag had overgemaakt inclusief de door EWA opgegeven verzendkosten, was er complete radiostilte.
Pas na mijn 2e of 3e mailtje kreeg ik als antwoord dat er niks was verstuurd omdat ik te weinig verzendkosten had betaald ....

Ik heb toen mijn order geannuleerd en verzocht het geld terug te storten.
Toen gingen ze ineens wel akkoord ... en hebben de modellen alsnog verstuurd, maar niet per airmail of priority. Ik denk dat ze een ouwe Liberiaanse tanker hebben gecharterd, want het pakje kwam enkele weken later alsnog binnen.

Ik sta nog op hun mailinglijst, maar bestel er nooit meer wat.
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

model1op43 schreef:Ik heb er eens wat gekocht en dat was een zware bevalling.
Betaling gaat per creditcard en nadat ik het bedrag had overgemaakt inclusief de door EWA opgegeven verzendkosten, was er complete radiostilte.
Pas na mijn 2e of 3e mailtje kreeg ik als antwoord dat er niks was verstuurd omdat ik te weinig verzendkosten had betaald ....

Ik heb toen mijn order geannuleerd en verzocht het geld terug te storten.
Toen gingen ze ineens wel akkoord ... en hebben de modellen alsnog verstuurd, maar niet per airmail of priority. Ik denk dat ze een ouwe Liberiaanse tanker hebben gecharterd, want het pakje kwam enkele weken later alsnog binnen.

Ik sta nog op hun mailinglijst, maar bestel er nooit meer wat.

Dit is mij ook overkomen, alleen hebben ze het wel via paypal terug gestort. Ik koop er niks meer.
Gebruikersavatar
manowar
Berichten: 3903
Lid geworden op: zo 19 sep 2004 19:29
Schaal: 1:43

Bericht door manowar »

Ik heb er tweemaal iets besteld en dat ging zonder problemen. :thump_up:

:thump_down: Een nadeel kan zijn dat het langer duurt voordat het in huis is drie á vier weken. Maar dat kun je weten.
:thump_down: Ook een nadeel is dat je nog extra moet betalen (vanwege de douane), en dan is het dus niet altijd goedkoper dan dat je het ergens anders zou bestellen.

Ik gebruik deze stie dus alleen als ze net dat ene model hebben wat ik nergens anders meer kan krijgen.
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Ik ken heel wat Amerikanen die er zonder problemen bestellen, dus jullie moeilijkheden lijken me in ieder geval niet typisch voor EWA.

Verzendkosten en douaneheffingen... tja, daarom koop ik liever iets duurder maar vanuit Europa, dan weet je zeker waar je aan toe bent.
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

hm er staat iets voor me daar, echter door de gelezen ervaringen hier haal ik het wel ergens anders :thump_up:
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

Ik heb het vandaag aangedurfd om hier wat te bestellen, ook omdat er flink wat 2005 F1 modellen waren die ik graag wilde hebben tegen belachelijk lage prijzen. Nu hopen dat alles naar wens verloopt en dat ik de modellen over 3 weken tegemoet kan zien.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
BMW M3
Berichten: 773
Lid geworden op: vr 04 mar 2005 22:23
Locatie: Gapinge (Zeeuwland)

Bericht door BMW M3 »

zipperscales schreef:Ik heb het vandaag aangedurfd om hier wat te bestellen, ook omdat er flink wat 2005 F1 modellen waren die ik graag wilde hebben tegen belachelijk lage prijzen. Nu hopen dat alles naar wens verloopt en dat ik de modellen over 3 weken tegemoet kan zien.
Heb het even afgewacht, ik was wel benieuwd.. Maar heb je inmiddels je modellen binnen?
Project: Stuk circuit + Pitboxen 1:87 [Klaar: Eindresultaat]
Afbeelding
Plaats reactie