hobbycar.nl

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

ik heb er al verschillende modellen gekocht, en ik vind het een superinternetwinkel!!! Zoals je al zei, binnen 3 werkdagen binnen en pas betalen als je het model in huis hebt. Echt super :D :thump_up:

Ik heb nu ook de Ferrari 612 Scaglietti bij hun besteld en ben benieuwd wanneer deze komt! Hopelijk snel.... :mrgreen:

Duur zijn ze ook niet. Ik betaal voor de bovenstaande auto 31.95+verzendkosten van 4.95 en bij een ander betaal je gemiddeld 35 euri's+verzendkosten! Ik vind ze super!! :thump_up:
Afbeelding
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

hobbycar kan blij zijn met dit forum, ik heb er net een alonso 1:18 gekocht
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

gisteren de auto ontvangen..
5 dagen moeten wachten (vrij normaal denk ik?).
Maar achteraf betalen is wel vrij handig :)
Steven
Berichten: 35
Lid geworden op: za 28 feb 2004 23:28
Locatie: België

Bericht door Steven »

Ik ben ook heel tevreden bij Hobbycar!Alleen spijtig dat ze niet zo'n groot aanbod hebben.
Gebruikersavatar
jelmer
Berichten: 1371
Lid geworden op: di 25 nov 2003 19:15
Schaal: 1:43
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door jelmer »

niet het grootste aanbod, maar ze het meestal wel de nieuwste modellen te koop :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Vandaag net wat besteld dus ben benieuwd.

Bestelling binnen 3 dagen in huis samen met een acceptgiro echt toppie :thump_up:
Gebruikersavatar
Dick's Model Auto's
Berichten: 24
Lid geworden op: za 29 jan 2005 20:16
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Dick's Model Auto's »

Ik bestel daar vanaf eind 2003. Ze zijn echt supersnel.
Meestal als ik bestel heb ik de modellen de volgende (werkdag) al binnen, ook afgelopen week was dit weer het geval.
Hebben ook vaak leuke aanbiedingen en prijzen waarvan je niet gelijk gaat zweten. Ook is het achteraf betalen haast een unicum op dit gebied.
Ik vind het een aanrader.
Gebruikersavatar
F40F50ENZO
Berichten: 1939
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 17:29
Schaal: 1:18
Locatie: United States of Westland

Bericht door F40F50ENZO »

Inderdaad zijn ze erg snel. :thump_up:
Een klein minpuntje. Ze hadden iets niet meer en hebben niet vooraf geinformeerd, ik zag dat pas op de factuur. :doh:
Wellicht had ik iets anders besteld als er vooraf een mailtje gestuurd was. Ondanks dat toch erg positief en de prijzen zijn goed. :thump_up:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Bericht door Powersprint »

Ik heb de Chrysler 300C Parotech van Norev besteld. Kreeg hem alleen in zeer slechte toestand thuis. Het linkervoowiel lag eraf en de Uitlaten lagen er ook onderuit. Ik heb hem afgelopen donderdag meteen terug gestuurd. Nu even afwachten of ik een beter model thuiskrijg.
Het model was in ieder geval wel snel geleverd ( 5 á 6 dagen), en ik neem ook aan dat dit een fout is van de post ( te wild met het pakket omgegaan), en niet van deze winkel. Het mocht misschien wel wat beter verpakt worden.
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Bericht door Powersprint »

Zojuist de Chrysler binnen gekregen, en nu extra goed verpakt! Echt een mooie auto, ben er trots op :D haha
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
rogier_hummer
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 09:40
Locatie: sprang-capelle

Bericht door rogier_hummer »

ben er een aantal keren geweest, De winkel is wel aan de kleine kant je hebt net genoeg ruimte om je kont te draaien :P de service was ook goed te noemen :thump_up:
Guido
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 05 aug 2007 12:21
Locatie: Assendelft
Contacteer:

Bericht door Guido »

een hele goeie zaak is dat ik heb er als zeker 10 auto's maar ook een zooi moteren gekocht en ik ben er erg tevreden over
Guido
Berichten: 51
Lid geworden op: zo 05 aug 2007 12:21
Locatie: Assendelft
Contacteer:

Bericht door Guido »

gisteren heb ik 2 auto's besteld via hobbycar en vandaag waren ze al binnen grote klasse
Gebruikersavatar
bart85
Berichten: 180
Lid geworden op: di 14 aug 2007 01:53

Bericht door bart85 »

Heb er ook wel eens wat besteld (een paar budget-Porsches van High Speed in 1:43, best leuk, en een prachtige TVR Tuscan S in 1:18) en ze zijn best vlot, ik kreeg toen een enorme doos met schuimplastic enzo, dus best voorzichtig met verzenden. Ook niet heel duur allemaal.
BVR
Berichten: 116
Lid geworden op: ma 18 okt 2004 17:58
Locatie: Bocholtz

Bericht door BVR »

Ik heb er al vaker modellekens besteld, altijd n snelle en goede verzending! :thump_up:
Plaats reactie