Wapstad

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

de winkel is meer gericht op treinen en op modelbouw (vliegtuigen) ik heb er 1 goed model gevonden maar voor de rest staat er niks tussen wat ik interresant vind ze hebben nooit nieuwe autosport modellen 1/43 en ze verkopen al helemaal geen formule 1 wagens (ja alleen een paar oude nooit nieuwe). de service is wel goed. ik kijk af en toe of er nog wat leuks is maar er staat gewoon niet veel leuks tussen
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Tim
Berichten: 1356
Lid geworden op: di 04 nov 2003 20:52
Locatie: Charlotte, NC

Bericht door Tim »

fish88 schreef:en ze verkopen al helemaal geen formule 1 wagens (


Dat zou ik zelfs een pluspunt durven noemen. :mrgreen:
None of us is as dumb as all of us...

My life adds up to nothing.
Gebruikersavatar
De_Modelautogarage
Berichten: 1804
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 19:21
Schaal: 1:18
Locatie: Den Haag.
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Ik woon er dichtbij maar ga er nooit heen.De Prijzen zijn echt veel duurder dan bij anderen winkels :thump_down:
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Gebruikersavatar
Rakesh_BMW
Berichten: 233
Lid geworden op: zo 05 dec 2004 22:45
Locatie: den haag

Bericht door Rakesh_BMW »

Mijn werk is er dichtbij, dus af en toe ga ik eens eff. langs, maar niet voor de modelauto's !!!

Want zoals eerder genoemd door fish, en demodelautogarage ==>
Geen vernieuwende collectie/ Hoge prijzen :thump_down:

Wat ik echter wel een pluspunt van deze winkel vind is dat ze aan
(om)bouw producten behoorlijk wat in huis hebben, voor hele normale :roll: prijzen :thump_up:

Dus voor model-/diorama bouwers, is het zeker de moeite waard om eens langs te gaan :P
Gebruikersavatar
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 24 mar 2005 12:16
Schaal: 1:18
Locatie: nobody knows
Contacteer:

Wapstad

Bericht door B(BMW)+B(BENZ)Freak »

Ik ben er ook geweest en ja ik moet eerlijk zeggen alle winkels die niet adverteren zoals op Marktplaats zijn altijd duurder. :( Ik heb de model prijzen vergeleken en de conclusie die ik kan trekken is, dat ze allemaal bijna even duur. Ik heb schuitema als vb genomen, omdat ik dichtbij hun woon en ook vaak naar wapstad kan gaan en beide hanteren ongeveer dezelfde prijzen voor dezelfde soort modellen, alleen sommige modellen zijn bij wapstad stukken goedkoper. :)

Geluk bij een ongeluk ben ik wel een aantal modellen tegengekomen die daar goedkoper waren dan diegene die op marktplaats worden aangeboden. Dus soms heb je wel geluk :dance:
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

FF off topic. Maar ik zou eerder bij een bestaande zaak kopen dan iemand van bijv. marktplaats. Hoe moeten we anders de modellen "live" beoordelen?

Back on topic!
Gebruikersavatar
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 24 mar 2005 12:16
Schaal: 1:18
Locatie: nobody knows
Contacteer:

Bericht door B(BMW)+B(BENZ)Freak »

rsh_scuderia schreef:FF off topic. Maar ik zou eerder bij een bestaande zaak kopen dan iemand van bijv. marktplaats. Hoe moeten we anders de modellen "live" beoordelen?

Back on topic!


Daar heb je wel gelijk in, maar bepaalde modellen die je graag wilt kan je op marktplaats goedkoper krijgen en er zijn een aantal betrouwbare mensen van wie ik zeker weet, dat ik mijn model in alle goede staat ontvang/ Het is altijd een risico, maar ik heb wel goeie contacten eruit kunnen halen
Plaats reactie