Mo2bay.de

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Mo2bay.de

Bericht door Jos »

2 november besteld, een week later (!!!) kreeg ik een orderbevestiging, meteen betaald en nog steeds geen modellen. Ze hebben nog nooit op een mail beantwoord, met andere woorden:

NOOIT MEER :thump_down:
Gebruikersavatar
caprigek
Berichten: 1366
Lid geworden op: do 11 aug 2005 21:36
Locatie: almere

Re: Mo2bay.de

Bericht door caprigek »

Jos schreef:2 november besteld, een week later (!!!) kreeg ik een orderbevestiging, meteen betaald en nog steeds geen modellen. Ze hebben nog nooit op een mail beantwoord, met andere woorden:

NOOIT MEER :thump_down:

ik heb in het verleden veel besteld in duitsland
(niet bij deze winkel)
maar ik weet uit ervaring dat die duitsers niet zo snel zijn met verzenden van pakketjes (ze lopen niet voor 1 pakket naar het postkantoor)
en beantwoorden van mailtjes

tevens duurt het verzenden van en naar het buitenland nu eenmaal wat langer

groet caprigek
all objects in the mirror will be soon





dissapear
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

ik heb 1 keer iets in duitsland besteld en dat was de dag erna al hier :worshippy:
BMWMaX
Berichten: 153
Lid geworden op: za 28 feb 2004 15:50
Contacteer:

Bericht door BMWMaX »

Ervaring met de meeste duitse verkopers is dat het soms lijkt alsof ze in het postkantoor wonen :)
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

we zijn een paar weken later, op mn persoonlijke pagina daar staat dat ze bezorgd zijn, maar ik heb niets ontvangen. Mijn adres klopt gewoon. Ik heb ze geprobeert te bellen, maar er neemt niemand op. Ik krijg het idee dat ze er vandoor zijn...
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

hoera de autos zijn er...

op de UPS bon staat 28/11, en mijn "persoonlijke" pagina op mo2bay staat ook "delivered 28/11", dus met "delivered" bedoelen ze daar dus gewoon"weggebracht naar de post"...

Bij de zending zit een pak boekjes en een katholiek boek, jippie...

Ik bestel hier nooit meer wat, heeft 5 weken geduurd :thump_down:
Laatst gewijzigd door Jos op vr 09 dec 2005 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Weer een wijze les voor je dus. Ik heb persoonlijk ook nog nooit problemen gehad met verzenden of iets dergelijks. Ook ik heb bij deze verkoper nog niks gekocht en door dit forum zal het ook niet snel gebeuren. :D
Afbeelding
Plaats reactie