Toms

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
alexander
Berichten: 240
Lid geworden op: za 24 dec 2011 20:33
Schaal: 1:18
Locatie: Friesland

Re: Toms

Bericht door alexander »

Meerdere malen bij TOMS besteld. Ik kan vertellen dat het altijd prima verloopt en ze zijn zeer snel met versturen wanneer je betaald hebt.
1 x een probleempje gehad maar dat hebben ze snel opgelost!! Thumps up :thump_up:
єš¢σят ρσωєя!!!
NPPF36
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 28 mei 2012 13:07
Schaal: 1:18
Locatie: Assen

Re: Toms

Bericht door NPPF36 »

Ik heb een paar keer iets besteld bij Toms. De stoplicht methode werkt m.i. redelijk. Het bestelde kwam binnen een paar weken. Natuurlijk wil je het de dag na bestellen in huis hebben maar je weet dat twee oranje lampjes even wat tijd kosten.
Nu heb ik iets besteld waar "Pre Order" bij staat. Dat dat wat langer zou duren vermoede ik al maar ik wacht nu al 6 MAANDEN (BMW Z4, Melbourne red van Kyosho). Als dat normaal is mogen ze van mij dat ook wel even vermelden in hun toelichting.
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Re: Toms

Bericht door motorhead »

NPPF36 schreef:Ik heb een paar keer iets besteld bij Toms. De stoplicht methode werkt m.i. redelijk. Het bestelde kwam binnen een paar weken. Natuurlijk wil je het de dag na bestellen in huis hebben maar je weet dat twee oranje lampjes even wat tijd kosten.
Nu heb ik iets besteld waar "Pre Order" bij staat. Dat dat wat langer zou duren vermoede ik al maar ik wacht nu al 6 MAANDEN (BMW Z4, Melbourne red van Kyosho). Als dat normaal is mogen ze van mij dat ook wel even vermelden in hun toelichting.
Naast pre-order staat de verwachte levertijd vermeld, bij dit model is dat het 2de kwartaal 2012.....
NPPF36
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 28 mei 2012 13:07
Schaal: 1:18
Locatie: Assen

Re: Toms

Bericht door NPPF36 »

Naast pre-order staat de verwachte levertijd vermeld, bij dit model is dat het 2de kwartaal 2012.....

Stond het er maar naast, dan had ik het wel gezien. Maar je hebt gelijk, het staat er met grote letters.Alleen niet op de plekken waar ik normaal kijk. Hmm, moet toch mijn blikveld eens verruimen ...
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Re: Toms

Bericht door LorenzoGrootveld »

Hallo iedereen,
Ik heb een vraag over 2 bmw 7 series van kyosho op de site van toms het zijn de zelfde modellen maar de zwarte is bijna 10 euro goedkoper dan de silveren weet iemand of er mischien een verschil zit in de 2 auto's omdat ze zo van prijs verschillen ?

Met vriendelijke groet

Lorenzo Grootveld
Gebruikersavatar
djtiesto8
Berichten: 608
Lid geworden op: vr 17 feb 2012 20:41
Schaal: 1:32
Locatie: Leusden (Utrecht)

Re: Toms

Bericht door djtiesto8 »

LorenzoGrootveld schreef:Hallo iedereen,
Ik heb een vraag over 2 bmw 7 series van kyosho op de site van toms het zijn de zelfde modellen maar de zwarte is bijna 10 euro goedkoper dan de silveren weet iemand of er mischien een verschil zit in de 2 auto's omdat ze zo van prijs verschillen ?
Misschien gaat de verkoop van de zilvere versie sneller dan die van de zwarte. En zo stimuleren ze je de zwarte te kopen, zodat ze van beide kleuren afkomen? Verder geen echte duidelijke reden voor dat toch wel aanzienlijke prijsverschil. Inmiddels al één van beide aangeschaft?
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Re: Toms

Bericht door LorenzoGrootveld »

djtiesto8 schreef:
LorenzoGrootveld schreef:Hallo iedereen,
Ik heb een vraag over 2 bmw 7 series van kyosho op de site van toms het zijn de zelfde modellen maar de zwarte is bijna 10 euro goedkoper dan de silveren weet iemand of er mischien een verschil zit in de 2 auto's omdat ze zo van prijs verschillen ?
Misschien gaat de verkoop van de zilvere versie sneller dan die van de zwarte. En zo stimuleren ze je de zwarte te kopen, zodat ze van beide kleuren afkomen? Verder geen echte duidelijke reden voor dat toch wel aanzienlijke prijsverschil. Inmiddels al één van beide aangeschaft?
Oke ja mischien in dat het.
Nee nog niet heb net een paar nieuwe modellen gekocht dus ik wacht weer even maar ik ga hem zeker aanschaffen
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Toms

Bericht door Peter Parker »

Ze kopen soms partijen in die ze goedkoper kunnen krijgen. Het kan dat die zilvere en zwarte uit 2 verschillende zendingen komen.
GtiGraedske
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 17 okt 2011 19:30
Schaal: 1:18

Re: Toms

Bericht door GtiGraedske »

Altijd goede ervaringen gehad met Tom's modelauto's.
Goede service en kwaliteit!
Gerald Baan.
Gebruikersavatar
supercarlover
Berichten: 46
Lid geworden op: ma 02 jan 2006 20:47
Locatie: Bolsward
Contacteer:

Re: Toms

Bericht door supercarlover »

Altijd heel goede ervaringen met Toms. Aardige mensen nette afhandeling. Klasse
Jaeger1
Berichten: 44
Lid geworden op: ma 10 nov 2014 14:47
Schaal: 1:43

Re: Toms

Bericht door Jaeger1 »

D Maandag bericht voor betaling en betaald
A Dinsdag verzonden
T Woensdag ontvangen
Is Snel Van Nederland naar België
En de prijs :doh: Beter dan MediaMarkt :thump_up: :dance:
Een aanrader dus :thump_up: :thump_up:
Dan
Berichten: 78
Lid geworden op: di 03 jan 2017 00:09
Schaal: 1:18

Re: Toms

Bericht door Dan »

Van mij een 10/10
Derovere
Berichten: 174
Lid geworden op: di 02 feb 2016 12:53
Schaal: 1:43
Locatie: Holland

Re: Toms

Bericht door Derovere »

Eind 2023 nog snel iets bij Tom besteld en jazeker !Tommeke tommeke tommeke is nog steeds snel en perfect in de verzending. :cool:
Zeker een aanrader :dance:
zeeland1
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 29 jan 2020 18:02
Schaal: 1:18

Re: Toms

Bericht door zeeland1 »

je kreeg toch korting bij hem als je hier ook lid was? hoe werkt dat.
Plaats reactie