Toms

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
levi007
Berichten: 32
Lid geworden op: di 03 feb 2004 15:06
Locatie: den helder

Toms

Bericht door levi007 »

Heeft iemand ervaring met Toms??
Heb wat dingen bestelt en wat dingen daar gekocht.
Ik ben wel tevreden over hun iemand anders andere ervaringen????

(Poll verwijderd door Muiter, het lijkt mij niet nodig. Iedereen wil toch zijn eigen verhaal doen)
Gebruikersavatar
Muiter
Vriend voor het Leven
Berichten: 1077
Lid geworden op: di 07 okt 2003 21:43
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door Muiter »

De service van Tom is perfect, de beste die ik heb gehad tot nu toe dus dan wil ik er ook wel wat meer voor betalen :thump_up:

(Bericht van The Red Dream verwijder, had niets met Toms te maken)
Oprichter van modelautoforum.nl
Gebruikersavatar
Frans
Berichten: 1076
Lid geworden op: do 11 dec 2003 13:23
Locatie: Antwerpen / België
Contacteer:

Bericht door Frans »

Ook reeds een aankoop gedaan bij Tom, zeer tevreden over de service, snelle levering!
Afbeelding

Forza Ferrari
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Ik heb diverse malen wat bij Tom gekocht.

Hij heeft niet alles op voorraad wat hij op de website heeft staan, maar hij bestelt het en houdt je via e-mail op de hoogte. Ik heb alleen maar positieve ervaringen. :thump_up:

Ook de winkel is het bezoeken waard!
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

In het verleden veel modellen van Exoto, GMP en Carousel 1 gekocht bij Tom. Houdt zich aan de afspraken en nog nooit problemen mee gehad. :thump_up:
Laatst gewijzigd door The Red Dream op ma 08 nov 2004 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
W-J
Berichten: 330
Lid geworden op: wo 07 apr 2004 18:48
Locatie: Roden

Bericht door W-J »

Ik heb nu net voor de derde keer een bestelling gedaan bij tom en de service is perfect. ze hebben ook een groot aantal modellen in mijn favoriete schaal 1:24. :D
Laatst gewijzigd door W-J op ma 08 nov 2004 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Tom is goed, na lang wachten kreeg ik het niet te vinden model van Gijs vanLennep's Porsche 917. Het duurde ff omdat ie er niet meer was, maar hij kwam zijn belofte na :dance:
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Het is jammer dat die lijsten die hij op zijn website staan geen voorraadlijsten zijn. Had een model besteld maar had hij niet meer in zijn winkel en voorraad. Jammer vondt ik persoonlijk het een beetje lang duren voordat hij deed reageren maar verder is alles prima. Mooie site, en goed verloop verder van orders. Heb er meerdere wagens besteld en dit liep verder perfect, heb er geen klachten over de winkel :!:
Afbeelding
Gebruikersavatar
droomautoos
Berichten: 856
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:21
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

We doen ook regelmatig zaken met Tom, kan alleen maar zeggen dat het altijd zeer prettig verloopt :thump_up:

Tom is goed, na lang wachten kreeg ik het niet te vinden model van Gijs vanLennep's Porsche 917. Het duurde ff omdat ie er niet meer was, maar hij kwam zijn belofte na


Model is een heruitgave en was weer gewoon leverbaar :wink:
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Tom's is goed :thump_up: , beantwoord mijn vragen altijd keurig op tijd via de e-mail.

Leuke winkel ook in Purmerend en als je een model zoekt dan doet ie zijn best er wel voor om die te vinden, maar dat doen andere zaken natuurlijk ook.

Maar prima service.
Afbeelding
Gebruikersavatar
tuningrulez
Berichten: 33
Lid geworden op: wo 07 jul 2004 14:09
Locatie: Dongen

Bericht door tuningrulez »

Ik ehb een keer bij toms besteld, maar die modelauto heeft ie pas in december, Maar hij hoed me goed op de hoogte, vooral in het begin. Prima zaakje heeft ie
Gebruikersavatar
Peter Parker
Forumbestuur
Berichten: 8086
Lid geworden op: di 25 mei 2004 22:10
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Goh dat je vind dat de winkel niet veel voorstelt. Ik vind dat ie een enorme verzameling heeft en dat vooral de vitrines achterin prachtig zijn. Ook zijn display van 1:43 wagentjes is overzichtelijk maar wel veel. Wat inderdaad wel zo is, is dat ie vaak zoveel binnen krijgt dat het nog in dozen op de grond staat, maar dan denk ik maar dat er tenminste veel doorstroom is en dat het zin heeft om vaak te komen. Zijn prijzen vind ik soms wel wat hoog, maar ook daartussen zit vaak een lager geprijst model.
Ik hoorde hem deze weekvertellen dat zijn website moet worden geupdate, maar dat daar geen tijd voor was. HIj zou dat ondervangen door de winkelwagentjes achter niet meer te leveren wagens weg te halen. Daarnaast zei hij soms niet up to date te hebben of een wagen te leveren is of niet, maar dat kan ik me voorstellen met zoveel modellen.
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Vorige week een model dat ik al lang wilde hebben, maar de partij waar ik 'm besteld had kon niet leveren, besteld bij Tom. Vier dagen later keurig verpakt in huis. Net als mijn vorige ervaringen met Tom niets dan complimenten.
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5178
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Je kan de status van je bestelling op zijn website bekijken als het goed is.

Als je een mailtje naar Tom stuurt met de vraag met hoe het je bestelling staat, krijg je vrij snel een antwoord terug, maar ik zou eerst eens naar de status van je bestelling kijken.

Het kan ook zijn dat je iets besteld hebt op de site wat niet meer leverbaar is en bij mijn weten staat er ergens op zijn site dat de voorraad niet actueel is, dus kan het zijn dat het artikel er niet meer is.

Dus als je geen status ziet staan, dan zou ik hem even mailen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

heb ook diverse malen wat besteld bij tom's
snelle levering en een goed contact als er
een model niet direct leverbaar is.
voor goede service mag wat meer betaald worden. :thump_up:
Plaats reactie