E-scale Emmen

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
DTM
Berichten: 477
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:18
Locatie: Assendelft

Bericht door DTM »

Site is idd al een tijdje niet meer bereikbaar.. Erg jammer, toch iets te lang gewacht met die Porsche die ik wilde bestellen :doh:
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

hanzjepanzje schreef:Het lijkt me dat dit topic nu dan toch echt verwijderd kan worden.


Ja dan kan volgende week een toevallige passant hier weer eens een nieuw topic openen om te vragen waar E-scale heen is. :|

Misschien heeft de beste man een nieuwe baan en het te druk om een nieuwe host te vinden of de update er door te draaien. Of misschien staat de site even een maand of wat stil ivm drukte. Had zelf ook nog wat gezien op zijn site dus ik hoop toch ook dat dat wel verder gaat. Maar lijkt wel alsof je al een maand klaar staat om de nagels in zijn kist te willen rossen. :?
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
hanzjepanzje
Berichten: 962
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:22
Locatie: Emmen

Bericht door hanzjepanzje »

ok :?
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
wilburford
Berichten: 2
Lid geworden op: za 01 apr 2006 17:18
Locatie: Klijndijk

Bericht door wilburford »

Ik zou graag even willen reageren omtrent het gebeuren rond E-scale.

E-scale was van mijn broer waar ik later mede-eigenaar van ben geworden. Door een meningsverschil heeft mijn broer de winkel gesloten (dus niet failliet !!!), en werd het mij onmogelijk gemaakt om door te gaan met de winkel.

Ik weet niet of dit op deze topic mag maar voor eventuele verdere vragen kunt u mij mailen op wilburford@hotmail.com
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Kijk dat is duidelijke informatie. Verklaart een hoop voor velen denk ik. Jammer dat het zo gelopen is maar dat vind je zelf waarschijnlijk meer dan ik. Ik heb destijd een keer bij jullie besteld en dat beviel goed. :thump_up:

Kom je nog terug met een winkel/online of is dit naar de langere termijn geschoven?
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
wilburford
Berichten: 2
Lid geworden op: za 01 apr 2006 17:18
Locatie: Klijndijk

Bericht door wilburford »

Jazeker

Ik ben op dit ogenblik bezig met het opzetten van een internetwinkel. Dit wordt qua assortiment iets anders, maar kan natuurlijk wel bestellingen afhandelen. Ook heb ik nog een deel van de voorraad uit de winkel in mijn bezit. Voor verdere info kun je beter mij persoonlijk mailen omdat ik niet weet of dit hier is toegestaan.
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Je maakt geen keiharde reclame met producten en prijzen. Zo streng zijn ze ook weer niet. :wink: Bedankt voor je toelichting iig en succes in de toekomst.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
DTM
Berichten: 477
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:18
Locatie: Assendelft

Bericht door DTM »

Weet iemand of E-scale nog steeds actief is? De website doet het namelijk weer..
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

DTM schreef:Weet iemand of E-scale nog steeds actief is? De website doet het namelijk weer..
Even de rest van het topic lezen. :wink:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
DTM
Berichten: 477
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:18
Locatie: Assendelft

Bericht door DTM »

Ik heb het gelezen, maar nu de site het weer doet vroeg ik me af of er in de tussentijd mensen zijn geweest die iets hebben besteld.. Heb vanmiddag iets besteld, wacht het wel af.
Plaats reactie