SD Modelcartuning

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
djtiesto8
Berichten: 608
Lid geworden op: vr 17 feb 2012 20:41
Schaal: 1:32
Locatie: Leusden (Utrecht)

Re: SD Modelcartuning

Bericht door djtiesto8 »

LorenzoGrootveld schreef:Hallo,
Heeft iemand al eens een modelauto zelf bij sd modelcartuning besteld ? geen onderdelen maar alleen een auto.
ik zou dat graag willen weten omdat ik bijvoorbeeld een kyosho audi a8 op de site zag staan voor 65,50 euro het is een oud type a8 en die zijn op dit moment best zeldzaam en op zijn site staat die voor 65 euro. Er staan ook meerdere modellen van kyosho en minichamps voor een best lage prijs :)
Heb je inmiddels al een bestelling gedaan? Hoe is het verlopen?
Ik ben zeer benieuwd, omdat ik zelf graag ook wat modellen wil kopen bij SDModelcartuning. :)
LorenzoGrootveld
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 09 mei 2012 20:03
Schaal: 1:18

Re: SD Modelcartuning

Bericht door LorenzoGrootveld »

nee eigenlijk niet meer denk ik een beetje vergeten ofzo dus ik heb er nog geen ervaring mee met het bestellen van modelauto's bij hun
Ronnie013
Berichten: 4
Lid geworden op: za 13 apr 2013 15:19
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: SD Modelcartuning

Bericht door Ronnie013 »

Hallo het bestellen van modellen of toebehoren is geen probleem gaat goed en ze laten altijd weten als het later komt.! Wil je een model laten bouwen door hun...NIET DOEN!!!! Ik heb het laten doen en heb er SPIJT VAN! Het ziet er niet uit,lak te dik erop waardoor deuren niet goed aansluiten,decals beschadigd,lijmresten ,lak gescheurd langs de verbredingen enz.Het was duidelijk te hoog gegrepen voor hun.Het spuiten van velgjes en andere toebehoren gaat wel GOED.! Ik zal binnenkort foto,s hier op de site proberen te zetten van mijn ,door sd gebouwde a manta irmsher.Maar nogmaals,bestellingen en spuiten,levering van toebehoren is GOED!!!! Heb nog contact gehad met sd,en wij zijn er uitgekomen! Sd is mij tegemoet gekomen.!
Laatst gewijzigd door Ronnie013 op za 04 mei 2013 01:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BimmerBob
Berichten: 69
Lid geworden op: do 08 nov 2012 00:13
Schaal: 1:18

Re: SD Modelcartuning

Bericht door BimmerBob »

Heb er wel eens wat velgjes + stickers gekocht.

Had 2 setjes CSL velgen, 1 in het zwart en 1 in het zilver.
Heb ze dus voor geld laten spuiten, vond dit persoonlijk weggegooid geld aangezien het met weinig liefde gespoten was.
Heb het thuis maar opnieuw gedaan, gelukkig zaten de BMW logo's nog niet op de velgen....(wat overigens ook raar zou zijn geweest als ze wel goed gespoten waren).

Ben wel tevreden over hun stickers, maar in vervolg spuit ik m'n velgjes wel weer zelf.

Verder prima!
Pooierbakken +1
Gebruikersavatar
djtiesto8
Berichten: 608
Lid geworden op: vr 17 feb 2012 20:41
Schaal: 1:32
Locatie: Leusden (Utrecht)

Re: SD Modelcartuning

Bericht door djtiesto8 »

Afgelopen vrijdag heb ik zeven modelauto's ontvangen van SDModelcartuning. Deze zaten niet in 't standaardassortiment. Stephan heeft deze speciaal besteld bij de Amerikaanse speelgoedgroothandel waar hij dealer voor is. Een paar weken later de auto's op de deurmat. Ook netjes verpakt. Topservice!

Afbeelding
Gebruikersavatar
tommekee
Berichten: 487
Lid geworden op: zo 05 jun 2011 22:00
Schaal: 1:18
Locatie: Tienen (Belgie)

Re: SD Modelcartuning

Bericht door tommekee »

Ik heb er nog eens een redelijk grote bestelling geplaatst :D
hopelijk komt alles goed aan :D in de week maar is gaan overschrijven dan :D
Gebruikersavatar
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 24 mar 2005 12:16
Schaal: 1:18
Locatie: nobody knows
Contacteer:

Re: SD Modelcartuning

Bericht door B(BMW)+B(BENZ)Freak »

tommekee schreef:Ik heb er nog eens een redelijk grote bestelling geplaatst :D
hopelijk komt alles goed aan :D in de week maar is gaan overschrijven dan :D
komt goed bestel vaker :thump_up:
==============================
Nieuwe website: https://www.facebook.com/pages/Bbfreaks ... =bookmarks
Plaats reactie