SD Modelcartuning

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
J.Buurma
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 11:42
Locatie: Groningen

Goeie ervaring!

Bericht door J.Buurma »

Hallo, :D

Ik heb hele goede ervaringen met SD Modelcartuning, zeer klantvriendelijk en goeie kwaliteit levering en producten. :thump_up:

Groeten, Jim Buurma :wink:
mertun
Berichten: 6
Lid geworden op: di 14 nov 2006 15:16

Bericht door mertun »

hoi,

heb er 2 oranje kadettjes van minichamps besteld... nou nou

1 doos beschadigd , de kadett die daarin zat had de nummerplaat van de voorkant los in de doos erbij liggen, deze was afgebroken.... verder zat deze met 3 van de 4 schroeven vast in de verpakking, omdat het 4e ophangpunt AFGEBROKEN was van het model zelf :thump_down:

2e model zat in een nette doos, maar de achterbumper lag los in de doos, deze was ook afgebroken..... :thump_down:

na het bekijken van de dozen kom ik toch wel tot de conclusie dat de afgebroken bumper en kentekenplaat niet tegen het verpakkingsmateriaal aankomen als ze erin zitten, oftewel..

dit is dus blijkbaar zo in de doos gestopt en verzonden.. :thump_down:

ik heb ook een mail aan Dhr Dijkstra verzonden en alles wat ik te horen kreeg is dat ik wel korting zou kunnen krijgen bij een volgende bestelling, maar dit zit er nu niet echt in, mijn vertrouwen is flink geschaad in deze winkel...... :thump_down:
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

En dan duurt een reactie ineens lang... :thump_down:
mertun
Berichten: 6
Lid geworden op: di 14 nov 2006 15:16

Bericht door mertun »

wousmous schreef:Dan moet je ze persoonlijk terug brengen, of persoonlijk ophalen, ken je altijd zien wat je krijgt, ikzelf heb :thump_up: ervaring met SdT.

:mrgreen:
onzin, als je iets besteld dat verzonden word, mag je ervan uitgaan dat iemand je dan niet probeert op te lichten door beschadigde modellen te versturen die hij niet zou verkopen als iemand bij hem aan de deur staat en de modellen eerst kan controleren...

dus als je geen zinnigere opmerkingen hebt, post dan niets....
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Bericht door Powersprint »

Gisteravond een paar diorama onderdelen voor mijn 1:18 garage die ik binnenkort ga maken besteld. Even afwachten wanneer ik hem binnenkrijg :)
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Bericht door Powersprint »

De bestelling is vandaag in goede staat binnengekomen :thump_up: De verpakking was ook dik in orde, net zoals de snelheid van de zending. Weer een goede ervaring erbij :D

Bedankt SD Modelcartuning
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
modelbouwer
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 31 mei 2010 22:42

Re: SD Modelcartuning

Bericht door modelbouwer »

ik zelf heb een goede ervaring met stephan dijkstra oftewel sd modelcartunning !
ik kreeg mijn bestelling altijd snel in huis na betaling .maar hij heeft geen winkel
daar je zo even naar toe kan ik heb onlangs veel modellen van hem gekocht ..
en die waren zeer netjes gemaakt kwa overspuiten en tunning .! en hij is niet duur
als hij de gevraagde onderdeel niet heeft besteld hij het altijd uit duitsland weg
daarom kan het weleens lang duren en hij staat ook in geschreven bij kvk !
100% klant tevredenheid staat bij hem hoog in het vaandel !! :thump_up:
ik ken stephan dijkstra wel hij gaat altijd zeer vakundig te werk !
hij weet meer dan ik !
fluppe_tds
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 22 sep 2010 20:32

Re: SD Modelcartuning

Bericht door fluppe_tds »

Ik had tot men laatste bestelling ook geen klagen, maar nu met de laatste niks anders.
eerst bestelling geplaatst en kort erna bericht gekregen dat de verzendkosten hoger zijn dmv het gewicht.
hier kan ik wel inkomen dus mooi het bedrag overgeschreven(160,18€) en 3 dagen erna weer bericht terug met het verzoek om over te schrijven :eh:
zelf stuur ik 5min daarna weer dat et bedrag al overgeschreven was en sindsdien niks meer gehoord en krijg geen reactie's op mails of telefoon.
In mijn ogen allemaal maar heel vaag en spreekt boekdelen over de profesionaliteit van hem!
Gebruikersavatar
subaru.nr1
Berichten: 642
Lid geworden op: za 10 apr 2010 21:22
Schaal: 1:18
Locatie: Deurne Diest, belgie

Re: SD Modelcartuning

Bericht door subaru.nr1 »

ik heb ook voor de eerste keer iets besteld bij sd
een setje bbs le mans velgjes
ben benieuwd hoe het gaat lopen
GEZOCHT: 1/18 subaru world rally team modellen
Gebruikersavatar
subaru.nr1
Berichten: 642
Lid geworden op: za 10 apr 2010 21:22
Schaal: 1:18
Locatie: Deurne Diest, belgie

Re: SD Modelcartuning

Bericht door subaru.nr1 »

hij zei dat het maandag 1augustus verstuurt werd maar heb nog niks ontvangen :think:
GEZOCHT: 1/18 subaru world rally team modellen
martyn
Berichten: 94
Lid geworden op: ma 23 mei 2011 21:26
Schaal: 1:43
Locatie: Dordrecht

Re: SD Modelcartuning

Bericht door martyn »

ik w8 al 2 weken op 2 rolkooien en 2 setjes velgen hij zei omdat de velgen niet vaak besteld worden ze nog gemaakt moeten worden kan maar duurt wel lang
Gebruikersavatar
subaru.nr1
Berichten: 642
Lid geworden op: za 10 apr 2010 21:22
Schaal: 1:18
Locatie: Deurne Diest, belgie

Re: SD Modelcartuning

Bericht door subaru.nr1 »

martyn schreef:ik w8 al 2 weken op 2 rolkooien en 2 setjes velgen hij zei omdat de velgen niet vaak besteld worden ze nog gemaakt moeten worden kan maar duurt wel lang
bij mij gaat om setje velgen en remschijfjes
maar hij zei dat het opgestuurt was. afwachten dus
GEZOCHT: 1/18 subaru world rally team modellen
Gebruikersavatar
zipperscales
Berichten: 868
Lid geworden op: di 05 apr 2005 15:12
Schaal: 1:43
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: SD Modelcartuning

Bericht door zipperscales »

Vraag eens om een Track & Trace code, meestal als ze deze niet kunnen overleggen hebben ze het nog niet opgestuurd.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
Gebruikersavatar
antoine
Berichten: 551
Lid geworden op: di 24 mar 2009 11:41
Schaal: 1:43

Re: SD Modelcartuning

Bericht door antoine »

Vandaag 2 stoelen besteld, het contact verkeer was snel dus verwacht dat de rest ook goed geregeld wordt. De stoelen die ik nu heb besteld en betaald staan zelfs niet op de site. Dus moet je iets zoeken, je kan altijd informeren of ze juist dat onderdeel ook kunnen leveren.
Gebruikersavatar
antoine
Berichten: 551
Lid geworden op: di 24 mar 2009 11:41
Schaal: 1:43

Re: SD Modelcartuning

Bericht door antoine »

Vandaag de stoelen ontvangen.

Afbeelding
Plaats reactie