SD Modelcartuning

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

SD Modelcartuning

Bericht door Opel-DTM »

http://www.sdmodelcartuning.nl

Ik vroeg me wie er hier wel eens wat hebben gekocht...
Het ziet er allemaal goed uit...

Alleen het zoeken op de site gaat iets moeilijker... zeker als je velgen zoekt.

Hoop dat dit binnenkort anders is... en ga er zelf hoogstwaarschijnlijk wel een bestelling doen :)
Gebruikersavatar
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Berichten: 1039
Lid geworden op: do 24 mar 2005 12:16
Schaal: 1:18
Locatie: nobody knows
Contacteer:

Bericht door B(BMW)+B(BENZ)Freak »

Ik heb er onderdelen bij gekocht geen probleem!

:thump_up:
==============================
Nieuwe website: https://www.facebook.com/pages/Bbfreaks ... =bookmarks
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

B(BMW)+B(BENZ)Freak schreef:Ik heb er onderdelen bij gekocht geen probleem!

:thump_up:


Kan nergens op de site velgen vinden, en daar gaat 't me nou juist om :(
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ze staan er wel op je moet gewoon even per merk kijken en dan naar onderen scrollen :mrgreen:

http://www.sdmodelcartuning.nl/30.html even als voorbeeld genomen
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Oke dan :thump_up:
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Nou heb er gekocht... Had een i400 motorkap en spoiler voor ombouw van een Manta B 1:18... 8)

Zo in de hand zag het er goed uit, maar bij een dry-fit met alleen de carrosserie kwamen de gebreken al snel naar voren. Motorkap was te veels te dun, krom en ook nog eens scheef.
De spoiler liet ook veel te wensen over... :(

De verkoper zei dat ik het gewoon moest monteren en spuiten en dat het dan goed zou zijn... dit heb ik niet gedaan... want als het dan nog niet goed zou zijn... dan kon ik niet meer ruilen. En het was al niet goed :?

Na een paar mails en vooral het wijzen op z'n eigen voorwaarden heb ik het kunnen ruilen. Ik moest wel iets bijbetalen, maar dat is begrijpelijk.
Helaas rekende hij 5,- verzendkosten en stuurt het vervolgens voor 1,56 op. Bij navraag of ik dan het verschil terug krijg meld hij dat verzendkosten altijd 5,- is... beetje vreemd... stuur het dan weer als pakket :thump_down:

De voorwaarden heeft die ook maar aangepast :naughty:
Maar dat kwam voor hemzelf natuurlijk beter uit... had er voor de toekomst wel meer willen bestellen qua velgen.

De foto's die je op de site ziet zijn niet van hemzelf... al staat er wel zijn copyright op. Dit zijn foto's van Uli Nowak .
Over het algemeen hanteert hij ook de prijzen van deze... maar volgens de site van dhr Nowak is hij geen erkende verkoper.

Kleine edit: Op de site staat geen SD modelcartuning, uit de mail kan ik het ook niet geheel opmaken... twijfelachtig dus.

De velgen zijn op het eerste oog goed... als ze niet goed zijn dan heb ik pech... want bij deze verkoper koop ik iig nooit weer.

Hij bouwt ook modellen op bestelling, maar van een andere Opel verzamelaar heb ik gehoord en gezien wat voor 'n prutswerk hij dan afleverd.

Voor de velgen kun je er dus wel kopen... wat sommige hier ook doen.

Mijn oordeel op de schaal van 1 tot 10.... -3

In de topic ombouwprojecten maakt hij ook graag reclame voor zichzelf... onder de naam Powerline... en op ebay verkoopt hij ook z'n eigen troep!
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

Opel-DTM schreef: De velgen zijn op het eerste oog goed... als ze niet goed zijn dan heb ik pech... want bij deze verkoper koop ik iig nooit weer.
En idd ik heb pech... de asgaten zijn te groot geboord. Het resin hart bedekt dit net en net niet... Montage wordt dus nog een probleem. :thump_down:
powerline
Berichten: 74
Lid geworden op: do 14 apr 2005 14:15
Locatie: heemskerk

Bericht door powerline »

@ opel dtm

Het is erg vreemd dat de door jou bestelde onderdelen (i400 motorkap en achterspoiler) die je later weer had geruild omdat ze niet zouden passen bij mij gewoon pasten op een omgebouwde manta doh als je zelf geen verstand van ombouwen hebt moet je niet zo zeuren !

En de velgen passen ook gewoon goed , ik kan je tal van voorbeelden laten zien !! En nee ik maak de velgen niet zelf . Op de site van uli nowak sta ik inderdaad niet als verkoper, maar hij leverd nu aan zoveel mensen dat die sites er ook niet opstaan ! Dus begin niet meteen iemand zwart te maken als je er niets van weet .

Ik laat inderdaad hier weleens een ombouwproject zien recent de manta i400 en rothmans en daar is volgens mij niets mis mee.

het is wel vreemd dat ik over opel-dtm ook verhalen heb gehoord dat het een erg moeilijk persoon is en een zeur shock

En mijn verzendkosten op mijn site zijn vast 5 euro hoeveel modelauto,s of onderdelen je ook koopt, dus als je iets ruilt dan verstuur ik het natuurlijk weer voor 5 euro naar je op das logisch . dat staat altijd al in de voorwaarden.

[size=9][color=#999999]Toegevoegd na 15 minuten:[/color][/size]

zie hier de foto,s dat de velgen gewoon goed passen;

http://i12.photobucket.com/albums/a203/ ... C01232.jpg
op de foto hieronder is de manta rothmans te zien waar de geruilde achterspoiler en motorkap van opel-dtm opzitten. is niets mis mee volgens mij ? :)

http://i12.photobucket.com/albums/a203/ ... C01336.jpg

http://i12.photobucket.com/albums/a203/ ... C01231.jpg

http://i12.photobucket.com/albums/a203/ ... C01229.jpg

http://i12.photobucket.com/albums/a203/ ... C01326.jpg

Dit zijn allen eigen foto,s en niet van uli nowak !
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
MERCman
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 04 sep 2005 11:42

Bericht door MERCman »

ikzelf heb er geen problemen mee gehad, leuk spul en goede verzending naar belgie :thump_up:
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

powerline schreef: @ opel dtm

Het is erg vreemd dat de door jou bestelde onderdelen (i400 motorkap en achterspoiler) die je later weer had geruild omdat ze niet zouden passen bij mij gewoon pasten op een omgebouwde manta doh als je zelf geen verstand van ombouwen hebt moet je niet zo zeuren !
Modelletje overspuiten is in principe geen probleem... maar als een gesloten motorkap aan 1 kant omhoog staat dan mag je wel concluderen dat deze krom is... en dat was met alleen de carrosserie...
Maar dat weet jezelf ook wel... mooi weer is het al buiten... dus houd maar op met spelen..
powerline schreef: En de velgen passen ook gewoon goed , ik kan je tal van voorbeelden laten zien !! En nee ik maak de velgen niet zelf . Op de site van uli nowak sta ik inderdaad niet als verkoper, maar hij leverd nu aan zoveel mensen dat die sites er ook niet opstaan ! Dus begin niet meteen iemand zwart te maken als je er niets van weet .
Ik had allang een *edit* geplaatst... Ik heb namelijk mailcontact met dhr Nowak gehad. Maar daar later misschien nog wel meer over :wink:
powerline schreef: Ik laat inderdaad hier weleens een ombouwproject zien recent de manta i400 en rothmans en daar is volgens mij niets mis mee.
Heb laatst zoals eerder aangegeven een aantal van je op aanvraag gebouwde Manta's gezien... En van de persoon in kwestie hoorde ik dat je pas achteraf nadat je het geld had ontvangen en de modellen had opgestuurd pas melde dat het plaatsen van een aantal decals te moeilijk voor je was... :?
Iemand laat zoiets niet voor niks bouwen :doh: :thump_down:
powerline schreef: het is wel vreemd dat ik over opel-dtm ook verhalen heb gehoord dat het een erg moeilijk persoon is en een zeur shock
Je weet nog niet half hoe moeilijk :twisted: ...
En een zeur? Heb ook 3 modellen van je gekocht... en die waren goed anders was mijn cijfer/mening wel lager geweest :lol:

Dus wie maakt er nou iemand zwart? Maak dan een topic aan: Ervaringen met Opel-DTM.
powerline schreef: En mijn verzendkosten op mijn site zijn vast 5 euro hoeveel modelauto,s of onderdelen je ook koopt, dus als je iets ruilt dan verstuur ik het natuurlijk weer voor 5 euro naar je op das logisch . dat staat altijd al in de voorwaarden.
:hand: verzonden naar mij voor 1,56... in mijn eigen verpakking...
Dat je hier (ook)al over moet liegen :snooty:
En wat als ik gezegd had dat het niet was aangekomen??? (Mezelf dus verlagen tot jouw niveau...)

Natuurlijk zul je hier vermelden dat je het dan nog een keer zou opsturen...
Trouwens met het plotseling veranderen van je voorwaarden kom je alleen maar extra onbetrouwbaar over. Vooral als je daar dan ook nog extra daar naartoe verwijst... En dat je de datum dan niet verandert... beetje flauw hoor...
Heb trouwens al onze mails bewaart... dus wil je dan echt dat ik het harde bewijs hier plaats?

Even een kleine hint voor je...
Manta GSi? Er is idd een Manta GSi gemaakt... maar niet met dit logo... deze is namelijk voor de Kadett GSi...
Die voor de Manta is in dezelfde style als hier de letters op het spatbord:
Zoals hier... dus in driehoek style...

Maar nogmaals mijn ervaring(en) met jou zijn dermate slecht, desondanks blijft dat mijn mening...
powerline
Berichten: 74
Lid geworden op: do 14 apr 2005 14:15
Locatie: heemskerk

Bericht door powerline »

@ opel -dtm,

das dan insgelijks met de slechte ervaring, maar jij had de spulletjes retour gestuurd in een video hoes, vindt je het dan raar dat ik hem weer naar je terug stuur ??

Maar ik heb er wel genoeg over gezegd, en mocht jij mij iets willen melden pb me dan maar. Want anders wordt er alleen maar met modder gegooit.

Mischien kom ik je ooit tegen op een evenement, dan kunnen we het wel uitpraten.
powerline. bouw eens een modelauto om ! , dat is een stuk goedkoper dan een 1:1 auto tunen :) :P
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

powerline schreef: @ opel -dtm,

das dan insgelijks met de slechte ervaring, maar jij had de spulletjes retour gestuurd in een video hoes, vindt je het dan raar dat ik hem weer naar je terug stuur ??
Spreek je jezelf toch weer tegen... :wink:
(wordt maar gelukkig met die 3,44 :angry_finger: )
powerline schreef:@ opel dtm
En mijn verzendkosten op mijn site zijn vast 5 euro hoeveel modelauto,s of onderdelen je ook koopt, dus als je iets ruilt dan verstuur ik het natuurlijk weer voor 5 euro naar je op das logisch . dat staat altijd al in de voorwaarden.
powerline schreef:
Maar ik heb er wel genoeg over gezegd, en mocht jij mij iets willen melden pb me dan maar. Want anders wordt er alleen maar met modder gegooit.
Ik heb je verder niks te melden... Ik heb mijn bevindingen geplaatst in z'n algemeenheid, zodat ieder dit kan lezen... Dus geen speciaal naar jou toe gericht bericht, want die had ik je al gestuurd via de mail.
powerline schreef: Mischien kom ik je ooit tegen op een evenement, dan kunnen we het wel uitpraten.


Zoals je zelf al zegt dat je hebt vernomen dat ik nogal een moeilijk persoon kan zijn... dan weet je dat ik als een uitdaging opvat.
Ik heb je mijn ongenoegen meegedeelt, dus wat dat betreft is er genoeg gepraat...

Mocht je nou denken dat ik je uit de weg ga dan heb je het mis.
Gebruikersavatar
De_Modelautogarage
Berichten: 1804
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 19:21
Schaal: 1:18
Locatie: Den Haag.
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Ik heb vandaag ook iets besteld en zal wel zien hoe het verloopt.
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Opel-DTM
Berichten: 1195
Lid geworden op: vr 22 okt 2004 10:59

Bericht door Opel-DTM »

De_Modelautogarage schreef:Ik heb vandaag ook iets besteld en zal wel zien hoe het verloopt.
Hoop voor je dat het goed gaat... hoop ook dat je niet een i400 motorkap hebt besteld :roll:
Gebruikersavatar
De_Modelautogarage
Berichten: 1804
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 19:21
Schaal: 1:18
Locatie: Den Haag.
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Totaal geen problemen best snelle levering en goed verpakt :thump_up:
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Plaats reactie