model-car

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
jossie
Berichten: 1
Lid geworden op: do 11 mei 2006 22:15
Locatie: hilversum

model-car

Bericht door jossie »

Hallo,

Na veel meelezen een posting van mij, Jos dus

Van de week kwam ik terecht bij http://www.model-car.nl

Daar heb ik twee modellen besteld en ik moet zeggen, dat er snel verzonden werd. De modellen goed verpakt worden. Kortom een aanrader

Ik heb er een positief gevoel bij deze shop. :thump_up:
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Meeste eigenaren zijn dan ook wel positief over hun eigen zaak... :mrgreen:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Rudy
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 14:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Rudy »

Ik anders niet...

Ik heb ruim een maand geleden daar een 1:18 model besteld (Rode 1964 Buick Riviera van Highway61).

Ik heb toen een dag na de bestelling ook al het geld overgemaakt (wat ik eigenlijk niet had moeten doen, maarja)

Na een hele tijd niks gehoord te hebben heb ik maar eens een mailtje gestuurd...
Toen kreeg ik te horen dat het model niet op voorraad was (bedankt voor het optijd melden of het er ff bij te zetten op de site!)

Na weer een hele tijd niks gehoord te hebben maar weer eens gemaild, en ik kreeg te horen dat het model bestelt was bij de groothandel, maar die kon geen leverdatum geven...

Een paar dagen geleden maar weer eens een mailtje sturen of ze al wat wisten (ik moest dit mailtje ook naar iemand anders sturen omdat degene waar ik eerst contact mee had op vakantie is), en daar heb ik nu nogsteeds geen mailtje terug van! :shock:

Ik baal hier erg van omdat ik gewoon niks weet over m`n model terwijl ik al weer meer dan een maand m`n geld kwijt ben maar nogsteeds geen model heb!

Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen en of ik uberhaupt nog wat te horen krijg :?
Dream on!
Rudy
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 14:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Rudy »

Excuses voor de dubbelpost :oops:

Maar ik heb zojuist de bestelling geannuleerd, dit duurt mij allemaal veel te lang, zijn ze nog eens tot 8 augustus op vakantie ook :shock:

Jammer maar helaas, dit was iniedergeval mijn eerste en laatste bestelling bij Model-car... :hand:
Laatst gewijzigd door Rudy op wo 15 aug 2007 16:21, 2 keer totaal gewijzigd.
Dream on!
Gebruikersavatar
Henri
Berichten: 432
Lid geworden op: di 03 mei 2005 20:04
Locatie: 's-Gravendeel
Contacteer:

Bericht door Henri »

Misschien een tip voor de eigenaar: er staan nog geen leveringsvoorwaarden gemeld op de site...
Follow me at AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Bericht door Lexusfreak »

Henri schreef:Misschien een tip voor de eigenaar: er staan nog geen leveringsvoorwaarden gemeld op de site...
Als dat er niet op staat, en er gaat wat fout kan de klant wel eerder in het gelijk worden gesteld"Toch?"
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

In juridische zin wel, maar blijft toch altijd lastig. En de meeste zullen geen kort geding aan spannen voor een dergelijk bedrag :mrgreen:
Afbeelding
Rudy
Berichten: 32
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 14:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Rudy »

Rudy schreef:Excuses voor de dubbelpost :oops:

Maar ik heb zojuist de bestelling geannuleerd, dit duurt mij allemaal veel te lang, zijn ze nog eens tot 8 augustus op vakantie ook :shock:

Jammer maar helaas, dit was iniedergeval mijn eerste en laatste bestelling bij Model-car... :hand:
Toch nog ff een vervolg...

Vlak nadat ik een e-mail met de annulering had verzonden kreeg ik een mail terug dat hij bij de groothandel stond, maar die zou de week erop dicht zijn waardoor het model pas na die week verzonden kon worden...

Nou okee dan, laat `m dan toch maar komen... hij zei dat hij `m vanaf 6 Augustus kon verzenden... afgelopen vrijdag nog niks ontvangen en maar weer eens gemaild, dinsdag nog geen model en geen reactie dus nog maar eens gemaild, toen kreeg ik vrij snel bericht en daar stond in dat ie morgen (vandaag dus) op de post zou gaan :shock: :D
Dus ben heel benieuwd hoe lang het nog gaat duren :mrgreen:
Dream on!
Plaats reactie