traffic-modelcars.co.uk (TMC)

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
supernova
Berichten: 356
Lid geworden op: di 07 sep 2004 01:04
Locatie: Noord-Holland

traffic-modelcars.co.uk (TMC)

Bericht door supernova »

Dit is een winkel in Engeland die ook via internet modellen verkoopt. Ze verkopen onder andere oude Minichamps en Onyx Formule 1 modellen, maar ook slotcars en modellen van Britse merken. De site heeft een groot mankement: het assortiment is totaal niet meer up to date want de eigenaar houdt het niet meer bij. Hij is ook op Ebay actief (http://stores.ebay.com/modelracingcars) en heeft daar 100 % positive feedback. Daarom heb ik hier voor meer dan 200 euro 5 oude (en praktisch nergens meer te krijgen) Minchamps 1:43 Formule 1 modellen besteld. Toen ik de doos openmaakte kon ik m'n ogen amper geloven: sommige modellen waren 12 jaar oud, maar ze zagen er allemaal uit alsof ze gisteren de fabriek uitgerold waren! Ze worden dus prima opgeslagen. Daarom kan ik het zeker aanraden om hier te bestellen als ze modellen hebben die je nog zoekt. De makkelijkste manier om te weten te komen welke modellen deze verkoper in voorraad heeft is om 'm een lijstje te sturen met de modellen die je nog zoekt. Het (eventuele) bestellen duurt daardoor langer dan normaal, maar omdat ze modellen verkopen die nieuw praktisch niet meer te krijgen zijn moet dat geen obstakel zijn. Ik vond het mailcontact prettig verlopen en de modellen waren zeer goed verpakt, dus deze verkoper krijgt van mij de thumbs up. :thump_up: :thump_up:
Gebruikersavatar
volvofiel
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 16:17
Schaal: 1:24
Locatie: Achterhoek

Bericht door volvofiel »

Waar komt die naam Traffic mij toch bekend van voor :whistle:?
Plaats reactie