Iets over Ervaringen met modelauto winkels

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

[quote="bertus"]Goedendag hier is Bertus
Ik ben 63 ik sta versteld van je verhaal heel goed
Je bent geboren in 1970 en je bent er 63.Ik kan niet goed volgen.
[quote="bertus"]
Ik heb er zonder te overdrijven ongeveer 5200 stuks in ruim 30 jaar verzamelen.
Daar wil ik wel eens foto's van zien

[quote="bertus"]
Want ik bedoelde eigenlijk op negatieve reacties een slotje want wie kijkt het na of het klopt
Wat hij zegt zo kun je iemand beschuldigen zonder dat het waar is toch.
Andersom is ook mogelijk.Iemand die positieve dingen over een zaak(zijn zaak bvb.) neerschrijft op dit forum is ook niet te achterhalen.Eigenlijk is het wel te achterhalen via zijn ip-adres.Iemand die zich voor iemand anders uitgeeft(geen familie,medewerker van de zaak) die post hier dat het een prima zaak is maar van de nieuwe aanwinsten die hij er koopt zien we nooit iets.Is ook niet te achterhalen.Waar precies in Gorcum woon je?Ik heb er een goeie vriend wonen die héél graag naar je collectie van 5200 miniaturen 1/43 zou komen kijken. Is niet zover van Tiel zeker?
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

fobie schreef:
bertus schreef:Goedendag hier is Bertus
Ik ben 63 ik sta versteld van je verhaal heel goed
Je bent geboren in 1970 en je bent er 63.Ik kan niet goed volgen.
bertus schreef: Ik heb er zonder te overdrijven ongeveer 5200 stuks in ruim 30 jaar verzamelen.
Daar wil ik wel eens foto's van zien
Moet eerlijk bekennen dat je een beetje te achterdochtig wordt als je het mij vraagt. :wink:

1. Geboortedatum staat standaard op 1970 dus als iemand die niet aanpast dan zal deze dus ook altijd blijven staan.
2. Lijkt me toch niet verstandig dat iemand hier zijn adresgegevens open en bloot op het forum neer zal zetten.
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

Ricardo schreef:[..]

Moet eerlijk bekennen dat je een beetje te achterdochtig wordt als je het mij vraagt. :wink:

1. Geboortedatum staat standaard op 1970 dus als iemand die niet aanpast dan zal deze dus ook altijd blijven staan.
2. Lijkt me toch niet verstandig dat iemand hier zijn adresgegevens open en bloot op het forum neer zal zetten.
Ik zou toch zo graag hebben dat de mods zijn ipadres kontroleren.Zijn schrijfwijze en uithalen naar mensen die een negatieve reactie op bepaalde winkels hebben.Nooit eerder op het forum gezien en opeens zijn ze daar.Je weet welke twee ik bedoel.Zelfde schrijfwijze(hoofdletters,weinig leestekens en de zinsbouw hangt met haken en ogen aan elkaar van allebei ).En allebei zijn ze nooit eerder op het forum geweest.Duifje verzamelt ook schrijft hij maar hij is niet geregistreerd,Bertus heeft een verzameling van 5200 modellen.Moest ik zoveel modellen hebben zou ik me toch registreren en foto's posten.Het is enkel wachten tot hij begint reclame maken voor je weet wel wat.Zijn adres kan hij me doormailen via PM dus open bloot moet zeker niet.Dat ik achterdochtig ben is nu éénmaal zo.Ik begrijp niet dat niemand van jullie dit ziet.Vergelijk gewoon de teksten van duifje en Bertus en trek je conclusies
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

fobie schreef:[..]
Ik zou toch zo graag hebben dat de mods zijn ipadres kontroleren.Zijn schrijfwijze en uithalen naar mensen die een negatieve reactie op bepaalde winkels hebben.Nooit eerder op het forum gezien en opeens zijn ze daar.Je weet welke twee ik bedoel.Zelfde schrijfwijze(hoofdletters,weinig leestekens en de zinsbouw hangt met haken en ogen aan elkaar van allebei ).En allebei zijn ze nooit eerder op het forum geweest.Duifje verzamelt ook schrijft hij maar hij is niet geregistreerd,Bertus heeft een verzameling van 5200 modellen.Moest ik zoveel modellen hebben zou ik me toch registreren en foto's posten.Het is enkel wachten tot hij begint reclame maken voor je weet wel wat.Zijn adres kan hij me doormailen via PM dus open bloot moet zeker niet.Dat ik achterdochtig ben is nu éénmaal zo.Ik begrijp niet dat niemand van jullie dit ziet.Vergelijk gewoon de teksten van duifje en Bertus en trek je conclusies
Blijf erbij dat je een beetje overdreven reageert om eerlijk te zijn. Duifje is al een tijdje geregistreerd 11-10-2005.

Bertus heeft zich een tijd geleden geregistreerd en geeft aan dat hij 63 is. Kun je van zo iemand verwachten dat hij foto's gaat plaatsen. Is wel iemand van een oudere generatie en heeft waarschijnlijk niet eens een digitale fotocamera. Ik denk eerder dat jij spoken ziet en ons deze spoken ook wil laten zien :wink:
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

Bertus is geregistreerd sedert 07/07/2006.Was gisteren als ik me niet vergis.Zolang is dat nu ook weer niet. :wink:
Duifje sedert 2005
search.php?search_author=duifje
kijk voor wie hij reclame maakt;
Ieder zijn mening,met de mijne hoef je geen rekening te houden en als ik spoken zie dan zal het tijd worden dat ik op vakantie ga :mrgreen:
Doei
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:shock: Waarom zal iemand geen reclame mogen maken voor een bedrijf :wink: Ik vind het allemaal een beetje ver gezocht om eerlijk te zijn. Hij heeft zelfs al toegegeven dat hij er meegeholpen heeft omdat er ziekte is/was. Dit heeft inderdaad ook een tijd op de website gestaan als ik me niet vergis. Moet zelf zeggen dat mijn transactie ook goed verlopen is met modelcarcenter dus van mij geen klachten :thump_up:

Maar laten we maar weer Ontopic gaan.
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5181
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Idd. graag weer on-topic.

Aan achterdochtigheid hebben we niks, bovendien zijn het allmaal insinuaties en geen bewijzen en daar schiet niemand wat mee op. Laten we het gezellig houden en een ieder respecteren :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Beste mensen, laten we i.d.d. on-topic blijven.
Dat Bertus aangeeft in 1970 geboren te zijn en "63" jaar is,..is wel te verklaren. Draai 63 om,.....en juist: je krijgt 36 (kan dus kloppen, was waarschijnlijk alleen een tikfoutje).
Daarbij heeft hij zijn verhaal ook al reeds genuanceerd.

Dus laten we verder gaan met dit (steeds boeiender) wordende topic. :thump_up:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Special Models
Berichten: 315
Lid geworden op: di 12 jul 2005 01:38
Locatie: brakel

Bericht door Special Models »

Wat hebben we het weer druk om een ander op te kast te jagen met zijn allen.
Laat Bertus zijn eigen mening hebben en laat hem verder....
Ja zo denk ik er over en ik vind dat hij op punten wel gelijk heeft.

Droomautoos is mij prima verder want ik koop er ook weleens.
Maar als je echt verzamelaar bent en een brede interesse hebt dan is droomautoos nou niet de beste modelwinkel van Nederland.
Of jullie komen nergens dat zou nog kunnen.
Dat neemt niet weg dat ik Frank een goede gozer vind met hart voor zijn zaakje maar blijf altijd wel een beetje redelijk.
Als Frank geen forum lid had geweest had die nooit gewonnen.
En koffie krijg ik wel op meer plaatsen.
Als je bij mij komt krijg je ook koffie al heb ik geen modelwinkel :mrgreen:

Zo en nu kan de aanval weer op mij gezet worden zeker :twisted:
Verzamelen is de kunst van het kopen
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14078
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Special Models schreef:Wat hebben we het weer druk om een ander op te kast te jagen met zijn allen.
Laat Bertus zijn eigen mening hebben en laat hem verder....
Ja zo denk ik er over en ik vind dat hij op punten wel gelijk heeft.

Droomautoos is mij prima verder want ik koop er ook weleens.
Maar als je echt verzamelaar bent en een brede interesse hebt dan is droomautoos nou niet de beste modelwinkel van Nederland.
Of jullie komen nergens dat zou nog kunnen.
Dat neemt niet weg dat ik Frank een goede gozer vind met hart voor zijn zaakje maar blijf altijd wel een beetje redelijk.
Als Frank geen forum lid had geweest had die nooit gewonnen.
En koffie krijg ik wel op meer plaatsen.
Als je bij mij komt krijg je ook koffie al heb ik geen modelwinkel :mrgreen:

Zo en nu kan de aanval weer op mij gezet worden zeker :twisted:
:thump_up: Kan me zeker vinden in het antwoord wat je geeft. Mede doordat Frank een partner van het forum is heeft hij veel leden hier op het forum geworven zullen we maar zeggen. Het contact met Frank is altijd prima in orde en dat hij veel voor je kan betekenen. Zeker met een leverancier als bijvoorbeeld René kom je een heel eind.
Ik ben er zelf namelijk ook 1 van om eerlijk te zijn. Dus de uitslag zou je inderdaad met een korrel zout kunnen nemen.

Om echt een goed oordeel te geven zou er dus een team van het forum langs alle winkels moeten gaan met een checklist
:thump_up: Maar dat lijkt me een beetje veel werk om eerlijk te zijn :doh:

PS dit zelfde zal ook gelden voor de modelauto van het jaar :mrgreen:
Plaats reactie