Hobbycar.nl

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Plaats reactie
Dodge Charger 1970
Berichten: 188
Lid geworden op: do 23 feb 2006 15:18
Locatie: Assen

Hobbycar.nl

Bericht door Dodge Charger 1970 »

Ik kwam deze site laast tegen op het internet en ik zag dat ze wel wat mooie auto's hebben voor geen hoge prijs maar ik weet niet of ik hun wel kan vertrouwen, iemand ervaringen met deze online winkel....?
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Yep, ik heb al wat bestellingen bij deze winkel gedaan en alles is perfect verlopen. Je kunt ook achteraf betalen met acceptgiro, dus je loopt in feite geen risico :thump_up: .
Afbeelding
Gebruikersavatar
CSL
Berichten: 109
Lid geworden op: do 23 nov 2006 13:55

Bericht door CSL »

Ik heb bij deze zaak vorige week een 1:18 Ferrari Enzo en Ferrari F430 besteld. (Uiteraard) de betalen op rekening optie gekozen. Ben wel beniewd of en zo ja wanneer ze binnen komen, want heb alleen een bevestiging via de mail gehad direct na de order. En op een mailtje van mijn kant hebben ze nog niet gereageerd.

Weet iemand hier iets over de gemiddelde levertijd toevallig? Want op hun site staat dat ze modellen die op voorraad zijn binnen 7 dagen moeten kunnen leveren :)

Toegevoegd na 17 uur en 43 minuten: Inmiddels antwoord gehad van de winkel. De F430 is (tijdelijk?) niet leverbaar en daarom was de bestelling nog niet verzonden. Als het goed is gaan ze nu alleen de Enzo opsturen.
Gebruikersavatar
Lexusfreak
Berichten: 1245
Lid geworden op: wo 24 aug 2005 22:06

Bericht door Lexusfreak »

Dus dan betaal je 2x de verzendkosten wat normaal 1x verzenden kostte?
Gebruikersavatar
CSL
Berichten: 109
Lid geworden op: do 23 nov 2006 13:55

Bericht door CSL »

Ik heb de F430 gecancelled want ik had bij meerdere zaken gezien dat die niet leverbaar was en omdat ik die ergens anders gevonden heb. Dus ik betaal uiteindelijk alleen voor de Enzo + verzendkosten.
Gebruikersavatar
CSL
Berichten: 109
Lid geworden op: do 23 nov 2006 13:55

Bericht door CSL »

Vandaag de Enzo binnen gekregen. Erg goed verpakt.

Ben zeer te spreken over deze winkel en ik denk dat ik er nog wel eens een keer ga bestellen.
Plaats reactie