Droomautoos Schijndel

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Ik denk hierom:

Jolly Club schreef:Ik neem mijn forummodel mee, om het te laten signeren door de man die de logo's d'r op heeft geplakt :idea:


regelt ie gelijk voor je ;) maar die komt als het goed is volgende week zaterdag pas :!:
(Al weet ik niet welke modelletje je hebt, ik kan hem ook wel geplakt hebben :shifty:)

:mrgreen:
Gebruikersavatar
wvniersen
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 19:10
Locatie: Grave
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

Markopolo schreef:Ik denk hierom:

Jolly Club schreef:Ik neem mijn forummodel mee, om het te laten signeren door de man die de logo's d'r op heeft geplakt :idea:


regelt ie gelijk voor je ;) maar die komt als het goed is volgende week zaterdag pas :!:
(Al weet ik niet welke modelletje je hebt, ik kan hem ook wel geplakt hebben :shifty:)

:mrgreen:

dan toch laten signeren door alle plakkers.........
ruimte genoeg toch op zo'n doosje.....

groet Winno
Afbeelding
Gebruikersavatar
W-J
Berichten: 330
Lid geworden op: wo 07 apr 2004 18:48
Locatie: Roden

Bericht door W-J »

Vandaag 2 modellen binnen gekregen van Droomautoos. :D Het duurde nogal lang, doordat Frank tot 2 keer toe een beschadigd model had binnen gekregen (de AA BMW M3 CSL).
Hij bood zelfs aan om eerst de BMW Z4 te versturen, en de M3 CSL na te sturen zonder verzendkosten.
Na een kwartier vissen in de doos met plastic had ik ze gevonden. :lol:
Ze waren echt heel goed verpakt.
Gebruikersavatar
model1op43
Berichten: 3224
Lid geworden op: ma 24 nov 2003 09:16
Schaal: 1:43
Locatie: thuis in het groene hart
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Afgelopen zaterdag bij Frank geweest. Ruim een uur blijven plakken en kletsen onder het genot van een lekkere kop koffie. Ik had een partijtje oude Quartzo modellen gekocht en ben deze even wezen ophalen.

Conclusies: Net winkeltje, Frank helpt vriendelijk en met kennis van zaken, wat er niet is kan besteld of gezocht worden, kortom: een aanrader!
:thump_up:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
Gebruikersavatar
andre
Berichten: 2940
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 22:58
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

ik ben vandaag bij droomauto's geweest en werd daar vriendelijk ontvangen door frank.
ben zeer tevreden over de aandacht die je krijgt als je daar als
binnenwandeld, je wordt niet zomaar achter een grote balie geholpen
zoals de meeste modelautowinkels.
maar gewoon met een goed gesprek over je interesses in welke modellen
je spaart en zelfs met een kopje koffie.
zo ben ik nog nooit ontvangen in een modelauto winkel
hierbij heeft droomauto's er weer een vaste klant bij :thump_up:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Gebruikersavatar
wvniersen
Berichten: 496
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 19:10
Locatie: Grave
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

andre schreef:ik ben vandaag bij droomauto's geweest en werd daar vriendelijk ontvangen door frank.


psssssttttt Andre.....het is DROOMAUTOOS.......... :mrgreen:
Afbeelding
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

ik ben nog niet in de winkel geweest, maar heb wel al een aantal transacties met Frank voltooid. Goed spul voor normale prijzen, en hij is niet te beroerd om wat voor je te bewaren/weg te zetten :thump_up:
Gebruikersavatar
Rule
Berichten: 250
Lid geworden op: vr 17 sep 2004 21:29
Locatie: Zeeuwland

Bericht door Rule »

Vandaag mijn zending in goede staat ontvangen. Dat kon ook niet anders, want de modellen waren zodanig verpakt dat de meest brute TPG'er geen kwaad kon aanrichten. Goede service, regelmatig een update over de bestelling, en ondanks dat een deel van de zending al lang bij hem binnen was, was een voorschot niet nodig.

Dank voor de brute Delta S4, de schitterende Fabia WRC en de klassieke Lada 1200. O ja, en ook de Schumacher HotWheels.
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Heb nu regelmatig wat besteld, en moet zeggen dat de modellen altijd op de afgesproken tijd geleverd worden. Daarnaast schrikt men er niet voor terug als een aanpassing aan het model gedaan moet worden :thump_up:
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Bart schreef:Heb nu regelmatig wat besteld, en moet zeggen dat de modellen altijd op de afgesproken tijd geleverd worden. Daarnaast schrikt men er niet voor terug als een aanpassing aan het model gedaan moet worden :thump_up:


Hier heeft Bart inderdaad een goed punt. Ik had laatst de 1:18 Arrows A21 van Verstappen bij Frank besteld en zoals bij veel van z'n soortgenoten zat ook bij deze een van de decals voor het achterwiel los. Frank bood toen netjes aan om deze te plakken terwijl het een mankement was waar hij niets aan kon doen. Dit vind ik dus inderdaad perfecte service :worshippy: .
Afbeelding
Gebruikersavatar
fish88
Berichten: 3176
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 19:59
Schaal: 1:43
Locatie: Achter mn computer, hoezo?

Bericht door fish88 »

kan je via het forum bestellingen plaatsen?
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Jos
Berichten: 1192
Lid geworden op: za 08 nov 2003 13:16
Schaal: 1:43
Locatie: Swalmen

Bericht door Jos »

niet direct via het forum, wel via PB of email..
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5181
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Laatst weer langsgeweest, de cola was lekker en me modelletjes stonden rustig op me te wachten :mrgreen:

Weer top om ff lekker te kijken en me modelletjes op te halen :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Bericht door Droes »

Ook ik heb al een positieve ervaring met Droomautoos :thump_up:
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Gisteren even door het pitoreske Schijndel gereden en zag daar een winkeltje die modelauto's verkocht, als verzamelaar toch even binnen gaan kijken. Klein en gezellig van opzet en aan de verkoper te zien boert ie goed van de modellen :mrgreen:
Al met al even door de winkel gesnuffeld en tot mijn verbazing had hij 28 modellen staan die ik nog zocht, deze natuurlijk gelijk meegenomen, kreeg daarna wat Cola Light aangeboden, (want hij moest ergens op letten zei tie :silenced:) en een "koekje derbij?" :thump_up:

Frank en natuurlijk ook Kristel :D zeer bedankt voor het helpen met mijn verzameling :worshippy:
Plaats reactie