fish88 schreef:Schitterende verzameling, zie veel herkenning hier, maar ook een aantal unieke modelletjes
Je zou een prive topic moeten openen om je collectie hier te laten zien

.
Heb je trouwens contact met de mede Montoya fan Andy (Kingbemel) die ook in Belgie woont?
Hey Fish 88,
Bedankt voor de complimenten van de verzameling, ik volg gewoon mijn hart en gevoel bij het verzamelen, ik heb het zo niet met quantiteit maar eerder qualiteit in mijn verzameling, ik hecht veel belang aan geschiedenis van de sport en vooral wat mij persoonlijk heeft beinvloedt heeft in de beleving van de sport. De herinneringen en gevoelens die overhoudt aan die speciale momeneten uit pure motorsport.
Ik heb een zwak voor de klassieke autoracerij, ik ben gefascineerd door de bouw can de wagens, de manier waarop er met deze volbloed racewagens geracet werd en vooral hoe dat ze de motoren van wagens afstelden (met schroevendraaier en een goed paar oren !), nu hebben ze allemaal een laptop en beschermende 'oorverwarmers' dat ze ook wel eens micros noemen. Niet dat ik niet kan genieten van de wedstrijden nu maar het zijn gewoon allemaal echte PR Stromannen geworden en helaas voor de coureurs worden ze gewoon gedrild wat mag en niet mag in de Formule 1 van nu dan wel te verstaan. In Nascar mogen ze zijn wie ze willen zijn en mogen ze het uitvechten op de baan zoals het van echte volbloedracers verwacht word.
Ja ik ken Andy (King Bemel)heel goed, het is een heel goede vriend van mij. Wij kennen elkaar al een heel aantal jaren, en we zijn alletwee echte Montoya gekken maar we kunnen ook heel goed met elkaar praten over andere autosporten. We komen ook heel goed overeen. Zo denk ik erover he Andy

)
Misschien start ik wel met mijn eigen topic, voor die er echt interesse in hebben wil het wel tonen maar om zo even iedereen ervan te laten meesnoepen, hmmmmm niet echt.
Dus privilige, privilege Fish 88 !!!
Wat een rotte twee weken heeft JPM achter de rug, eerst de motor die de geest geeft en dan doodleuk door zijn eigen nieuwe teamgenoot uit de weg geruimd, oké weliswaar niet opzettelijk maar toch, zo hoort het niet tussen teamgenoten, ik denk er komt nog wel een Montoya revanche later op het jaar wanneer het er echt wel op aan komt voor McMurray.
Al goed dat ze een super auto hebben en een goed geoliede crew hebben en met een beetje geluk draait JPM helemaal voorin mee in de komende races.
Nu is het aan jou FISH 88 ! Inspire me
Groetjes,
Racing Bull