Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Wie kan mij wat meer info geven over deze Ferrari modellen.
Heb al contact gehad met Randall van Autopassion en die kon mij vertellen dat dit gelimiteerde modellen waren die alleen zijn gebouwd door Tron Models.
Maar kan er helaas niets anders over vinden op het net.
Alle info is welkom.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
wat wil je exact weten, het betreft hier 2 varianten van de F1 246 V6 Dino ; een longnose die in America gereden heeft en een shortnose die oa op Monaco ingezet werden. Beide auto's zijn eigenlijk de voorlopers van de 256 F1 van 1959-60 (te zien aan de lage uitlaten). Beide modellen zijn inderdaad speciale edities die in kleine series door TRON gemaakt zijn op basis van hun "seriemodellen". Dit hebben ze o.a. ook met de 156 F1 en de 158 F1 van een aantal jaren later gedaan.
Wel leuk om deze op een veiling te winnen, het zijn toch 'speciale' modellen. Als je op het internet gaat zoeken zul je ze amper tegenkomen, je kunt het beste op TRON en dan het nr waaaronder ze bij tron geproduceerd zijn zoeken.
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
a vd winkel schreef:wat wil je exact weten, het betreft hier 2 varianten van de F1 246 V6 Dino ; een longnose die in America gereden heeft en een shortnose die oa op Monaco ingezet werden. Beide auto's zijn eigenlijk de voorlopers van de 256 F1 van 1959-60 (te zien aan de lage uitlaten). Beide modellen zijn inderdaad speciale edities die in kleine series door TRON gemaakt zijn op basis van hun "seriemodellen". Dit hebben ze o.a. ook met de 156 F1 en de 158 F1 van een aantal jaren later gedaan.
Wel leuk om deze op een veiling te winnen, het zijn toch 'speciale' modellen. Als je op het internet gaat zoeken zul je ze amper tegenkomen, je kunt het beste op TRON en dan het nr waaaronder ze bij tron geproduceerd zijn zoeken.
Kijk, hier kunnen we wat mee. Dank u!
Mooi he, zo'n veiling. Vind het het koopje van het jaar. Modellen zien er top uit.
Ik zal eens proberen om via het productienummer op de site verder te komen.
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)