Vraag - Mercedes CLK-GTR "Original Teile"

Hier kun je alles over autosportmodellen kwijt zoals Formule 1, DTM, Le Mans etc.
Plaats reactie
Gnermo1
Berichten: 1
Lid geworden op: di 04 nov 2008 23:25

Vraag - Mercedes CLK-GTR "Original Teile"

Bericht door Gnermo1 »

Hallo allemaal.

Ik zal eerst even uitleggen wat ik hier do en waarom ik hier ben.

Ik ben een fanatiek Xbox360 speler en ik speel vooral het spel Forza Motorsport 2. Hierbij is het mogelijk om via o.a: vierkantjes, driehoekjes enz. een soort "paintjob" te creëren, of na te maken. Mij gaat het vooral om een "nabouw" project, maar hiervoor moet ik wel goede en duidelijke foto's hebben om de replica zo echt mogelijk te maken.

Nou ben ik gaan zoeken voor een Mercedes-Benz CLK-GTR AMG wat ik echt een "vies" mooie auto vindt. Hierbij stuitte ik op deze auto :

Afbeelding

Na wat uitvoerig koekelen (googleën :P ) ben ik eigenlijk weinig opgeschoten. Ik heb een aantal (ongeveer 10) foto's gevonden, waarvan dit de grootste is. Via google ben ik dus op deze website gestuit.

Ik kan op deze foto's wel een replica baseren, maar zoals ik al eerder aangaf, zal dit moelijk worden qua details. Ik heb gehoord dat deze auto nogal zeldzaam is (10000 exemplaren?) dus vroeg ik mij af of iemand hier in Nederland de moeite wil nemen om een aantal foto's te nemen van verschillende hoeken om zoveel mogelijk details te verzamelen.

Ik zal jullie op de hoogte houden over hoe dit project verder gaat aflopen en hoe het gaat worden :D En voor degene die het interesseert, op aanvraag zal ik wat replica's van andere mensen posten om te zien wat voor een prachtige creaties er worden gemaakt :)

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
the_stig
Berichten: 3716
Lid geworden op: do 15 feb 2007 20:39
Locatie: Heusden-Zolder
Contacteer:

Re: Vraag - Mercedes CLK-GTR "Original Teile"

Bericht door the_stig »

Ik ben ook een grote FM2 fan.
Maar zo'n moelijk design heb ik nog niet nagemaakt.
Vooral de foto v/d motor op de achterkant zal veel tijd in beslag nemen. :doh: :wall:

Op deze link kan je al heel wat mooie foto's zien van het Autoart model.

En hier nog enkele van de echte auto.

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Free Image Hosting by ImageBam.com

Misschien kan deze link je wat helpen met de foto v/d motor.
klik (1,4 MB)

of deze.
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
mercedes fan
Berichten: 1969
Lid geworden op: za 11 okt 2008 16:57
Locatie: Den Ham

Re: Vraag - Mercedes CLK-GTR "Original Teile"

Bericht door mercedes fan »

mocht je de 1/12 versie willen kan ik misschien wel aankomen, moet je niet schrikken van de prijs pb maar bij intresse
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Plaats reactie